آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

برترین استارت آپ های ایرانی

برترین  استارت آپ های ایرانی

در سه مقاله قبلی با موضوعات استارت آب : تعریف و کارکرد استارت آپ یا استارتاپ startup  و آسیب ها و مشکلات استارت آپ startup و همچنین استارت آپ ویکند ایران  به اهمیت استارت آپ ها در جهان امروز و ایران اشاره کردیم و متذکر شدیم که کسب درآمد برخی از این استارت آپ ها به اندازه ای بوده که صاحبانش الان جزو میلیاردرهای بزرگ جهان هستند. استارت آپ ها جهان کسب و کار را متحول کردند . به دلیل اهمیت استارت آپ ها قصد داریم در اینجا سه استارت آپ معروف ایران که ضمن درآمدزایی بالا تقریبا در این زمینه پیشرو هستند را معرفی کنیم برخی از این استارت آپ ها برند شده و ازنظر ارزش گذاری بسیار بالا هستند.

اکونومیست سه شرکت ایرانی را در سال گذشته به عنوان برترین استارت آپ ایرانی معرفی کرده که در جایگاه خوبی هستند .

استارت آپ دی جی کالا

استارت آپ سایت بررسی و انتخاب دی جی کالا که سال های گذشته به ارزش ۱۵۰میلیون دلار دست یافت و امروزه معروفترین سایت ایرانی نیز شده و زاده ی ۲ برادر دو قلو بنام محمدی می باشد که این دو برادر داستان خود را اینطور بیان می کنند که در حدود ۱۰ سال گذشته اقدام به خرید دوربین عکاسی کردند که به دلیل نا آگاهی خودشان در خریدشان اشتباه بزرگی کردند و این شد که بفکر سایتی باشند که مشخصات فنی دوربین عکاسی را بنویسد که دی جی کالا متولد شد و رفته رفته با افزایش بازدید بخش فروش را هم به آن اضافه کردندکه سود چندصد میلیونی را تجربه کردند و در نهایت با حدود ۱۶ هزار فروش در ماه های گذشته برترین فروشگاه خاورمیانه شده اند و هم اکنون در رتبه 2 الکسا حضور دارند .

اگر مبلغ ۱۶هزار فروش را بر اساس هر محصول تنها ۴۵۰٫۰۰۰ تومان حساب کنید به عدد بزرگ ۷٫۲ میلیارد تومان فروش در روز و ۶۱میلیون دلار فروش در ماه می رسیم که مبلغ فوق العاده بزرگی هست و همی باعث شده که کارکنان رسمی دی جی کالا به نزدیک ۹۰۰ نفر برسد . ارزشگذاری فعلی سایت استارت آپ دی جی کالا قطعا خیلی بیشتر از ۱۵۰ میلیون دلار می شود و حتما از ۱ میلیارد دلار رد شده است ( چون زمانی که ۱۵۰ میلیون دلار ارزشگذاری شد کمتر از ۲۰۰۰ فروش در روز داشت ‌) .

استارت-آپ-آپارات-aparat

استارت آپ aparat زاده ی فکر شکوری مدیر سرویس میهن بلاگ و کلوب . سایت آپارات نیز یک انتشار دهنده ویدیو هست که به عبارتی یوتیوب ایرانی شده و برترین سایت از لحاظ آمار بازدید ویدیوها در خاورمیانه هم می باشد و ارزش این سایت را حدود ۳۰ میلیون دلار تخمین زدند و هم اکنون با رشد بسیار خوبی مواجه شده و از لحاظ بازدید صفحه طبق برآورد الکسا در رتبه 3 ایران قرار دارد .

استارت-آپ-کافه-بازارcafebazaar

استارت آپ کافه بازار استارت آپ تکراری مثل ۳ استارت آپ قبلی هست (  آپارات و دی جی کالا استارت آپ تکراری هستند و در دنیا نمونه های مشابه وجود داشته ) . استارت آپ کافه بازار توسط آقایان محمدی و میرآرمندهی راه اندازی شده و هم اکنون در جایگاه ۷۹ ایران قرار دارد ( لزوما این جایگاه نشان از قدرت سایت یا اپلیکیشن نمی گوید و پتانسیل و ارزش برند به خیلی چیزها بستگی دارد . ) ارزش استارت آپ cafebzaar حدود ۲۰ میلیون دلار تخمین زده شده است .

این دو که استارت آپ کافه بازار را هدایت می کنند با راه اندازی سایت دیوار دومین برند موفق خود را به ایرانی ها معرفی کردند و موفق هم شدند برترین جایگاه سایت های نیازمندی را به خود اختصاص دهند و با ثبت بیش از ۳۵هزار آگهی در روز رتبه نخست را داشته باشند و تخمین ارزش مالی سایت دیوار بین ۳ الی ۴ میلیون دلار می باشد .

 جزییات پیوست استارت-آپ-استارتاپ-استارآپ-استارت-اپ-start-top-star-up-startapp-startup

مطالب مشابه درباره استارت آپ ها یا استارتاپ و موبایلها :

آسیب ها و مشکلات استارت آپ startup

تعریف و کارکرد استارت آپ یا استارتاپ startup

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد موبایل

اپلیکیشن ساده موبایل و کسب درآمد میلیاردی ؟

آموزش کسب درآمد با برنامه نویسی موبایل

تاثیر موبایل در کسب درآمد از اینترنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد