آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

هدف در کنکور

هدف در کنکور

خیلی مواقع ، معلمان شما ، پدر و مادرتان و مشاورانتان برای شما هدف تنظیم می کنند. وقتی چنین کاری می کنند ، حرفشان را قبول کنید. آنها می دانند که چه چیزی برای شما مهم است و نگران موفقیت شما هستند. همچنین می توانند به شما کمک کنند که اهدافی را که برایتان تنظیم می کنند، به انجام برسانید البته فراموش نکنید چنین کاری تا قبل از دانشگاه نهایتاً جواب می دهد. تنظیم هدف کلی زندگی به عهده خود شماست. برای هدف درسی می توانید از افراد امین به خصوص مشاوران کمک بگیرید...

مهارت های موفقیت در کنکور

خیلی از داوطلبان به امید بهترین رتبه، شروع به درس خواندن می کنند بدون آنکه هدفی برای خود تعیین کنند، البته علت این عدم تعیین هدف برای موفقیت در کنکوری مانند کنکور ۹۵ این است که داوطب کنکور می ترسد با تعیین نام دانشگاه خود به آن نرسد در حالیکه ما هدف می چینیم تا به آن برسیم و برخی هم می گویند نباید برای رتبه درس خواند، وقتی که رتبه تعیین می کند شما باید در کجا قبول شوید پس باید در اولین قدم هدف خود را تعیین کنید تمام شاگردان بنده ودکتر اسلامی و دکتر پور امیدی در همان جلسه ی اول با توجه به هدف خود برنامه خود را از ما دریافت می کنند و از همان روز اول می دانند که باید به چه درصد هایی برسند که در کنکور ۹۵ به رشته ی مورد علاقه ی خود در دانشگاه مورد نظرشان باشند.

اگر می خواهید به هدف خود برسید باید آن هدف را حق خود بدانید  

وقتی کسی می گوید من پزشکی دانشگاه تهران را می خواهم باید به این باور برسد که بتواند با جرات بگوید که صندلی دانشگاه تهران در رشته ی پزشکی حق من است و حق دادنی نیست و حق گرفتنی است و من باید حق خود را بگیریم و هر عملی برای دستیابی به این موفقیت را انجام خواهد داد.

اگر می ترسید بهتر است که کنکور ۹۵ را رها کنید زیرا انسان های شجاع لایق پیروزی و موفقیت هستند و آن ها هستند که می توانند جای شما را بگیرند

اصول موفقیت در کنکور دانشگاه

ویژگی های هدف مناسب :

۱- در حد توانایی ها و مهارت های شما باشد :

دانستن قوت ها و ضعف های شما به شما در تنظیم اهدافی که می توانید تکمیل شان بکنید کمک خواهد کرد.

۲- واقع بینانه باشد :

تنظیم هدفی مبنی بر یادگیری املای ۳ لغت جدید در هر روز واقع بینانه است. تلاش برای یادگیری املای ۵۰ لغت جدید در یک روز غیر واقع بینانه است.

۳- انعطاف پذیر باشید :

برخی مواقع اوضاع آن طوری که شما پیش بینی می کنید، پیش نمی رود و شاید برای شما لازم شود، اهداف خود را تغییر دهید. باید آن قدر انعطاف پذیر باشید که وقتی تشخیص دادید تغییری نیاز است، آماده شوید تا تغییر را اعمال کنید.

۴- تحت کنترل شما باشد :

به غیر از وقتی که به عنوان بخشی از یک گروه کار می کنید، به انجام رساندن هدفتان نباید به دیگر دانش آموزان بستگی داشتنه باشد. شما می توانید آن چه را که انجام می دهید، کنترل کنید، اما برای کاری که دیگران انجام می دهند کنترل کمی دارید یا اصلا کنترلی ندارید. شما ممکن است کاری را که باید انجام دهید را به پایان برسانید و انجامش دهید، اما اگر دیگران انجام ندهند، شما هم هدف تان را به انجام نمی رسانید.
خیلی مواقع ، معلمان شما ، پدر و مادرتان و مشاورانتان برای شما هدف تنظیم می کنند. وقتی چنین کاری می کنند ، حرفشان را قبول کنید. آنها می دانند که چه چیزی برای شما مهم است و نگران موفقیت شما هستند. همچنین می توانند به شما کمک کنند که اهدافی را که برایتان تنظیم می کنند، به انجام برسانید البته فراموش نکنید چنین کاری تا قبل از دانشگاه نهایتاً جواب می دهد. تنظیم هدف کلی زندگی به عهده خود شماست. برای هدف درسی می توانید از افراد امین به خصوص مشاوران کمک بگیرید. اهدافی را در مدرسه تنظیم کنید که به شما جهت درست را بدهد و شما را به سمت موفقیتهدایت کند. .

راه های رسیدن به هدف:

 

۱-داشتن پشتکار و انگیزه

۲-داشتن برنامه مناسب

منبع : سایت پول یابی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد