آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

شناخت آسیب ها و مشکلات استارت آپ startup

شناخت آسیب ها و مشکلات استارت آپ startup

در ارسال قبلی درباره تعریف و کارکردهای  استارت آپ یا استارتاپ startup مطالبی نوشتیم و متذکر شدیم که اگرچه استارت آپ ممکن است یک اپلیکیشن و یا برنامه موبایل و حتی یک سایت و یا یک ایده جذاب باشد که در نهایت منجر به کسب درآمد می شود برای اطلاع از تعریف دقیق این لینک را ببینید: تعریف و کارکرد استارت آپ یا استارتاپ startup ولی در هر حال  استارت آپ یا استارتاپ startup هر چیزی که می تواند باشد وقتی رونمایی شد و وارد بازار کسب و کار شده و موجب کسب درآمد شد مشکلات و اسیبهایی را ممکن است به همراه داشته که یقینا اینگونه مشکلات با آگاهی و درایت رفع خواهد شد در اینجا قصد داریم تا چگونگی رفع مشکلات  استارت آپ یا استارتاپ startup و راههای رفع درست آن را بیان کنم امیدوارم به کارتان بیاید و در ضمن موجب رونق کسب و کار و افزایش درآمدتان شود.

در مورد استارت آپ ها مواردی هست که باید در نظر داشته باشید تا به اشتباه نیفتید، در زیر به یازده مورد اشاره می شود

  • احتیاط در استارت آپ :

همیشه به اندازه ای که مفید باشه به کار خود شک داشته باشید و هرکاری را که خواستید انجام دهید باکمی احتیاط جوانب آن را بررسی کنید تا از ریسک زیادی هم جلوگیری کرده باشید .

  • ورود اشتباه با استارت آپی :

ممکنه شما با انگیزه ای تلافی جویانه وارد یک کار شوید . مثلا چون اطرافیان شما مخالف شما بوده اند شما با جدیت و لجبازی بدون بررسی و آنالیز بیشتر استارت آپ خود را شروع کنید و اینجا ممکن هست به بمبست بخورید و ضرر مالی و روحی شدیدی بخورید در نتیجه اگر اطرافیان شما مخالف هست شما با احتیاط بیشتری جلو بروید و به آن ها با قدرت ثابت نکنید که شکست خوردید بلکه با احتیاط ثابت کنید .

  • توجه به سرمایه استارت آپ :

هرچقدر می توانید به سرمایه خود توجه کنید و کاری نکنید که بعدا مجبور شوید پروژه را برای مدتی متوقف کنید تا پولهای جذب یا جمع کنید که پروژه به کارش ادامه دهد و همیشه سرمایه موجود را رو به اتمام تصور کنید .

  • ثبت استارت آپ :

همیشه امتیاز استارت آپ خودتان را ثبت کنید و در هر نهادی که می توانید سیستم و سایت و اپلیکیشن خود و فکر خود و نشان و لوگو و آرم و معروفیت خود را ثبت کنید و فراموش نکنید که ممکن هست رقیب تازه وارد شده ی شما این کار را بکند و شما را از دور با پرداخت جریمه خارج کند  ( البته در ایران فعلا اتفاق نمی افتد و جای نگرانی نیست ) .

  • عدم دخالت در استارت آپ :

اگر فکر شما عملی شده و مدیریت چند برنامه نویس وطراح و .. بر عده ی شما هست خیلی به جزئیات کار آنها وارد نشوید و مدام دخالت نکنید و اجازه دهید اشتباهات کوچک خودشان را ، خودشان تشخیص دهند و برطرف کنند .

  • جدیت در استارت آپ‌ :

ممکن است شما به دلیل رشد سریع استارت آپ نیاز داشته باشید که استخدام و جذب نیروی عجولانه ای داشته باشید و این یعنی خطر در جذب نیرو که اگر چنین شد از افراد ضعیف و ناکار آمد جذب کردید بعد از شناسایی آنهارا از استارت آپ کنار بگذارید و دنبال نیروهای متخصص و قوی باشید . آنها منتظر شما هستند .

  • اهمیت تبلیغات استارت آپ :

چنانچه استارت آپ شما در حال رشد هست و اگر روزی ۱ ساعت وقت آزاد دارید آن را اختصاص بدید به بخش تبلیغاات استارت آپ و فراموش نکنید تبلیغات در استارت آپ ها غوغا می کند .

  • دیدن نظرات مشتری های استارت آپ ها :

همیشه به نظرات و انتقادات مشتری ها و استفاده کننده ها دقت کنید و هر طور شده از برجسته ترین انتقادها استقبال کنید و توجه کنید و فراموش نکنید مخاطبان هستند که شما را به اوج رسانده اند و استارت آپ موفق همیشه راه ارتباطی برای دریافت شکایات و ایرادات و ضعفهای استارت آپ می گذارد .

  • مشکلات استرات آپی :

از مشکلات پیش آمده در مسیر رشد استفاده کنید و نه تنها مشکل را برطرف کنید بلکه طوری برطرف کنید که به امتیاز تبدیل شود و به این مشکلات در زمان مناسب بخوبی فکر کنید .

  • شکست در استارت آپ :

معمولا استارت آپ های نوپا و تازه تاسیس شکست می خورند و این شکست چندبار هم تکرار می شود و مدیران استارت آپ ها نباید فراموش کنند که شکست در ابتدای کار استارت آپ ها چیزی معمول شده و همین شکست ها هست که با اراده ها را به قله می رساند و کسانی که پشتکار دارند موفق می شوند و کسانی که پشت کار ندارند شکست را قبول می کنند و شکست آنها را از دور خارج می کند .

مطالب مشابه درباره استارت آپ ها یا استارتاپ و موبایلها :

تعریف و کارکرد استارت آپ یا استارتاپ startup

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد موبایل

اپلیکیشن ساده موبایل و کسب درآمد میلیاردی ؟

آموزش کسب درآمد با برنامه نویسی موبایل

تاثیر موبایل در کسب درآمد از اینترنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد