آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

اولین استارت آپ ویکند ایران

اولین استارت آپ ویکند ایران

در دو مقاله قبلی درباره استارت آپ با عناوین تعریف و کارکرد استارت آپ یا استارتاپ startup و همچنین آسیب ها و مشکلات استارت آپ startup به کاربرد و آسیب های استارت آپ و تاثیر آن در رونق کسب و کار و افزایش کسب درآمد اشاره شد. توجه خاص به استارت آپ و تاثیر اقتصادی آن موجب شد تا به دلیل اقبال مردم ، برنامه نویسان و سرمایه گذاران روی آن تمرکز کنند و همه تلاش دارند تا با ارائه استارت آپ کامل و مدرن ، کسب درآمد بالایی داشته باشند در این میان جشنواره و مسابقه و همایش زیادی با موضوع استارت آپ در سراسر جهان بر پا شد که یکی از این استارت آپهای ویکند در ایران و در شهر تهران سالها قبل برگزار شد و با استقبال دوستداران استارت آت و علاقمندان به آن مواجه شد در اینجا خبر آن با شرح وقایعش خواهد آمد اگرچه سالها قبل اتفاق افتاد ولی خالی از لطف نیست.


استارت آپ ویکند Startup Weekend

استارت آپ ویکند ایران

استارت آپ ویکند در چند شهر ایران ( احتمالا ۱۵ شهر )‌ سابقه ی برگزاری دارد و البته این حرکت جهانی تا بحال نزدیک به ۵۰۰ شهر دنیا برگزار شده و ایده های فوق العاده موفق به جلب توجه ها شده اند و سرمایه و حامی جذب کرده و به موفقیت رسیده اند . در ویکند ۳ روز زمان برای بررسی استارت آپ ها سپری می شود و داوران ویکند افراد سرشناس این حوزه هستند و نماینده های اسپانسرهای مالی هم افراد برجسته این گردهمایی می باشند که چشم ها روی این افراد دوخته می شود والبته بعد از مطرح شدن ایده ها و معرفی استارت آپ ها همین چشمها به سمت کسانی می رود که استارت آپ خوبی را موفق به معرفی کرده باشند.

در کشور ما در تاریخ شهریور سال ۱۳۹۱ اولین ویکند برگزار شد و مکان آن نیز تهران بود.

روز اول ویکند

در روز اول Startup Weekend استارت آپ ویکند افراد شرکت کننده ایده های خودشان را مطرح می کنند تا تاپترین آنها توسط حاضرین انتخاب شود؛

روزدومl ویکند استارت آپ

سپس روز دوم ویکند به شکل های گروهی تیم تشکل می شود که ممکن هست شامل برنامه نویس php یا asp و طراح رابط کاربری و گرافیست و تحلیل گر و مدیر فنی و یک فرد فعال که قبلا استارت آپ موفقی داشته به عنوان راهنما و مسئول هدایت تیم دور هم در میزی جمع می شوند و فکر ایده پرداز را به شکل تیمی عملی می کنند . یعنی کدنویسی می شود طراحی می شود و تلاش می شود بخشهای اصلی ایده آماده شود؛

روز سوم استارتآپ ویکند

و در روز سوم ویکند جمع بندی ها انجام می شود و با خروجی گرفتن یک نسخه از طرح سعی می کنند نمونه ی اولیه را برای نمایش در روز سوم ویکند آماده کنند و در بعد از ظهر پر از استرس و کنجکاوی روز سوم ویکند افراد آماده می شوند تا از طرح خود فداع کنند و از نظر به سود دهی و کار آمدی و بازار هدف و مخاطبان به داوران توضیحات می دهند . در این میان ۳ گروه به عنوان تیم اول تا سوم انتخاب می شوند و حال این گروه و تیم ها می توانند حامی مالی نیز جذب کنندکه بستگی به قدرت و پتانسیل مکان برگزاری استارت آپ ویکند دارد که چه شرکت هایی در انجا حضور داشته باشند . در ضمن ممکن هست تیم اول جواز شرکت در ویکند جهانی را داشته باشد و اگر اینطور شد ممکن هست غول های بزرگی مثل گوگل و فیس بوک حامی استارت آپ شما با مبالغ چند میلیون دلاری باشد که ضمن تحول در کار شما زندگی شما را نیز دگرگون خواهد کرد .

مطالب مشابه درباره استارت آپ ها یا استارتاپ و موبایلها :

آسیب ها و مشکلات استارت آپ startup

تعریف و کارکرد استارت آپ یا استارتاپ startup

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد موبایل

اپلیکیشن ساده موبایل و کسب درآمد میلیاردی ؟

آموزش کسب درآمد با برنامه نویسی موبایل

تاثیر موبایل در کسب درآمد از اینترنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد