آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

کسب درآمد بالا با طراحی کفش

کسب درآمد بالا با طراحی کفش

کسب درآمد و راه اندازی کسب و کار ساده و آسان است اگر به عنوان یک ایده پرداز به اطرافتان نگاه کنید و مانند کارافرین از آنها بهره ببرید.

یکی از راههای کسب درآمد و راه اندازی کسب و کار ، ایده طراحی است طراحی ایده می تواند در حوزه هنر، اینترنت ، محصولات تزئینی و... باشد مهم این است که شما طراحی مناسب و مشتری پسند داشته باشید . هنر طراحی کردن، موجب جذب مشتری و یا صاحبان حرفه و کار می رسد و این می تواند منبع کسب درآمد برای شما باشد. در اینجا قصد دارم تا فروش محصول در کسب و کار طراحی کفش اعم از کفش زنانه، مردانه، بچه گانه و یا کفش های رسمی و مجلسی و ورزشی و... باشد را شرح دهم. بازار کفش تحت تاثیر مد است و شما اگر بتوانید طراحی مناسب و به روز کفش انجام دهید به راحتی می توانید کسب درآمد ساده و راحت با سفارش بالا و درآمد عالی داشته باشید.

یک اصل مهم در تجارت و نیز صنعت مد وجود دارد که، نتیجه طراحی مناسب و موفقیت‌آمیز، تولید و فروش محصول است. برگشت هزینه‌های روند طراحی، ساخت و سود به دست آمده، بستگی به مقدار تقاضا و فروش محصول نهایی دارد. در حوزه طراحی کفش نیز اگر قصد راه‌اندازی کسب‌و‌کار خودتان را دارید، بهتر است در مورد روش‌های بازاریابی اطلاعات مناسبی کسب کنید.

فروش محصول یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در روند هر کسب‌و‌کار است و می‌توان گفت نتیجه تمام زحمات در این مرحله به بار می‌نشیند، پس ارزش آن را دارد که زمان مناسبی صرف یادگیری اصول مهم این مرحله شود. در ادامه  نکاتی را در همین رابطه بخوانید.

یک تولیدکننده معتبر پیدا کنید

با انجام تحقیق و بررسی تولیدکننده‌ای را بیابید که بتواند طرح‌هایتان را با همان کیفیتی که مد نظر دارید به تولید برساند. مطمئن شوید که ضمن رعایت کیفیت، ظاهر محصول نهایی همان طرحی باشد که تحویل داده‌اید. بهتر است چند کارخانه را در نظر بگیرید و از آنها بخواهید نمونه‌ای از طرحتان را بسازند، سپس با مقایسه نمونه‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بازاریابی مستقیم برای فروش محصول خود را از یاد نبرید

می‌توانید محصول خود را به فروشگاه‌های کفش معرفی کنید تا قبل از تولید انبوه آن، اولین فروشندگان این محصول باشند. همچنین می‌توانید تعدادی از آنها را با در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه، صحبت کردن با مشتریان و بازاریابی مستقیم به فروش برسانید. به این ترتیب دیگران با کیفیت محصول و قدرت طراحی‌تان آشنا می‌شوند و نام شما را به عنوان یک فعال در حوزه طراحی کفش می‌شناسند.

با یک فروشگاه کفش شریک شوید

جایی را بیابید که از نظر زیبایی‌شناسی مناسب و همخوان با سبک طراحی شما باشد. سپس از آنها بخواهید که در صورت امکان محصول شما را نیز در فروشگاه خود قرار دهند و به مشتریانشان معرفی کنند. معمولا فروشندگان در ازای این کار درصدی از سود فروش را درخواست می‌کنند که می‌توانید در این مورد مذاکره کرده و برای میزان مشخصی به توافق برسید.

کفش‌های خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید

در حال حاضر سرویس‌دهندگان زیادی برای این کار وجود دارند که با دریافت مبلغ مشخصی به صورت ماهانه یا سالانه فروشگاه آماده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهند. حتی می‌توانید وب‌سایت شخصی خودتان را طراحی کرده و بسازید. برای قدم اول معمولا فروش آنلاین بسیار راحت‌تر از افتتاح یک فروشگاه واقعی است.

کسب درآمدساده با ایده های دم دستی

کسب درآمدساده با ایده های دم دستی

زمانی که صحبت از کسب درآمد و کسب و کار اعم از تجارت آنلاین و یا تجارت فیزیکی و سنتی می شود همه به فکر ایده های تجاری بزرگ و یا سرمایه های کلان می افتند در حالی که واقعیت کسب و کار آنلاین و سنتی اینها را نمی طلبد . مهم نیست شما برای پولدار شدن و یا راه اندازی کسب و کار پولساز حتما یک ایده پرداز شاخص و یا کارآفرین برتر باشید . با ساده ترین ایده ها و به قول معروف دم دستی ترین ایده ها می توان به راحتی به کسب درآمد پرداخت و یا به عنوان کارآفرین کسب و کار مناسبی را راه اندازی کرد. شعار معروفی است که بزرگترین کارآفرینان از دل دم دست ترین ایده ها به موفقیت و کسب درآمد بالا رسیدند. در اینجا قصد دارم تا سرگذشت یک کارآفرین موفق که با مشورت توانست از دم دست ترین ایده به ثروتی هنگفت برسد بپردازم.

تجربه شکست در راه آفرینش یک کسب‌وکار تازه، تجربه‌ای اجتناب‌ناپذیر است. برنامه‌ریزی‌ها، استراتژی‌ها و آینده‌نگری‌ها ممکن است در ثانیه‌ای وارونه شوند و مسیر هموار کسب‌وکار را به کابوسی تیره‌وتار بدل کنند. همواره این امکان وجود دارد که پیش‌بینی‌ها ناقص و نادرست از آب درآیند و کارآفرینان را به سراشیبی سوق دهند. مت ویلسون کارآفرین ۲۹ساله آمریکایی و بنیان‌گذار وب‌سایت «مدیرعامل‌های زیر ۳۰ سال» است. او همچون بسیاری از کارآفرینان هم‌نسل خودش، مسیر موفقیت را به‌سادگی نپیموده و با آنکه در روزگار جوانی کسب‌وکاری خلاق و جهانی برای خود دست‌وپا کرده، چالش‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است. وب‌سایت او امروز منبعی غنی برای آگاهی‌بخشی به کارآفرینان جوان و فضایی برای به اشتراک‌گذاری تجربه‌های شکست و موفقیت است. ویلسون بر این باور است که الگوهای کارآفرینی امروز با گذشته تفاوت زیادی دارند. او دراین‌باره می‌نویسد: «در نگاه اول این‌طور به نظر می‌رسد که کارآفرینان جوان امروز، منابع بیشتری برای استناد و چاره‌جویی دارند، تکنولوژی بیشتری در دسترس آنهاست و مسیر کسب‌وکار برایشان هموارتر است. اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود.

کارآفرینان جوان امروز پا در دنیایی می‌گذارند که با قدیمی‌ترهای میدان و حرفه‌ای‌ها سروکار دارند. کسانی که پیش‌تر بازارهای رقابتی را در دست گرفته‌اند و تبدیل به برندهایی جاافتاده و جهانی شده‌اند. بزرگ‌ترین مشکل تازه‌واردان میدان کارآفرینی، یافتن اعتبار است. سرمایه‌گذاران معمولا مایل به حرف‌های جوانان جاه‌طلب و خلاق نیستند و ترجیح می‌دهند در چارچوب‌های محافظه‌کارانه خودشان کسب درآمد کنند.»

ویلسون بعد از فارغ‌التحصیلی در دانشگاه به سراغ برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی می‌رود و تصمیم می‌گیرد کمیته کارآفرینی را در نیویورک راه‌اندازی کند، اما با ورشکستگی بنگاه پدرش او تمام آنچه به‌عنوان سرمایه کار در نظر گرفته بود را از دست می‌دهد. ویلسون که می‌دانست دیگر خبری از سرمایه اولیه راه‌اندازی کسب‌وکار رویایی‌اش نیست، خانه پدری را فروخت و همراه مادرش در آپارتمانی کوچک سکنا گزید. او برای گذران زندگی مجبور شد در شرکت تاسیسات شهری کار کند و شغلش حفر چاه در خیابان‌های نیویورک بود. «روزی ۱۲ ساعت چاه می‌کندم و وقتی به خانه می‌آمدم، رویای استارت‌آپم را در ذهن می‌پروراندم. در همان روزها یکی از دوستان دانشگاهی‌ام را دیدم. او که به توانمندی‌ام باور داشت، اصرار کرد به جای بنگاه بزرگ کارآفرینی، یک شبکه اجتماعی کوچک کارآفرینی راه‌اندازی کنم.»  مت با کمک جرد اُتول شبکه‌ای اجتماعی با نام «مدیرعامل‌های زیر ۳۰ سال» راه‌اندازی کرد. «از طریق صفحات شخصی‌مان در فیس‌بوک، آن را تبلیغ می‌کردیم و از تجربه‌های ریزودرشت شغلی‌مان در آن می‌نوشتیم. کم‌کم توانستیم مدل‌هایی برای توصیف انواع کسب‌وکار و شیوه‌های کسب درآمد و خدمات مشاوره‌ای طراحی کنیم. بزرگ‌ترین مشکلمان این بود که هنوز اعتبار چندانی نداشتیم و کسی حاضر به سرمایه‌گذاری روی شبکه اجتماعی ما نبود؛ با این حال بعد از شش ماه ۷۵ هزار نفر عضو داشتیم و این باارزش‌ترین دستاوردمان بود.»

او در مجله فوربز خطاب به کارآفرینان جوان می‌گوید: «من برای جوانانی که خودشان را از چارچوب‌های کار روزمره بیرون می‌کشند و به دنبال آرزوهایشان می‌روند، احترام زیادی قائلم. کارآفرینی و مسیر عملی کردن ایده‌ها، الزاما خلق کاری عجیب‌وغریب نیست. گاهی بزرگ‌ترین کارآفرینی‌ها از دل دم‌دستی‌ترین ایده‌ها بیرون می‌آیند. تازه‌واردان به دنیای استارت‌آپ نباید از سختی‌ها و نه شنیدن‌ها سرخورده شوند. رسم بازار کسب‌وکار این است که قدیمی‌ها به جوانان کمتر میدان می‌دهند، اما همین ناکامی‌هاست که به ایده‌ها قوت می‌دهد.

جوانان کارآفرین باید بدانند که اولین و آخرین کسانی نیستند که پا در این عرصه دشوار گذاشته‌اند. رویاها قرار نیست یک‌شبه محقق شوند و گاهی سال‌ها زمان می‌برد تا مسیری یک قدم جلو برود، اما کارآفرینی تنها رسیدن به نتیجه نیست، بلکه روندی است که هر لحظه‌اش به انسان درس می‌دهد.»

افزایش کسب درآمد با صنعت مد

افزایش کسب درآمد با صنعت مد

صنعت مد یک صنعت پردرآمد و پرطرفدار است . در واقع مد محل اصلی کسب درآمد میلیاردی و یکی از صنایع پولساز ذر دنیا است . کارآفرینی و ایجاد اشتغال در مد همواره سودآور بوده است. به اعتقاد عده ای مد یعنی پول و کسب درآمد بالا. خساست و کم خرج کردن در مد معنا ندارد فرد وارد دنیای مد می شود که پول خرج کند لذا در میان مشاغل ، طراحا مد کسب درآمد بالایی داشته و همواره در تجمل و پول هستند. ایده ورود به صنعت پردرآمد مد می تواند منبع کسب درآمد بالا و در عین کار رونق کسب و کار شود . حال اگر به عنوان کارآفرین و ایده پرداز اگر وارد این مد شوید کسب درآمد دو چندان خواهد بود . یقینا علاقه و پشتکار و جدیت در کار مد ، می تواند زمینه ساز ایجاد کسب درآمد بالا و ماندگار شود.

بریجت دوره کارآموزی وکالت را رها کرد تا به دنبال رویایی تازه یعنی واقعی کردن ایده خود درباره صنعت مد برود. او و شریک کسب وکاری اش روشی خلاقانه در صنعت مد پیش گرفتند. آنها یک فضای مجازی ایجاد کرده اند که طراحان با استفاده از آن می توانند راحت تر طرح هایشان را به جهانیان معرفی کنند و از آن سو خریداران هم این فرصت را دارند که با طراحان مد و فشن ارتباط داشته باشند.

ShopRagHouse  زمانی به وجود آمد که بریجت در پی سرخوردگی هایش به دنبال راهی برای متحول کردن صنعت مد بود. پس از ترک دوره کارآموزی وکالت، بریجت می خواست راه خودش در صنعت مد را برود. این کار سخت بود و وقتی با شریک فعلی تجاری اش یعنی جوانا درباره سختی کار صحبت کرد، جوانا پیشنهاد داد پلتفرمی راه بیندازند که طراحان حرفه ای و مشتاقان طراحی بتوانند طرح های خود را در معرض دید افرادی قرار دهند که برای شان اهمیت دارند؛ افرادی که می توانستند مشتری های آینده باشند.

به عبارت دیگر هدف آنها از کسب وکارشان دسترسی راحت تر به دنیای مد برای مشتریان است. آنها می خواهند به خانم ها فرصت بیشتری برای اظهارنظر درباره لباس های خریداری شده بدهند و به همین خاطر است که آنها را تشویق به تعامل با طراحان و خودشان در تمامی مراحل می کنند. در راهروی مجازی که این دو خانم راه انداخته اند کاربران حق قضاوت دارند.

آنها طرح هایی را تولید کرده و می فروشند که در رقابت بین طرح ها برنده شوند. این طرح ها تخفیف هم می خورند. آنها همچنین از وب سایت تأمین مالی جمعی Kickstarter  برای راه اندازی نخستین مجموعه شان استفاده می کنند. نخستین کاری که بریجت در مسیر شغل تازه اش انجام داد این بود که مدت ها روی ایده های ناگهانی کار کرد. به این ترتیب آنها به دیدگاه جامعی برای کسب وکارشان رسیدند. آنچه در این مسیر برای بریجت و همکارش عجیب بود اینکه باوجود تغییرات زیادی که دیدگاه ها در مسیر تکامل پیدا کردند، اصل ایده شان برای صنعت مد بدون تغییر باقی ماند.

او و شریک تجاری اش در شبکه های اجتماعی برای ارتباط با کاربران خود در پلتفرم های مختلفی چون توئیتر، فیس بوک و اینستاگرام حضور پررنگ دارند. او برخی طراحان شان را از طریق جست وجو در هشتگ های اینستاگرام و تماس با آنها پیدا می کند. طراحان دعوت ShopRagHouse  را مشتاقانه می پذیرند و از اینکه می توانند کارهای زیبایشان را به دیگران بشناسانند، بسیار خوشحال هستند.

او و همکارش همچنین سعی می کنند هیچ فرصتی را از دست ندهند. از نظر بریجت زندگی استارتاپی می تواند چالش برانگیز باشد. چالش بزرگ این شغل این است که برای سنجش موفقیت تنها فاکتورهایی چون شناخته شدن، افراد فعال و بازخوردها اثرگذار هستند. او برای غلبه بر این چالش ها اول از همه به کسب وکار و رویکردش ایمان داشت.

بریجت چون هنوز بسیار جوان است فکر می کند که امید و خوش بینی جوانی اش به او کمک زیادی خواهد کرد که از چالش های پیش رویش بگذرد. او و همکارش از اینکه می توانند در تمام سطوح کسب وکارشان حضور داشته باشند، بسیار خرسند هستند. آنها فعالیت شان را تنها محدود به کارهای حقوقی یا توسعه کسب و کار نکرده اند و همه کاری را برای کسب وکارشان انجام می دهند. گاهی اوقات امتحان کردن ۲۰ کلاه در روز می تواند کاری استرس زا باشد اما آنها هرگز از این کار یا کارهای مشابه با آن خسته نمی شوند.

توصیه بریجت برای کارآفرینان این است که به کارشان بچسبند و به خاطر ترس مسیرشان را تغییر ندهند. آنها خودشان تازه کار هستند اما اگر انعطاف پذیری نداشتند شاید تا امروز نمی توانستند به کارشان ادامه دهند.

به اعتقاد بریجت، داشتن شریک تجاری خوب به کارآفرین کمک می کند تا در روزهای سخت انگیزه هایش کم نشود. کار کردن با یک دوست واقعاً این حسن را برای بریجت و البته شریکش داشته است. هرگاه یکی از دو نفر کمی شک می کند، دیگری آنجاست تا او را تشویق به ادامه کار کند؛ این همان چیزی است که روی آن نمی توان قیمت گذاشت.

