آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

مولفه های سایت تجاری و کسب درآمد

مولفه های سایت تجاری و کسب درآمد

یکی از شیوه های انجام تجارت الکترونیک داشتن وبسایت جهت فروش کالا و خدمات است سایت تجاری اعم از تبلیغاتی ، فروش فیریکی کالا، فروش فایل و هر چیزی دیگری باشد نیاز است تا برخی شاخص های اولیه و مهم سایت که را داشته باشد این شاخص و مولفه های اصلی در واقع موجب ایجاد اعتماد و رضایت در کاربران و افزایش وفاداری و ترقی و رشد همه جانبه وبسایت می شود اعتماد و اطمینان کاربران یکی از مهم ترین رکن سایت تجاری می باشد.
 

شاید شما یک کسب و کار کوچک داشته باشید، اما دیگر وب سایت های تجاری اختیاری نیستند. حتی اگر شما در سایت خود تصمیم به فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین نیز نداشته باشید، نیاز است تا ۵ مولفه ضروری سایت های تجاری را داشته باشید. این مولفه های عبارتند از:

۱- صفحه خانگی قدرتمند

صفحه خانگی سایت شما اولین نقطه ای است که بر مخاطب تاثیر می گذارد. بنابراین این صفحه باید به روشنی معرف کسب و کار شما باشد. همچنین باید نشان دهنده موارد زیر نیز باشد:

  • کسب و کار شما چه کاری انجام می دهد؟
  • به چه کسانی خدمات ارائه می دهد؟
  • چرا وجود دارد؟
  • نقطه تمایز کسب و کار شما چیست؟

موارد بسیاری وجود دارند که می تواند موجب بهبود صفحه خانگی سایت شما گردد اما مواردی وجود دارند که وجود آنها ضروری است مانند: لوگوی شما، توضیح مختصری درباره کسب و کار و یک منو ناوبری که کاربر را به قسمت های مهم سایت هدایت می کند.

با توجه به اینکه بسیاری از کاربران از موبایل برای مشاهده سایت شما استفاده می کنند. بنابراین نیاز است سایت شما ویژگی واکنش گرا بودن را دارا باشد. این ویژگی تضمین می کند که سایت شما برای بازدید به وسیله موبایل مناسب است.

۲- ناوبری کاربر پسند

صرف نظر از مکان قرار گیری منو ناوبری شما، این منو باید به راحتی قابل دسترسی باشد. همچنین این منو باید به گونه ای دسته بندی گردد که کاربران بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز را بیابند. طبق تحقیقات صورت گرفته ناوبری ضعیف دلیل اول خارج شدن کاربران از سایت های مختلف است.

شما می توانید برای چینش منو ناوبری از اولین سوال هایی که به ذهن مشتری خطور می کند، استفاده نمایید. به عنوان مثال:

  • چه خدمات و یا محصولاتی را می فروشید؟
  • قیمت محصولات و خدمات شما چقدر است؟
  • محل فیزیکی کسب و کار شما کجاست و در چه ساعتی خدمات ارائه می دهید؟
  • روش های پرداخت شما چگونه است و مشتریان چه روش هایی دیگری را می توانند استفاده نمایند؟

همچنین سعی نمایید منو ناوبری شما عناوین واضحی نیز داشته باشد تا کاربر به راحتی بتواند مقصد بعدی خود را تشخیص دهد.

۳- امکان جستجو

سعی نمایید در سایت شما امکان جستجو نیز وجود داشته باشد. این مورد می تواند در صورتی که کاربر نتواند از طریق منو ناوبری به اطلاعات موردنظر دست یابد مورد استفاده قرار گیرد. این مورد به خصوص برای سایت هایی با محتوای زیاد ضرورت بیشتری دارد.

۴- دسترسی به کمک انسانی

صرف نظر از مزایایی که یک سایت می تواند برای کسب و کار شما داشته باشد، زمان هایی وجود دارند که مشتریان دوست دارند با یک انسان ارتباط داشته باشند. بنابراین نیاز است تا اطلاعات موردنیاز مانند شماره تماس، آدرس ایمیل و آدرس فیزیکی را نیز در اختیار مشتریان قرار دهید.

بررسی تبلیغات پاپ آپ Pop-up

۵- صفحه پرسش و پاسخ

با مواجه بیشتر با مشتریان، شما متوجه الگوهایی در مشتریان می شوید. سوال ها و نقاط مبهمی درباره محصولات و خدمات شما برای آنها ایجاد می گردد. شما می توانید با ایجاد یک صفحه که حاوی سوالات متداول و پاسخ های مرتبط به آن ها است، این اطلاعات را ساده تر در اختیار مشتریان قرار دهید.

یک سایت یک روش مناسب و با صرفه برای حضور در فضای وب و تماس با مشتریان است. اما این روش نیاز به مولفه های ضروری دارد که باید وجود داشته باشند تا بتواند تاثیرگذار باشد. قرار دادن این پنج مولفه  می تواند این تاثیر گذاری را در  ایجاد نماید و مشتریان بیشتری را برای شما مهیا نماید.

کسب و کار اینترنتی . سایت تجاری . فروش آنلاین . فروش اینترنتی . محتوای سایت کسب و کار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد