آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

راهکار ارتقاء برندینگ و کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی

راهکار ارتقاء برندینگ و کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی

در کسب و کار شدن برند شدن بسیار اهمیت دارد چون علاوه بر شهرت و کسب درآمد بیشتر موجب ایجاد اعتماد و اطمینان در مشتری شده و این در توسعه کسب و کار تاثیر بسزایی دارد ضمن اینکه مشوقی برای بهبود کیفیت کالا و خدمات می شود و همواره سعی می شود بهترین و با کیفیت ترین محصول فروخته شود. برندینگ شدن شیوه های خاص خود دارد و کارآفرین و مدیران باید همواره در ارتقا برند تلاش کنند و یکی از بهترین راهها ارتباط دائم با مشتری هست. یکی از راههای ارتباطی شبکه های اجتماعی است در اهمیت شبکه های اجتماعی در مجموعه مقالاتی شرح دادیم :
بی تردید شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر ، گوگل پلاس و پیام رسان هایی مثل تلگرام ، وایبر و لاین می تواند برندسازی کسب و کار و افزایش کسب درآمد را تسریع کنند:
در اینجا هم قصد دارم تا راههای ارتقا برند در شبکه های اجتماعی را شرح دهم :

همان طور که بالاتر گفتم، مدیریت کردن شبکه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد که وفاداری خود را به مشتریانتان ثابت کنید و با این کار تصویر بهتری از خودتان در ذهن مصرف‌کننده داشته باشید.

این روزها شبکه‌های اجتماعی با منابع زیادی که در اختیار دارند، به برندها کمک می‌کنند تا مشتری‌های خود را بهتر درک کنند؛ اما با این حال، بازهم بعضی از برندها در برقراری ارتباط با مشتری‌های خود موفق نیستند. همین موضوع باعث می‌شود این کسب و کارها از رقیبان خود عقب بمانند.

درواقع طبق تحقیقات انجام‌شده؛ برندها بلندترین وسیله برای بازتاب صدای مشتریان یعنی شبکه‌های اجتماعی را نادیده می‌گیرند. طی چند سال اخیر شاهد این بوده‌ایم که شبکه‌های اجتماعی بر نحوه‌ی تعامل ما با یکدیگر تأثیر گذاشته‌اند و همچنین نحوه‌ی درگیر شدن برندها با مشتریان را نیز تغییر داده‌اند.

اگر می‌خواهید مصرف‌کنندگان خود را بشناسید، باید ارتباطات خود را به‌طور حرفه‌ای مدیریت کنید. مدیریت ارتباطات یعنی بتوانید برند خود را در شبکه‌های اجتماعی شخصی‌سازی کنید تا از این طریق مشتریان خود را حمایت، کمک و پشتیبانی کنید.

برای موفقیت در این زمینه باید نیروی انسانی را دخیل کنید؛ به همین دلیل است که معمولا ربات‌ها در انجام این کار ناموفق هستند. شاید سخت به نظر برسد که بخواهید هر روز و هر ساعت از وقت خود را به مدیریت شبکه‌های اجتماعی اختصاص دهید؛ اما با کمی برنامه‌ریزی می‌توانید به‌راحتی از عهده انجام آن برآیید. ما نیز در ادامه این مقاله، نکات لازم برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی را آورده‌ایم.

۱- صدای برند خود را تعریف کنید

خیلی مهم است که در مدیریت شبکه‌های اجتماعی کلمات کلیدی را که برای معرفی برند خود در نظر گرفته‌اید، به کار ببرید؛ زیرا شبکه‌ اجتماعی یک محیط دوستانه است و برند شما باید به چشم مشتریان آشنا به نظر بیاید.

۲- پاسخ دقیق بدهید

در پاسخ دادن کوتاهی نکنید و جواب‌های کلی به کاربران ندهی؛د زیرا طرفداران و دنبال‌ کننده‌ها متوجه این موضوع خواهند شد. بنابراین برای همه به یک اندازه زمان بگذارید و جواب تک‌تک سؤال‌ها را بدهید.

۳- غیرفعال نباشید

هر زمان مشاهده کردید طرفدارانتان در حال صحبت کردن در مورد موضوعی هستند که با برند شما در ارتباط است، شما نیز سکوت نکنید و وارد بحث شوید.

۴- از محتوای کاربران استفاده کنید

با توجه به روش تبلیغاتی Influencer، محتوای باکیفیت برای برندها بسیار باارزش است. بنابراین اگر مشاهده کردید طرفدارانتان برای شما محتوای باکیفیت می‌سازند، آن‌ها را لایک کنید و در صفحه خود نیز به اشتراک بگذارید.

۵- پاسخگوی همه باشید

هیچ‌کس تبعیض را دوست ندارد و این موضوع برای دوستداران یک برند نیز صدق می‌کند؛ بنابراین سعی کنید که جواب تمام طرفداران خود را بدهید.

۶- گوش دهید و یاد بگیرید

مصرف‌کننده‌ها در شبکه‌های اجتماعی در مورد برند شما صحبت خواهند کرد؛ پس بهتر است شما نیز به مکالمات آن‌ها ملحق شوید. این روزها مصرف‌کنندگان متقاضی توجه بیشتر هستند و تشویق کردن آن‌ها به خرید از طریق بازاریابی شبکه‌های اجتماعی دیگر کافی نیست. از طرفی درگیر شدن در شبکه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید کاربرانتان چگونه صحبت می‌کنند یا پست می‌گذارند و از همه مهم‌تر به شما نشان می‌دهد که آن‌ها چگونه به کالا یا خدمات شما واکنش نشان می‌دهند. بنابراین از این مزیت بهره ببرید و محتوای خود را شبیه به محتوای مشتریان کنید تا تأثیر بیشتری بر آن‌ها بگذارید.

کسب درآمد. کسب و کار. آپارتمان . ارتباط با مشتری . برند . برندینگ . شبکه‌های اجتماعی . کسب و کار . محبوبیت برند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد