آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

شیوه آزمون نمونه دولتی ۹۷-۹۸

یکی از مدارس خوب با امکانات و شرایط مناسب مدارس نمونه دولتی هستند که دانش آموزان مقاطع مختلف سعی دارند تا وارد این مدارس شوند به دلیل امکانات و معلمان خوب و توجه خاص آموزش و پرورش نسبت به مدارس عادی تحصیل بهتر است .

البته این نکته را یادآور شوم که مدرسه تیزهوشان و یا نمونه دولتی و مدارس دیگر از این نوع، نمونه بارز تبعیض درسی و آموزشی در ایران است این نوع مدارس در کشورهای پیشرفته نظیر آمریکا جایگاهی ندارد دلیلی ندارد بچه ها را به مدرسه تیزهوشان ( که به معنای هوش بالا هست ) و مدرسه معمولی( که این نظر را تفهیم می کند کودن و کم استعداد هستند. البته بنده به شخصه معتقدم همه استعداد خدادادی دارند) تقسیم بندی کنیم و یا مدارس نمونه دولتی با امکانات عالی و مدارس معمولی با کمترین امکانات تقسیم بندی کنیم . این نشانه تبعیض در سیستم آموزشی ایران است که متاسفانه هر سال به قهقرا می رود. در هر حال با بودن این شیوه غلط آموزشی چاره ای نیست که راهنمای جامع آن را بیارم امید روزی که دکان این نوع مدارس اشتباه تعطیل و برچیده شود.

با این حال، خیلی از دانش آموزان و والدین آنها در جستجو تاریخ دقیق ثبت نام و برگزاری آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان هستند.

در این مقاله راهنما جامع آزمون مدارس نمونه دولتی را در هر دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم ارائه کرده است.

با ما همراه باشید تا در ادامه از روند ثبت نام و تاریخ آن و همچنین تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی اطلاع پیدا کنید.


آزمون نمونه دولتی ورودی نهم به دهم:

  1.تاریخ های مهم:

راهنما جامع آزمون نمونه دولتی

تاریخ های دقیق در جدول بالا بتدریج مشخص می شود.

     2. شرایط ثبت نام:

شرط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی ورودی دهم، کسب حداقل معدل 17 در نوبت اول سال تحصیلی نهم است و شرط شرکت در این آزمون، کسب معدل کل 17 در سال تحصیلی نهم است.

    3. سوالات آزمون نمونه دولتی ومنابع آن:راهنما جامع آزمون نمونه دولتی

به ازای هر پاسخ صحیح، 3 امتیاز مثبت و به ازای هر پاسخ غلط، 1 امتیاز منفی برای داوطلب در نظر گرفته می شود. نمره نهایی در آزمون نمونه دولتی ورودی دهم، براساس جمع نمره داوطلب در آزمون ورودی (50%) و معدل کل پایه نهم داوطلب (50%) محاسبه می شود.

   4. روش درس خواندن برای قبولی و بهترین کتاب ها:

برای آزمون نمونه دولتی، بهترین منبع کتاب های درسی دانش آموز هستند، سپس برای تمرین، کتاب مجموعه آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان 31 استان نهم به دهم (انتشارات پویش) استفاده شود.

   5. آزمون های آزمایشی

آزمون های آزمایشی ، بخصوص آزمون های جامع قبل از آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی، گزینه مناسبی است تا دانش آموزان با شرایط و سوالات آزمون آشنا شوند.

آزمون نمونه دولتی ورودی ششم به هفتم:

    1.تاریخ های مهم:

راهنما جامع آزمون نمونه دولتی

   2. شرایط ثبت نام:

شرط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی ورودی هفتم، (کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس) و یا (کسب مقیاس خوب در حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس) در نوبت اول پایه ششم ابتدایی است و شرط شرکت در این آزمون، (کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس) و یا (کسب مقیاس خوب در حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس) در نوبت های اول و دوم پایه ششم ابتدایی است.

    3. سوالات آزمون نمونه دولتی و منابع آن:

راهنما جامع آزمون نمونه دولتی

به ازای هر پاسخ صحیح، 3 امتیاز مثبت و به ازای هر پاسخ غلط، 1 امتیاز منفی برای داوطلب در نظر گرفته می شود.

    4. روش درس خواندن برای قبولی و بهترین کتاب ها:

برای آزمون نمونه دولتی، بهترین منبع کتاب های درسی دانش آموز هستند، البته برای تمرین، کتاب مجموعه آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان 31 استان ششم به هفتم هم توصیه می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد