آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

اشتباهات طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیچ

 اشتباهات طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیچ landing page

در مطلب زیر درباره اهمیت صفحه فرود و کارکرد آن در بازاریابی و کسب درآمد آنلاین بالا به تفصیل مطلب نوشتم و برای آگاهی بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

صفحات فرود یا لندینگ پیچ به اندازه ای دارای اهمیت هستند که در صورت اشتباه ممکن است کار بازاریابی و ارتباط با مشتری را دچار اختلال کنند. در تعریف صفحات فرود گفته می شود: کاربران با کلیک بر روی بنر های تبلیغاتی شما در وب سایت های دیگر و یا از موتور های جستجو در آن فرود می آیند.اهمیت صفحات فرود در بازاریابی آنلاین به قدری است که در صورت ایجاد یک صفحه فرود مناسب و طراحی شده با اصول روانشاسی فروش آنلاین می تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتریان جدید داشته باشد. صفحات فرود اغلب توسط طراحان محتلف دچار تغییراتی غیر استاندارد می شوند به طوری که رسالت اصلی این صفحه از بین می‌رود. در این مقاله قصد داریم چندی از اشتباهات رایجی که مردم در صفحات فرود خود انجام می دهند را عنوان کنیم. اگر هنوز درباره صفحه فرود اطلاعات کافی ندارید شدیداً توصیه می کنم با یادگیری تکنیک های مربوطه همین امروز Landing Page خود را طراحی و راه اندازی نمایید.

landing

اشتباهاتی در طراحی صفحه فرود که می تواند کمپین شما را نابود کند

۱- عنوان اشتباه: زندگی و مرگ صفحات فرود در دستان عنوان ها (Headlines) است. اگر شما ، خواننده خود را سرریز اطلاعات کرده اید و قول ها ناهمگون به او داده اید، این فرصت دو ثانیه می تواند نجات دهنده شما باشد. اغلب اوقات، بهتر کردن عنوان به تنهایی تاثیرگذاری صفحه فرود را چند برابر می کند و حتی برخی از اشتباهات دیگر ما را هم پوشش می دهد.

۲- قالب غیر اختصاصی: در عین حال که سایدبار و هدر سایت شما، با صفحات شما متناسب به نظر می رسند و ظاهر خوبی را پدید می آورند، برای صفحات فرود مناسب نیستند و نگاه کاربر را منحرف کرده و از هدف ما دور می کنند. بنابراین همواره دقت داشته باشید که برای صفحات فرود از قالب ساده و بدون اضافات استفاده کنید.

۳- درخواست بیش از یک چیز: یک صفحه فرود موثر و خوب، تنها و تنها به دنبال یک درخواست است. و البته نباید فراموش کنیم که همان یک چیز هم باید به روشنی و وضوح درخواست شود. ما با پیشنهادهای چندگانه در این صفحات نه تنها کاربر را به سوی انتخاب های بیشتر سوق نمی دهیم، بلکه در نهایت او را از هر انتخابی پشیمان می کنیم.

۴- ظاهر بی سلیقه: فونت های بد، رنگ های جیغ!، سایه های نامناسب و کلیپ آرت (ClipArt) های پیش پا افتاده ، در اکثر مواقع هیچ تاثیر مثبتی در مشتری سازی ما نخواهند داشت. بلکه کل اعتبار شما را زیر سوال می برند. برای داشتن یک صفحه فرود خوب، باید از فونت، تصاویر، رنگ ها و سایر این گونه عناصر به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن استفاده کنیم تا تجربه دلپذیری را برای کاربران ایجاد کنیم. باید توجه داشته باشیم که ما قرار است یک درخواست از کاربران بکنیم و در صورتی که نتوانیم توجه آنها را جلب کنیم ، صفحه ما را ترک می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد