آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آشنایی با کسب درآمد میلیاردی موسس کافه بازار

آشنایی با  کسب درآمد میلیاردی موسس کافه بازار

میلیونر و میلیاردهای زیادی در ایران وجود دارند که با راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب تجربه لازم ، الگوی خوبی برای سایرین هستند اکثر این افراد موفق در ابتدا شکست های فراوانی را تجربه کردند ولی هیچ گاه در راه اندازی کسب و کار و رسیدن به درآمد بالا ناامید نشدند. کارآفرین نمونه اینگونه افراد هستند که با پشتکار فراوان و طرح ایده جدید بر بستر تجارت به کسب آمد بالا رسیدند. یکی از این افراد موسس کافه بازرار است که زمانی به اون میلیونر کوچک می گفتند و الان برای خود فردی موفق با کسب درآمد بالا و میلیاردری در حال بزرگ شدن است.

ebays.ir2

 


 موسس کافه بازار  آقای حسام آرماندهی,  جوان ۳۰ ساله ای است که با نگاه درست به کسب و کار و ارائه ایده خلاقانه در زمان مناسب و استفاده از وضعیت اقتصادی جامعه و تحریم ، یکی از موفقیت ترین افراد در حوزه کسب درآمد اینترنتی می باشد. شرکتی که ایشان تاسیس کرد علاوه بر درآمدزایی بالا ، تعامل خاص و ویژه ای با مشتری و تولیدننده داشته طوری که ارزش دلاری این شرکت هر روز در حال افزایش است. ارزش شرکت کافه بازار ۲۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.حسام آرماندهی در رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شریف تا مقطع لیسانس تحصیل کرده است و بعد از آن برای ادامه تحصیل به دانشگاه صنعتی چالمرز سوئد رفت.

ebays.ir3

تحصیلات خود را نیمه‌کاره رها کرد و به سراغ ایده دیگری رفت که راه اندازی یک مارکت اندرویدی در ایران بود. در آن زمان مارکت‌هایی مثل گوگل پلی، سونی و سامسونگ وجود داشتند اما به دلیل تحریم‌ها دسترسی کاربران به برنامه‌های آن‌ها امکان‌پذیر نبود و حتی در صورت دسترسی باز امکان تولید و فروش برنامه فارسی از طریق آن‌ها میسر نبود.

ebays.ir1

او در  زمستان سال ۸۹ اولین نسخه از اپلیکیشن بازار در نمایشگاه کنگره موبایل ایران معرفی کرد . آرماندهی توجه مخاطبان و رسانه‌ها را به برنامه کافه‌بازار به عنوان یکی از مهمترین دلایل موفقیت کسب‌وکارش ذکر می‌ کند.

او  با عقد قرارداد با بازی‌های موفق خارجی، امکان خرید ریالی بسیاری از این بازی‌ها را به صورت قانونی برای کاربران اندرویدی در ایران فراهم کند و این نقطه شروع استقلال کافه بازار از مارکت‌های بزرگ بود. برنامه نیازمندی‌های دیوار از جمله دیگر محصولات تیم حسام آرماندهی و کافه بازار است که در مدت فعالیت خود از محبوبیت و رشد خیلی خوبی برخوردار بوده است.

مطالب مشابه درباره موفقیت در کسب درآمد:

4 مهارت موفقیت در فروش و کسب درآمد

موفقیت کسب و کار گوگل و دلیل شکست یاهو

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی

کسب درآمد عجیب با اسکناس نویسی

کسب درآمد عجیب با اسکناس نویسی

در ادامه معرفی کسب و کارهای درآمدزا گاهی ممکن است به کسب درآمدهای عجیب و غریب و جالبی برسیم که خواندنش خالی از لطف نیست. از کسب درآمد از شیرماد گرفته تا کسب و کار فروختن مدفوع انسان که عده ای را ثروتمند کرده است. اما این بار کسب درآمد یک مرد فقیر آمریکایی از طریق نوشتن اسکناس توجه را به طرفش معطوف کرده است. این هم یک نوع کسب درآمد جالب از گوشه و کنار دنیا برای رسیدن به پول و رفع احتیاجات روزمره است بله می خواهم امروز از یک مرد آمریکایی بگوییم که با نوشتن روی اسکناس ها پول دریافت می کند.

این مرد با نوشتن روی اسکناس ها و بیان اینکه فردی فقیر است و نیازمند پول است و نوشتن آدرس خود روی آن اسکناس ها، پول های خرج کرده خود را باز می یباد.این یعنی زندگی کردن تقریبا مجانی چون او برای امرار معاش تقریبا چیزی پرداخت نمی کند زیرا نیمی از آن ، به او بر می گردد.

pool

او از این روش ماهی ۶۰ دلار از پول هایش را پس می گیرد ، این در حالی است که عده ای مبلغی بیشتری هم برای کمک به او برای او می فرستند.

این کار شاید بسیار عجیب باشد اما با قانون مخالف نیست زیرا او به پول ها آسیب جدی وارد نمی کند و تنها با خودکار قرمز روی همه آن ها مطلبی می نویسد. او گاهی شوکه هم می شود زیرا برخی مواقع پول های او سر از کشورهای اروپایی در می آورند و مردمی از اروپا پول او را پس می فرستند

شما هم به سرتان زده همین کار را بکنید؟ نکنه شما این کار را می خواهید بکنید به نظرتان در ایران جواب می دهد؟

مطالب مشابه کسب درآمد عجیب:

شیوه کسب درآمد با شیر مادر

کسب درآمد کثیف ولی جالب

انتشار ویدیوهای جذاب برای کسب درآمد و افزایش پول

انتشار ویدیوهای جذاب برای کسب درآمد و افزایش پول

خیلی از شبکه های اجتماعی هستند که بر اساس نمایش ویدیو اقدام به کسب درآمد و افزایش فروش می کنند. در اینجا قصد ندارم که شیوه کار آنها را بگویم بلکه هدف من ارائه ایده های برای ساخت ویدیو  جهت افزایش کسب درآمد یا ویدیو مارکتینگ است. شما می توانید با ساخت ویدیوهای خاص و جذاب، و اشتراک آنها در شبکه های اجتماعی و یا در سایت و وبلاگ خود اقدام به معرفی محصول و کالای خود و جذب مشتری کنید و یا می توانید مسائل آموزشی خود را ارائه دهید افزون بر اینها می توانید با ساخت این نوع ویدیوها در لابه لای آن به کسب درآمد خود رونق دهید کافیست شما ایده های خود را تنظیم و در قالب ویدیو ارائه دهید . البته به این نکته هم توجه کنید که هر ویدیویی را مشتری و مخاطب مشاهده نمی کند بلکه ویدیو باید شرایط خاص خودش ، مانند جذاب بودن، بدیع بودن ، کیفیت بالا، آموزشی و سرگرمی بودن و... را داشته باشد تا مخاطب تمایل به دیدن آن داشته باشد خلاصه هدفمند باشد.

چنانکه همیشه و در مقالات متعدد تاکید داشتم، یکی از راه های بازاریابی اینترنتی استفاده از نمایش دادن اطلاعات است که شما می توانید با بهره گیری از ویدیو منظور خود را به بقیه ی افراد منتقل کنید. اما آمارها فراتر از این مورد را نشان می دهند به طوری که افراد پس از دیدن یک ویدیو در مورد محصول، ۶۴ تا ۸۵ درصد بیشتر علاقه‌مند به خرید آن محصول می‌شوند و بیش از ۷۰ درصد بازاریابان اعتقاد دارند که ویدیومارکتینگ بیش از هر روش مارکتینگ دیگر به تصمیم قطعی برای خرید محصول منجر می‌شود.
شاید قبلاً ویدیوها زیاد موردتوجه نبودند و افراد حاضر به‌صرف رمان برای آن‌ها نبودند و تمایلی برای دیدن این موارد نشان نمی‌دادند اما امروز اوضاع کاملاً تغییر کرده است و بسیاری از فروشگاه‌های مختلف اینترنتی تولید ویدیو را آغاز کرده و ویدیوهای متنوعی را در وب‌سایت خود و یا در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کردند تا از این راه جذب مشتری و کاربر بیشتری داشته باشند.


ایده هایی برای شروع ویدیو مارکتینگ:

من تازه کار هستم!
ویدیویی از نسخه‎ی آزمایشی و حتی در حال تولید محصول خود با موبایل بسازید.
گیف بسازید؛ یک گیف متحرک از نحوه‌ی عملکرد یکی از ابزارها‌ی‌تان تهیه کنید.
از مشتریان خود نظر بخواهید و در کمتر از ۳۰ ثانیه آنها را منتشر کنید.

من کسب و کار کوچکی دارم:

موشن گرافیکی برای معرفی شرکت، ماموریت و دیدگاه‌های آن بسازید.
ساخت ویدیوهای سریالی, آموزشی و کاربردی در حوزه کاری خود
FAQ بسازید و نحوه حل شدن مشکلات عمومی مشتریان را مطرح کنید

من کسب و کار بزرگی دارم:

مطالب؛ مقالات و نوشته های قدیمی بلاگ خود را به ویدیو تبدیل کنید.
مصاحبه با اعضای داخلی یا حتی چهره های تاثیرگذار خارجی
تخصص های خود را به روز کنید و تخصصی از اعضای شرکت پخش کنید.

چک لیستی از بایدهای یک ویدیو جذاب:

۱-در تایتل های خود سعی کنید از کلمات کلیدی مورد نظرتان بهینه استفاده کنید.
۲-عنوان خوب تاثیر مستقیمی بر روی مخاطبین میگذارد پس از آن غفلت نکنید.
۳-ویدئو را در شبکه های اجتماعی مناسب و مورد پسند افراد منتشر کنید .
۴-تا حد امکان فیلم های خود را مفید, کاربردی و البته کوتاه انتخاب کنید این امر باعث میشود تا بازدید کننده احساس خستگی نکند.
۵-با استفاده از واترمارک و نرم افزارهای این حوزه لوگوی شرکتتان را در ویدئو بگذارید تا حتی در صورت کپی شدن هم دیده شوید.
۶-در حین ویدیو در حد چند ثانیه و حتی یک زیرنویس خود را بیشتر معرفی کنید.

چند ایده خلاقانه برای ساخت ویدیو:

  • محتوای ویدیویی تولیدشده توسط کاربران با طراحی کمپین های مختلف
  • پشت صحنه همیشه برای کاربران جذاب است پس نادیده های کسب‌وکار خود را به اشتراک بگذارید
  • ویدیوهای آموزشی ترجیحاً به صورت برند شخصی نه حقوقی تهیه کنید
  •  ویدیوهای زنده با استفاده از لایو اینستاگرام یا حتی ابزارهایی نظیر ویدیو کنفرانس ایجاد کنید
  • و…

مطالب مشاهده کسب درآمد با ویدیو:

اشتراک گذاری ویدیو و تصویر در اینستاگرام

کسب درآمد با اشتراک ویدیو در سایت جعبه

شیوه افزایش کسب درآمد و فروش با CRM

شیوه افزایش کسب درآمد و فروش با CRM

یکی از اصول اصلی و اساسی کسب درآمد و افزایش فروش به ویژه برای بازاریابان و فروشندگان CRM  یا مدیریت ارتباط با مشتری است که نقش بسیار مهم و تعیین کننده در فروش و حتی بقاری یک کسب و کار اعم از اینترنتی و یا غیر اینترنتی را دارد قبل از پرداختن به شیوه ارتباط با مشتری و جذب آن بپردازیم تعریفی از اصطلاح ارتباط با مشتری یا CRM  ارائه می دهیم و بعد به اصل موضوع می پردازم .

اصطلاح مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM از اوایل دهه نود میلادی وارد حوزه مدیریت و بازاریابی شده است. بررسیها نشان می دهد که این اصطلاح تقریبا از زمانی که توماس سیبل، مدیر و مالک Siebel Systems عنوان «مدیریت ارتباط با مشتری» را در مورد نرم افزار تولیدی خود به کار برد، به تدریج درادبیات مدیریت و بازاریابی رایج شد.

هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management، اتفاق نظری وجود ندارد. بسیاری از شرکتهای فعال در حوزه تکنولوژی اطلاعات، CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری را مجموعه نرم افزارها یا خدماتی میدانند که به اتوماسیون بازاریابی، فروش و خدمات کمک می کند. CRM با این تعریف، تا حد زیادی به حوزه ی تکنولوژی نزدیک می شود.

بخش دیگری از فعالان حوزه مدیریت، تاکید دارند که CRM نگرشی با تاکید بر ایجاد، حفظ و توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان است و در این نگرش، ممکن است از تکنولوژیهای روز استفاده بشود یا نشود. حتی کتابهایی در حوزه CRM وجود دارند که برای تاکید به جنبه های مدیریتی در مدیریت ارتباط با مشتری، هیچگونه اشاره جدی به امکان استفاده از تکنولوژی در این حوزه نکرده اند. این افراد، تعریف سابقه ی تاریخی CRM و مدیریت ارتباط با مشتری را با جملات پیتر دراکر آغاز میکنند: هدف هر کسب و کاری، ایجاد و نگه داشتن مشتری است.


به نظر شما مشتری بالقوه کیست؟ ایا می شود مشتری، بالقوه باشد؟ این کلمه در زبان انگلیسی معادل potential customer می باشد، اما در ادبیات افراد متخصص بازاریابی به opportunity معروف است.
درست حدس زدید در این دیدگاه، هر مشتری بالقوه یک فرصت است،فرصت برای چه؟ برای فروش بیشتر و گسترش کسب و کار.
هدف اصلی و نهایی هر نوع تجارتی از نظر متخصصین بازاریابی و فروش در دنیا درک و شناخت هرچه بیشتر از مشتریان بالقوه و ارتباط همیشگی با آنها است. طوری که نهایتا کلیه فعالبت ها منجر به فروش بیشتر و کسب حداکثر سود ممکن خواهد شد.

چگونه میتوانیم کسانی که هنوز از ما خریدی نداشته اند را بشناسیم؟

بایستی هر نوع ارتباط و با هر شکلی را ثبت کرد، هر تماسی که با کارمندان فروش یا حتی پشتیبانی گرفته میشود، یک فرصت برای فروش به حساب میاد، هر کسی که ادرس ایمیل خود را در اختیار شرکت ما قرار می دهد یک سرنخ و فرصت طلایی برای کسب و کار ما به حساب می آید.
ممکن است سوال بپرسید چرا از همان اول آنها را فرصت به حساب نمی آوریم!؟
جواب ساده است، چون اطلاعاتی از آنها نداریم!
برای اینکه شخصی (یا شرکتی) فرصت به حساب بیاید، بایستی ارتباط نتیجه دار با آن شخص برقرار شود یعنی کارمند فروش بتواند اطلاعاتی در خصوص فرد موردنظر کسب کند یا متوجه علاقه او نسبت به محصولی خاص شود, یا بتواند محصول (یا خدمتی) را عرضه کند.
با یک بار پیگیری احتمال موفقیت بسیار کم است، ارتباط باید همیشگی باشد! نکته کلیدی اینجاست! برای ارتباط همیشگی نیازمند این هستیم که نتایج پیگیری های قبلی ثبت شود و روند برقراری ارتباط، همواره بر اساس نتایج به دست آمده از ارتباط های قبلی باشد.

به عنوان مثال کارمند فروش پس از برقراری اولین ارتباط با کسی که شماره موبایل خود را در نمایشگاه به شرکت داده بود، متوجه می شود که این شخص به نوعی خاص از خدمات تمایل زیادی دارد اما همچنان در مورد خرید آنها مردد است.


به این ترتیب وظیفه ای تدوین میکند که روز بعد ایمیلی برای آن شخص فرستاده شده و در خصوص آن محصولات توضیح بیشتری داده شود.
فردای آن روز مشاهده میکند که آن شخص ایمیل را باز کرده، بر روی لینک کلیک کرده و در خصوص محصول، اطلاعات بیشتری را کسب کرده است.
بنابراین برای دو روز دیگر وظیفه ای تعیین میکند که پیامکی برای شخص ارسال شده و کد تخفیفی در خصوص محصولات به او ارائه گردد.
در صورت تمایل شخص به خرید، کافیست او عدد دو را به سامانه پیامکی ارسال کند! دو روز بعد چنین اتفاق خجسته ای رخ میدهد!
حالا نوبت این است که کارمند فروش مجددا با او تماس گرفته، با لحنی صمیمی و با آگاهی کامل از تمایلات این شخص، فرصت را به فروش قطعی تبدیل کند! اتفاق های مشابه در دنیای واقعی بسیار رخ داده است. همه این فرآیند نیازمند یک سازکار منسجم می باشد که قطعا و بدون شک این ظرفیت با استفاد از یک CRM مناسب میسر خواهد شد! لطفا این متن را جدی بگیرید!

مطالب مشابه موفقیت در کسب درآمد از اینترنت:

راههای تبدیل کاربر به مشتری جهت کسب درآمد

جذب عواطف کاربران برای کسب درآمد بیشتر

نقش پوشش و فضا در افزایش کسب درآمد

نظر گوگل درباره نقش مدیران در افزایش کسب درآمد

راههای افزایش فروش و کسب درآمد بالا

بهترین شیوه کسب درآمد از اینترنت

افراد موفق در کسب درآمد از اینترنت

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی