آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

نکات برندینگ گوگل برای سئو و افزایش کسب درآمد

نکات برندینگ گوگل برای سئو و افزایش  کسب درآمد

کسب درآمد در اینترنت از طریق وبسایت و یا شبکه های اجتماعی نیازمند بازدید و ورود کاربران است در واقع ورود کاربر با افزایش مشتری و رونق کسب درآمد در اینترنت مترادف هست حالا سوال اینجا که کاربر از چه طریق وارد سایت و یا فروشگاه ما شود؟ بهترین طریقه ورود از طریق موتورهای جستجو به ویژه گوگل google است . گوگل برای لینک دادن به یک سایت، قواعد و قوانین سختی دارد که باید حتما از سوی مدیران سایتها رعایت شود یکی از این قوانین سئو سایت یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. لذا سئو سایت برای گوگل مهم است و گوگل برای رونق کسب و کار و درآمد از اینترنت مهم است حال باید چه کرد؟ تنها راه رعایت فاکتورهای گوگل هست منتهی فاکتورهای گوگل به صدها مورد می رسد و این مشکل است تنها راه رعایت برخی فاکتورهای مهم و مربوط به مجبوبیت و یا نکات برندینگ از نظر گوگل است. در اینجا قصد دارم فاکتور های مربوط به محبوبیت یک برند را خیلی خلاصه و مفید با توضیح مختصر و روان در اینجا لیست کنم .این لیست می تواند به مرور تکمیل تر شود و حتی ممکن است اصولی نیز حذف و نکته های جدیدی نیز اضافه شود.

۱- ثبت مکان کسب و کار:

یک کسب و کار واقعی دارایدفتر و موقعیت مشخصی است. گوگل از اطلاعات محل ثبت شده برای تشخیص اینکه یک سایت برند استیا خیر استفاده می کند

۲- افزایش دنبال کنندگان:

گوگل  در چند سال اخبر با توجه به ارائه سرویس های خوراک خوان تلاش کرده از میزان داده ها و تعداد مشترکین RSS به عنوان نشانه برند بودن و محبوبیتاستفاده می کند.

۳- از نگاه رسانه های معتبر:

برندهای محبوب درسایت های خبری حتی خود گوگل همیشه ردپایی دارند. حتی برخی از برندها فید خبری گوگلخودشان را دارند.

۴-رصد کردن سایت در شبکه های اجتماعی:

میزان فالور ها و رسمی بودن صفحات قطعا تاثیر مستقیمی در میزان محبوبیت یک برند خواهد داشت.

BRAND on price labels

۵- لینکدین پنجره حرفه ایی ها:

عموم برندهای معتبر در لینکدین صفحه رسمی دارند که این مورد دقیقا مورد توجه گوگل قرار خواهد گرفت حتی  داشتن پروفایل لینکدینی که نشان دهد این افراد برای کمپانی شما کار می کنند یک نشانه برند بودن است.

۶- لایک در فیسبوک و توییت در توییتر:

باورش سخت است! ولی حتی گوگل تعداد لایک های مطالب شما در شبکه های اجتماعی به ویژه فیسبوک را نیز جزء فاکتورهای مورد نظر قرار داده است. در مورد فعالیت در توییتر نیز با اینکه در ایران با اقبال کم مخاطبان همراه است ولی  سایت باید پروفایل تویتر با فالورهای زیاد داشته باشد؛ این به معنی آنست که اکانت تویتر با فالورهایزیاد نشانه محبوبیت یک برند است.

۷- جستجو می شوید؟

خیلی واضح است، افراد برندها را جستجو می کنند. اگر افرادسایت شما را در گوگل جستجو کنند، گوگل به این موضوع در تعیین یک برند توجه ویژه ایی می کند

مطالب مشابه رتبه سایت در کسب درآمد در اینترنت:

اهمیت سئوی سایت در کسب درآمد بالا

کسب درامد بالا با افزایش بازدید سایت در گوگل

حایگاه شبکه های اجتماعی در برندینگ و کسب درآمد اینترنت

حایگاه شبکه های اجتماعی در برندینگ و کسب درآمد اینترنت 

درباره اهمیت شبکه های اجتماعی در رونق کسب و کار و درآمد از اینترنت و نیز جلوگیری از رکورد تجارت الکترونیک مطالبی نوشته شد. شبکه های اجتماهی اعم از فیسبوک، گوگل پلاس، اینستاگرام، تلگرام و... تاثیر فوق الهاده در کسب درامد از اینترنت و فروش محصولات دارند و از طرفی می تواند به برندسازی با کمترین کمک کنند. شرکتها برای مشهور و معروف شدن یا باید هزینه بالایی کنند و یا از طرق ساده و راحت تر و با هزینه کمتر اقدام به برن شدن کنند. برای این کار می توان از شبکه های اجتماعی به صورت کاربردی استفاده کرد. در اینجا به اهمیت و تاثیر شبکه های اجتماعی در برندسازی و تاثیر آن در رونق کسب درآمد از اینترنت اشاره می شود.

دیده شدن! این تمام آن چیزی است که در گام اول برند شما نیاز دارد. هرچند معروفیت الزاما همراه با محبوبیت نیست اما برای محبوب بودن برند نیز نیاز به دیده شدن, شدیدا احساس می شود.شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخش های طرح بازاریابی و برندینگ برای یک شرکت امروزی می باشد. نمی خواهم مثل خیلی ها شبکه های اجتماعی را در حد یک رسانه صد در صدی بزرگ کنم ولی چه دلمان بخواهد چه نخواهد باید در شبکه های اجتماعی با قدرت حاضر شویم.

شبکه سازی در شبکه های اجتماعی!

واقعا هنوز هم کسانی را می بینم که فقط هستند و اصلا نگاهی برای توسعه شبکه ارتباطی خود ندارند. اگر می بینید که پیام های شما کمتر دیده می شود پس باید شبکه مخاطبین خود را افزایش دهید. برای این کار گروه هایی را با محوریت برند خود در شبکه فیسبوک ، اینستاگرام یا لینکدین ایجاد کنید و این گروه ها را به مخاطبین خود معرفی کنید. علاوع بر این تلاش کنید ارتباطات خود را هر روز فراتر از قبل ببرید.

محتوای نفوذگر و انگیزاننده چیست؟

همین ۲ مورد واقعا برای یک محتوا فوق العاده است؛ اینکه محتوای ما بتواند نفوذگر باشد و باعث شود تا راحتتر به اشتراک گذاشته شود با رعایت اصول بازاریابی ویروسی و شاخص های دهان به دهان میسر خواهد شد. علاوه بر فاکتور نفوذ باید به انگیزه افراد هم توجه کنید انتشار مطالب تبلیغاتی بطور مکرر در شبکه های مختلف اجتماعی نه تنها تاثیر چندانی بر رفتار مخاطبین شما برای تبدیل شدن به یک مشتری ندارد، بلکه در صورت تکرار بیش از حد ضمن ناراحت کردن آنها موجب بی توجهی و در نهایت قطع ارتباط آنها با شما می شود. پس همواره سعی کنید در کنار محتوای تبلیغی خود محتوای رایگان با انرژی مثبت هم برای دنبال کنندگان در نظر بگیرید که در اینصورت امکان دنبال شدن خود و اشتراک گذاری مطالب را افزایش خواهید داد.

آخرین نکته بسیار مهم در نوع محتوا فاکتور ارزش است؛ ارزش یکی از مهمترین مسائلی است که شما باید از طریق شبکه‌های اجتماعی به مشتریان خود اثبات کنید. پس از خود بپرسید محتوای شما به آنها چه چیزی می‌دهد که پیش‌ازاین از آن بی‌بهره بودند؟ پاسخ به این سؤال ممکن است چیزی بی‌دوام و زودگذر باشد: شاید یک خنده ساده! یا شاید چیزی واقعی و یا دوام باشد.

brand-market

جاده دو طرفه است, این را در شبکه های اجتماعی فراموش نکنید!

خیلی ها یادشان می رود که شبکه های اجتماعی یک بستر دوسویه برای ردوبدل شدن اطلاعات است از این رو صرفا فقط داده ها را منتشر می کنند بی آنکه از کاربران نظر بگیرند یا به کامنت های دیگران بها دهند. پس هنگامی که با بازخوردی مثبت از طرف یکی از مشتریان خودتان روبرو می شوید، از پر رنگ کردن آن ترسی نداشته باشید. پیام تشکر مخاطبان خود را مجددا بازنشر کنید و یا اینکه بطور شخصی از وی در صفحه فیسبوک خود تشکر کنید.

به طور کلی در هر سیاستی که اتخاذ می کنید، اولین نکته ای که در نظر می گیرید باید این موضوع باشد که: این فعالیت چگونه می تواند بر روابط دو سویه من با مخاطبین تاثیر گذار باشد؟ و آیا این تصمیم روابط گذشته ای که با مخاطبین داشتم را قوی تر می کند؟

چکونه کاری کنیم که مردم درباره برند ما حرف بزنند؟

فقط حرف زدن یا حتی جوک ساختن در مورد یک برند ایده آل نیست؛ حالا می خواهد این یک جوک از گوشی موبایل ایرانی باشد یا صابون های سبز معروف! بلکه حرف زدن به عنوان یک الگو و حتی نام لاکچری است که اعتبار می آورد. پس در شبکه های اجتماعی همواره تلاش کنید دنبال کمپین های برندینگ باشید تا کمپین های فروش؛ اینکه از محیط کار خود وجه متفاوتی ارائه کنید ؛ اینکه یک ایده متفاوت را بزرگ نمایی کنید می تواند به شما در لاکچری شدن کمک بسیاری کند. ساده تر بگویم؛  مردم عموما هر چیزی را که قدری نامتعارف و هنجار شکن باشد را می پسندند و احتمال فراگیر شدن موضوع های غیر معمول به مراتب بالاتر از هر چیز دیگری است.

مطلب مشابه درباره کسب درآمد در شبکه های اجتماعی:

نکات کلیدی کسب و کار در شبکه های اجتماعی

سئوی سایت و کسب درآمد از اینترنت

سئوی سایت  و کسب درآمد از اینترنت

بازدید سایت اهمیت فوق العاده ای در کسب درآمد و جذب مشتریان است. بازدید بالا هم با وجود موتورهای جستجو امکان پذیر است و در این میان موتور جستجوی گوگل به سئو یا بهینه سازی سایت اهمیت فوق العاده می دهد . لذا در طراحی سایت جهت کسب درآمد بالا و رشد و ترقی، باید حتما به موضوع بهینه سازی برای موتورهای جستجو توجه خاص شود. سئوی خوب و درست مترادف با درآمد و  رونق کسب و کار در تجارت الکترونیک برای مدیران است. مدیران سایتها که به دنبال درآمد هستند باید به کلمات کلیدی مهم و درست که تاثیر در کسب و کار آنها دارد توجه کنند. فرضا کسی که به فروش محصولات یا کسب درآمد بالاست باید به کلمات کلیدی مانند: فروش کالا، تجارت کالا، کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد و... که مناسب با آنها کار کند. مقوله سئو در کسب درآمد بسیار مهم و از نظر فنی پیچیده است ما قصد داریم تا چهار استباه بزرگ که معمولا مدیران و صاحبان سایت در سئو مرتکب می شوند و بازار کسب و کار آنها را خراب می کند اشاره کنم. آنچه می اید، گلچینی از سوالات و تصورات اشتباه مشتریان سئو بوده که در این چند سال همیشه می پرسیدند و یا اینکه نظرات غیر کارشناسی است که بعضا در فضای مجازی به عنوان یک دستورالعمل به ظاهر میانبر! منتشر می شود.

غلط اول! یک بار سایت را بهینه کنید و تا آخر عمر در صفحه اول باشید!

برادر من! مشتری عزیز روغن ماشین را هم بعد ۷-۸ هزار کیلومتر بازبینی می کنند! مگر می شود در فضای رقابتی فوق العاده قوی این روزهای وب فارسی را یک بار سایت را سئو کنیم و بعد رهایش کنیم و تا ابد در صفحه اول بماند؟! همانطور که شما برای سئو هزینه می‌کنید و تلاش می‌کنید که رتبه مناسب داشته باشید، وب سایت‌های رقبا هم دارند برای باقی‌ماندن هزینه می‌کنند و رقیبان تازه‌وارد هم برای کسب رتبه‌های بالاتر سخت مصمم هستند.سئو در واقع یک رقابت است که باید مادام فعالیت یک سایت ادامه داشته باشد؛ این که یک بار از خدمات یک شرکت استفاده کردید کافی نیست. علاوه بر این, یکی از مواردی که بیشتر در بین دوستان تازه‌کار دیده می‌شود، این است که فکر می‌کنند سئو صرفا بهینه بودن متاتگ‌های آنهاست و یا اگر یک ماژول برای Cms خود نصب کنند همه چیز تمام شده است! خیر دوست من! پیچ و خم سئو بیش از اینهاست.

غلط دوم! ظاهر سایت هیچ تاثیر در نتایج سئو ندارد

با اینکه گوگل هنوز فاکتورهای UX را به طور کامل در نتایج تحت pc وارد نکرده است، اما باید بدانید که گوگل مثلا می‌تواند شما را به خاطر نمایش تبلیغات زیاد در بالای محتوایتان (اصطلاحا above the fold) جریمه کند. در حقیقت موتور جستجوی گوگل همانطور که سایت را از نظر کدینگ بررسی می‌کند می‌تواند کیفیت آن را هم با استفاده از الگوریتم‌های مختلف تشخیص دهد. از مهمترین این موارد به اصول تجربه کاربری , ریسپانسیو بودن قالب , نبود فضاهای زیاد تبلیغات و… اشاره کرد.


غلط سوم! ادامه دهنده راه رقبا باشیم!

نه در سئو بلکه در خیلی از حوزه ها همیشه اکثر کسب و کارها سعی می کنند تقلید کننده راه رقبای موفق خود باشند. همیشه باید چیزی بیشتر از رقیبان داشته باشید. مثلا اگر رقیبتان در تولید محتوای خبری قدرتمند است، شما باید علاوه بر تولید محتوای مشابه، سراغ دیگر شیوه‌های تولید محتوا مثل ویدئو و پادکست نیز بروید. هرچند آنالیز رقبا یک اصل بسیار مهم در شروع برنامه ریزی یک کمپین سئو است اما دقیقا تقلیدهای نگارشی یا ظاهری شما را در رسیدن به نتایج دلخواه یاری نخواهد کرد. درضمن این نکته را هم فراموش نکنید که شاید اساساً جایگاه فعلی رقبای موفق شما به خاطر سئوی استاندارد نیست گاهاً رقیبان کاری را به اشتباه انجام می‌دهند و شما فکر می‌کنید حالا چون رقیبتان رتبه بالاتری گرفته، پس آن کار درست است. پس با دقت عمل بیشتری به آنالیز فعالیت رقبا بپردازید.

غلط چهارم! لینک بیلدینگ یعنی سئو

 من می خواهم از فلان سایت و بهمان سایت بک لینک و بنر بگیرم این کفایت می کند؟! ؛ این جمله را بارها از مشتریان خود شنیده ام! و تا حدودی هم حرص خورده ام!!در این که بک‌لینک‌ها نقش بسیار مهمی در افزایش رتبه یک وب سایت دارند هیچ تردیدی نیست؛ اما مطمئن باشید که همیشه تعداد بیشتر بک‌لینک، تضمین کننده رتبه بالاتر نیست. مهمترین توصیه این است که در کنار تمرکز برروی افزایش تعداد بک‌لینک‌ها، سعی کنید کیفیت آنها را هم به همان نسبت افزایش دهید و حتماً دقت کنید که کاربران را به صفحات مفید و مورد پسند آنها جهت دهی کنید.

تمرکز بر کار و رعایت اصول ابتدائی سئو ، یقینا بازار کسب و کار و آمد در اینترنت را برای شما تا حدود زیادی تضمین می کند.

مطالب مشابه سایت:

کسب درامد بالا با افزایش بازدید سایت در گوگل


اصل موفقیت کسب و کار و تجارت در اینترنت

اصل موفقیت کسب  وکار و  تجارت در اینترنت

برای موفقیت در زندگی و کسب و کار عوامل زیادی اهمیت دارد ولی از بین تمام عوامل موثر در کسب و درآمد در اینترنت یک  عامل از همه مهم تر و اساسی تر است و در واقع اون عامل نقش کلیدی و تعیین کننده در رشد بالای تجارت و کسب و کار ما دارد . برایتان جای سوال نیست که یک کسب درآمد در یک زمان جواب می دهد و همون کار با همان گروه و برنامه در زمان و جای دیگر نتیجه دلخواه را ندارد. مشکل دقیقا کجاست که در یک دوره کسب درآمد جواب می دهد و در جای دیگر جواب نمی دهد و نتیجه عکس دارد ما در اینجا عوامل موفقیت در کسب درآمد در اینترنت را که پنج اصل مهم است نام می بریم و بر اساس شواهد عینی ثابت می کنیم که کدام عامل بیشتر از بقیه در رونق تجارت و کسب درآمد بالا در اینترنت بیشتر تاثیر دارد.

 قبل از هر چیز و ورود به بحث اصلی این مورد را متذکر شوم که به عنوان یک فرد مطلع در کسب و کار و تجارت اینترنتی عرض می کنم: واقعا به این مقاله ۱% هم شک نکنید؛شدیدا هیجان این را دارم که با شما برخی یافته‎های حقیقتا تعجب برانگیزدرباره آنچه بیش از همه باعث موفقیت کمپانیها شده را به اشتراک بگذارم،. سال هاست که تحقیقات بسیار دقیقی روی کسب و کارهای موفق و ناموفق در سرتاسر دنیا انجام شده است و ۵ دلیل اصلی برای موفقیت یک کسب و کار استخراج شده است. اما شگفت انگیزترین قسمت ماجرا وقتی است که درباره مهمترین دلیل بحث کنیم! چه دلیلی واقعا بیشترین تاثیر را در موفقیت یا عدم موفقیت یک کسب و کار خواهد داشت؟؟

قبل از هر چیز ۵ فاکتور مورد نیاز در موفقیت کسب و کارها را با هم مرور کنیم

داستان از اینجا شروع می شود که آقای گراس که بنیانگذار شرکتهای نوپای زیادی بوده و خیلی های دیگر را هم تکمیل کرده است کنجکاو می شود تا بداند چرا برخی از استارتاپ ها موفق و برخی دیگر ناموفق می شوند. پس داده‎ها را از صدها کمپانی از جمله کمپانی های خودش و دیگران جمع آوری می کند و آنها را بر پایه پنج عامل کلیدی رتبه بندی کرد. او با کمال تعجب دریافت که یکی از این پنج عامل از همه تاثیرگذارتر است.

پنج عامل و فاکتور مهم موفقیت: ایده - تیم - مدل تجاری - منابع مالی - زمان ارائه

ایده همیشه مورد حساسی در استارتاپ ها بوده و تیم هم باید واقعا متخصص دلسوز و البته با انگیزه باشد. مدل تجاری محبوب بازاریاب ها است و همیشه دقت کافی روی این موضوع بر موفقیت تاثیرگذار خواهد بود؛ سرمایه اولیه و افزایش بازه مورد نیاز برای خاک خوردن بازار از نظر خیلی ها یعنی همه چیز! و البته تایمینگ و زمان ارائه هم فاکتوری است که از قدیم پدربزرگان ما به ما یادآوری می کردند. اما واقعا کدام یک از این ۵ عامل را می توانیم بیشتر از سایرین در موفقیت یک کسب و کار موثر ارزیابی کنیم؟


5-succes

به اعتقاد بیل گراس استارت‎آپ ها یکی از بهترین اشکال در تبدیل جهان به مکانی بهتر هستند.  اما اگر موسسات استارت‎آپ انقدر عالی هستند، چرا برخی از آنها ناموفقند؟ این چیزی بود که حقیقتا در پی آن بودیم و می خواستیم مهمترین عامل را در موفقیت استارت‎آپ ها پیدا کنیم. و باعث شد یک تحقیق دقیق و سیستماتیک انجام شود، تا از غرایز و احتمالا تصورات غلط ما از بسیاری کمپانیهایی که در طول سالها بر آنها نظارت کرده بودیم، خودداری کنیم.
بررسی عواملی که منجر به نقش پررنگتری در موفقیت یا شکست کمپانی ها داشتند کار به شدت دقیقی بود که سال ها از تیم تحقیق آقای بیل گراس زمان برد. ولی در نهایت به این پنج مورد رسیدند. ایده ؛ تیم ؛ مدل تجاری ؛منابع مالی ؛زمان ارائه. به عبارت دیگر با این ۵ عامل قطعا یک کسب و کار موفق خواهیم داشت اما به نظر شما کدام یک از این ۵ عامل بیشترین تاثیر را در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت؟

شگفت زده شوید!

مهمترین عامل موفقیت استارتاپ ایده یا پول نیست.بلکه زمان ارائه است

نحوه اجرا یا سرمایه موجود کمپانی قطعا خیلی اهمیت دارد. ایده هم از اهمیت بالایی برخودار است. اما اهمیت زمانبدی یا به عبارت دقیقتر زمان ارائه حتی از آن هم بیشتر است. و بهترین روش برای ارزیابی واقعی زمانبدی این است که واقعا ببینیم آیا مشتریها واقعا آماده آنچه به آنها پیشنهاد می‎کنید هستند. و این که واقعا درباره‎اش صادق و روراست باشیم نه این که درباره نتایجی که می‎بینیم در انکار به سر ببریم چون اگر چیزی را دارید که عاشق آن هستید و درصدد رو به جلو بردنش هستید باید درباره عامل زمانبدی بسیار بسیار صادق باشید. برای ارزیابی یک زمانبندی مناسب همه عوامل را بررسی کنید؛ نیاز مشتری ؛ سیاست های کشور ؛ روند توسعه بازار ؛ خلاء های موجود پیرامون ایده و از همه مهمتر آینده نگری.

در تحقیقات انجام شده زمانبدی تا ۴۲٪ در تفاوت بین موفقیت و عدم موفقیت نقش داشت. تیم و مدیریت اجرایی در ردیف دوم بودند. و بعد ایده بود.قطعا اگر به اطراف خود نگاه کنید این موضوع را کاملا درک خواهید کرد مثلاً چرا آپارات موفق شد؟ ایده نابی داشت یا مدل تجاری متفاوتی؟ خیر. مهمترین دلیل موفقیت آپارات زمانبندی ارائه بود که دقیقا همزمان با نفوذ اینترنت پر سرعت و مسدود بودن یوتیوب در ایران این سرویس ارائه شد. و با پوشش خلاء بازار تبدیل به یک top 10 ایران شد. متولیان آپارات همین کار را دقیقا در کلوپ و میهن بلاگ هم انجام دادند و موفق شدند اما نکته جالب اینجاست که همین تیم با همین سرمایه و ایده پردازی در پروژه سرویس عکس لنزور شکست خوردند. چرا؟ چون اینستاگرام فیلتر نیست!!

پس بیش از آنکه روی ایده خود تعصب داشته باشید یا به پشتوانه مالی خود دلگرم باشید بهتر است واقع بینانه زمان ارائه خدمات خود در بازار را به دقت رصد کنید. در پایان امیداوارم  این نقطه نظرات بتوانند به شما در کسب نرخ نسبتا بالاتری از موفقیت کمک کنند و در نتیجه ارائه کننده چیز بهتری به دنیا خود باشید.

آرزوی ما موفقیت شما در کسب و کار و تجارت در اینترنت می باشد.