فلسفه کسب وکاری بریجت این است که هرکس می تواند طراح باشد، حتی اگر قبل از آن مثل او و همکارش درس وکالت خوانده باشد. این فلسفه واقعاً برای آنها هیجان انگیز است و امیدوارند بتوانند تا روزی که کسب وکارشان به حیاتش ادامه می دهد آن را حفظ کنند. بارش فکری و استفاده از نظر دیگران بهترین راهکار بریجت برای برون رفت از موقعیت های چالشی است.

او و همکارش همیشه با هم موافق نیستند اما معمولا همه مشکلات شان را از مسیر خلاقیت و کار سخت حل می کنند. بزرگ ترین ترس بریجت این است که کسب وکارش دیگر پیشرفت نداشته باشد و بهترین کاری که کرده رها کردن وکالت و آمدن به این شغل بوده است، هرچند توضیح به پدر و مادرش درباره اینکه چرا چنین انتخابی کرده برایش سخت است.

او معتقد است تقریباً همه چیز دست یافتی است، تنها باید سخت کوشی و خلاقیت داشت. بزرگ ترین درسی که بریجت گرفته این است که پیش رفتن در مسیر رویاها واقعاً و عمیقا امکان پذیر است.

«عرق و اشک هر دو شورمزه هستند اما نتیجه ای که دارند، با هم متفاوت است.» این جمله ای است که بریجت به آن علاقه زیادی دارد.

اپلیکیشن موثر کسب و کارهای کوچک

اپلیکیشن موثر کسب و کارهای کوچک

بازار اپلیکشن ها و استارت آپ ها این روزها داغ است و چنان با اقبال عمومی مواتحه شدند که بازار کسب و کار و درآمد اینترنتی و موبایلی را تحت تاثیر قرار دادند . اپلیکیشن ها بازار کسب و کارهای اعم از کسب درآمد بزرگ و یا خرده پا را متحول کردند و گامی بزرگ در شیوه مدیریت هم ایجاد کردند در مقالات قبلی به مواردی از کسب درآمد از طریق موبایل و استارت اپ ها اشاره کردیم مثل این موارد:

در ادامه قصد دارم تا بیست اپلیکشن موثر و کارآمد برای کسب و کارهای کوچک را معرفی کنم .  اداره کردن کسب و کارهای کوچک ضمن رسیدگی به شکایات مشتریان، پیگیری زمان بندی کار کارمندان و نظارت بر هزینه ها، کار دشواری است. اگر به دنبال افزایش بهره وری و سازمان دهی هستید یا اگر در نقش کارآفرین قصد دارید زندگی خود را کمی آسان تر کنید.

یک اپ خوب، همان چیزی است که به آن نیاز دارید برای اینکه به شما کمک کنیم در دریای بی پایان اپ ها گشتی بزنید، فهرستی از بهترین اپ ها را گردآوری کرده ایم. این ۲۰ اپ کمک می کنند فهرست وظایف روزانه خود را در کسب و کار کوچکتان سازماندهی کنید و همچنان در صدر باشید.

 

Addappt

این اپ به همکاران تجاری، دوستان و خانواده تان اجازه می دهد اطلاعات تماس خود را در کتاب آدرس شما به روز کنند. توسعه دهندگان این اپ معتقدند این محصول به شبکه اجتماعی شما کمک می کند تا همچنان خود را حفظ کند.

برای مثال، اگر تامین کننده شما هم از Addappt استفاده می کند و به تازگی شماره موبایل جدید خریده باشد، می تواند این به روزرسانی را در کتاب آدرس شما انجام دهد. همچنین می توانید تماس ها را در گروه های مختلف سازمان دهی کنید و از طریق Addappt پیام بفرستید که این کار برای کاربران اندروید و IOSرایگان است.

Fuze

اگر به دنبال اپ ویدیو کنفرانس جدید هستید. نگاهی به Fuze بیندازید. این اپ نشست های آنلاین را برای تمام دستگاه ها و سیستم عامل ها از جمله نسخه های جدید آی پد و تبلت هایی نظیر سامسونگ گلکسی میزبانی میکند. این اپ ویدیوی کیفیت بالا و صدای واضحی ارائه میدهد و به راحتی راه اندازی می  شود.

Fuze نشست های نامحدود و رایگانی را با بیش از ۲۵ شرکت کننده ارائه می دهد؛ اگر کارمندان بیشتری دارید، طرحی حرفه ای وجود دارد که کمتر از ۱۵ دلار در هر ماه هزینه برمی دارد و می تواند تا ۱۲۵ شرکت کننده را میزبانی کند. نسخه آزمایشی ۳۰ روزه آن نیز موجود است که قبل از خرید طرحی حرفه ای Fuze، می توانید از آن استفاده کنید.

Pushover

این اپ برای کسانی که بیش از یک گوشی همراه یا دستگاه دارند، موثر و کارآمد است. Pushover، پیام ها و نوتیفیکیشن های دستگاه های شما را در فضای عمومی مرتب می کند. این سیستم به هر کدام از تلفن های هوشمند push message می فرستد و پیام ها را در صندوق پستی یکسانی قرار می دهد.

این اپ به شما امکان می دهد تا هر ماه ۷۵۰۰ پیام بفرستید و تعداد نامحدودی نوتیفیکیشن دریافت کنید که گزینه خوبی برای مالکان اهل معاشرت در کسب و کارهای کوچک است این اپ دارای نسخه آزمایشی هفت روزه است و با یک پرداخت ۴٫۹۹ دلاری می توانید نسخه اصلی را خریداری کنید، Pushover در اندروید آیفون، آی پد، اپل واچ و تمام دسکتاپ ها کار می کند.

Slack

با کمک این اپ می توانید مکالمات گروه خود را در کانال های عمومی یا خصوصی مجزا سازمان دهی کنید یا پیامی را مستقیما به کارمند دیگری بفرستید. این اپ امکان کشیدن، قرار دادن و به اشتراک گذاشتن تصویر،PDF یا سند را آسان تر می کند و تمام پیام ها، نوتیفیکیشن ها و فایل ها به طور خودکار شاخص گذاری شده و در اپ آرشیو می شوند.

کاربران Slack بعد از نصب و استفاده از این اپ، ۴۸٫۶ درصد ایمیل داخلی کمتری ار می بینند و ۲۵٫۱ درصد نشست کمتری برگزار می کنند. همچنین براساس تحقیقات صورت گرفته در یک شرکت، در کل بهره وری تا ۳۲ درصد افزایش می یابد. در خصوص تعداد کاربرانی که می توانند به این اپ اضافه شوند، محدودیتی وجود ندارد.

می توانید Slack را به رایگان امتحان کنید. در صورتی که بخواهید از اپ پولی استفاده کنید، ویژگی ها و کنترل های بیشتری در اختیارتان قرار می گیرد. طرح استاندارد به ازای هر کاربر هشت دلار هزینه بر می دارد و با مزایای بیشتری همراه است؛ از جمله آرشیو کامل پیام های گروه، مجتمع سازی نامحدود اپ، دسترسی مهمان و تماس های گروه.

Skype

گرچه رقبای زیادی تلاش می کنند تا به سلطنت Skype در حوزه ویدیو کنفرانس خاتمه دهند، این اپ غیر از معروف بودن، بسیار کارآمد و اثر بخش بوده و بیش از ۸ میلیون بازدید در گوگل پلی داشته است.

Skype ابزار فوق العاده ای برای کمک به اشخاصی است که با شرکت شما در ارتباط هستند، چه صحبت با همکاران راه دور باشد. چه شرکای کسب و کارتان در خارج از کشور، همچنین می توانید عکس ها و فایل ها را در هر اندازه ای به اشتراک بگذارید، صفحه نمایش کامپیوتر خود را با شخصی که مشغول صحبت با او هستید با کل گروه به اشتراک بگذارید، با یک گروه ۲۵ نفری تماس بگیرید و به دوستانتان پیام های متنی ارسال کنید.

نسخه اولیه Skype و تماس های ویدیویی گروهی رایگان هستند اگر می خواهید نسخه خود را ارتقا دهید،Skype for Business با ماهی دو دلار به ازای هر کاربر شروع می شود. این اپ با مایکروسافت آفیس مجتمع سازی شده و این امکان را فراهم می کند تا نشست های ویدیویی آنلاین، پیام ها و تماس ها صورت گرفته با ۲۵۰ نفر را ذخیره کنید. تماس های بین المللی ممکن است براساس محل اقامت شما هزینه داشته باشند، بنابراین قیمت ها را بررسی کنید. این اپ در تمام دستگاه ها و سیستم عامل ها کار می کند.

Clear

این اپ مدیریت وظیفه، مبتنی بر حرکات بدن، مخصوص دستگاه های ios و مک است. Clear کمک می کند تا برای مرتب کردن و سازماندهی وظایف روزانه خود، فهرست های مجزا بسازید، آنها را مدیریت کرده و برای خود زمان یادآوری تنظیم کنید.

Clear به دلیل کاربرد آسانش به خود می بالد و به حق هم چنین است. گزینه ها را می توان به راحتی با پایین کشیدن یک وظیفه، پینچ کردن (pinch) و در نهایت کشیدن آن روی صفحه نمایش پس از اتمام کار، مرتب کرد. همچنین می توانید چندین فهرست و برنامه زمان بندی با Clear بسازید و آن ها را در میان دسکتاپ مک، آیفون، آی پد، اپل واچ و آی پاد تاچ سینک کنید. Clear برای آیفون ۴٫۹۹ دلار و برای دسکتاپ ۹٫۹۹ دلار هزینه دارد.

RescueTime

این اپ به طور خودکار زمانی را که صرف کار با اپلیکیشن ها و وب سایت ها می کنید، ردیابی کرده و نشان میدهد روز خود را چگونه سپری کرده اید. سپس گزارش های مفصلی را براساس فعالیتی که انجام داده اید، سپس گزارش های مفصلی را براساس فعالیتی که انجام داده اید، برایتان ارسال می کند و نشان می دهد چگونه می توانید پربارتر و موثر تر از این باشید.

این اپ برای مک، پی سی، اندروید و لینوکس کار می کند، RescueTime Lite رایگان است؛ نسخه پریمیوم همراه با ویژگی های اضافی مانند هشدارها، امکان بلاک کردن وب سایت ها، گزارش های مفصل تر و فیلترها عرضه میشود و در هر سال ۷۲ دلار هزینه دارد و چهار ماه اول رایگان است.

My Minutes

یک اپ مدیریت زمان شخصی برای آیفون و اندروید است. اگر نمی توانید در طی روز بر وظایف مهم خود تمرکز کنید یا اینکه وقت زیادی را صرف وب گردی می کنید، My Minutes می تواند در این زمینه به شما کمک کند. با استفاده از این اپ، هدفی را مشخص می کنید. برای مثال، یک ساعت برای بررسی ایمیل ها یا ۳۰ دقیقه کار کردن، این اپ پایان زمانی را که برای این کارها تنظیم کرده اید، اطلاع می دهد. قیمت آن ۲٫۹۹ دلار برای آی پد و آی پاد تاچ است.

OmniFocus

یک اپ فوق العاده دیگر برای مدیریت وظایف و زمان بندی که مخصوص آیفون، آیپد، مک و اپل واچ است.OmniFocus نوع وظیفه و زمان انجام شده را مرور کرده و گوشی و دسکتاپ را سینک می کند. این اپ گران است؛ پس قبل از خریدن حتما آن را امتحان کنید. نسخه استاندارد آیفون ۳۹٫۹۹ دلار و نسخه حرفه ای ۹٫۹۹ دلار است.

Triplt

این اپ برنامه ریزی های سفر شما را در یک برنامه سفر مجزا ادغام می کند و کار را برای کارآفرینانی که باید برای شرکت در کنفرانس ها دور دنیا سفر کنند، آسان تر می سازد تا به این ترتیب بر برناممه های سفر خود مسلط باشند. این اپلیکیشن تمام اطلاعات سفر را مدیریت می کند، بدون توجه به وب سایتی که برای خرید بلیت استفاده می کنید.

کافی است تمام ایمیل های سفر خود را به Triplt ایمیل کنید، این اپ یک برنامه سفر اصلی می سازد تا هر زمان که می خواهید، از هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشید.

از طریق Triplt می توانید زمان های سفر، مسیرهای رسیدن به فرودگاه و حتی گزارش آب و هوا را بررسی کنید. این اپ هر گونه تاخیری را اطلاع میدهد.

اپ بسیار ابتدای Triplt رایگان است، اما نسخه حرفه ای Triplt با سالی ۴۹ دلار و Triplt for Teams با ماهی ۲۹ دلار برای ۱۰ کاربر نیز موجود است. هر دو اپ نسخه آزمایشی رایگان ۳۰ روزه دارند. این اپ در آیفون، آی پد، اندروید، بلک بری و ویندوزفون ۷ و نیز مک و پی سی کار می کند.

مطالب مشالب استارت آپ و اپلیکیشن موبایلی: