آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش اشتراک گذاری ویدیو و تصویر در اینستاگرام

آموزش اشتراک گذاری ویدیو و تصویر در اینستاگرام

در این قسمت از آموزش اینستاگرام در باره نحوه گذاشتن عکس و ویدیو صحبت می کنیم. در نوار ابزار پایین اینستاگرام، دکمه ای که در وسط قرار گرفته برای گذاشتن عکس یا فیلم و پست گذاشتن می باشد. با رفتن به این صفحه، سه دکمه وجود دارد که دوتای آن ها مربوط به گرفتن عکس یا فیلم در همین لحظه است. دکمه دیگر که Gallery نام دارد، برای اشتراک گذاری عکس یا فیلم هایی است که در گالری شما موجود است و قبلا توسط شما گرفته شده است. ویدیو ها در اینستاگرام حداکثر تا ۱ دقیقه قبل بارگذاری می باشد. تصاویر در اینستاگرام را می توانید با افکت های زیبا و متنوع اش، به حالت دلخواه در آورده و منتشر کنید. در مقاله ۶ ویژگی اینستاگرام که اشتراک گذاری عکس ها را آسان‌تر می‌کند ، جزئیات عکس گذاشتن و کار با فیلتر ها را به شما آموزش داده ایم.

ارسال خصوصی و اشتراک گذاری

برای قسمت کپشن عکس، می توانید برای تصویر خود توضیحی نوشته و در این توضیح از هشتگ استفاده کنید. شما می توانید با قرار دادن علامت # قبل از یک کلمه(#اینستاگرام)، موجب شوید که آن کلمه لینک شود. به این صورت که هرکسی #اینستاگرام را در قسمت تگ ها سرچ کند، عکس شما را خواهد دید. هم چنین تمامی عکس هایی که این هشتگ در توضیحات یا کامنت آن ها ذکر شده باشد، به شما نشان داده خواهد شد. ما در مقاله های مهم ترین نکات هشتگ که باید بدانید و  هشتگ در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟ به طور مخصوص به آموزش اینستاگرام و موضوع هشتگ و طرز استفاده از آن ها پرداخته ایم. هم چنین بیان کرده ایم که چه هشتگ هایی مهم هستند و می توانند شما را در نتیاج بالاتر بیاورند.

شما می توانید با گذاشتن علامت @ قبل از نام کاربری شخصی، در قسمت توضیحات تصویر یا کامنت ها، او را mention کرده و صدا بزنید تا به آن پست یا کامنت  مراجعه کند. هم چنین شما می توانید در قسمت عکس، با زدن گزینه Tag People افراد را در عکس مورد نظر، تگ کنید.


برای اینکه مکان فعلی خود را به قسمت تصویر اینستاگرام و پست خود اضافه کنید، می توانید گزینه Add to Photo Map را بزنید. در نهایت هم با زدن گزینه share تصویر خود را در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر کنید.

ما در این قسمت از آموزش اینستاگرام کار هایی که موجب افزایش لایک اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام صفحه شما خواهد شد، بیان کردیم. زیرا افراد می توانند به راحتی شما را پیدا کنند و از پست های شما بازدید کنند.

آموزش اینستاگرام و قسمت دایرکت در اینستاگرام

درصورتی که می خواهید تصویر خود را برای تعداد کمی از افراد در اینستاگرام ارسال کنید یا با یکی از کاربران گفتگوی خصوصی داشته باشید، می توانید از طریق قسمت دایرکت در اینستاگرام به هدف خود برسید.

مطالب مشابه اینستاگرام:

تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس پروفایل

ساخت همزمان چند اکانت اینستاگرام

پاک کردن اکانت اینستاگرام

آموزش گرفتن موبایل اعضای کانال و گروههای تلگرام

کسب درآمد و بازاریابی با استیکر تلگرام

آموزش کسب درآمد از تلگرام

آموزش افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

تلگرام ابزار کسب و کار و درآمد اینترنتی ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد