آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

اهمیت برند فلانکر در کسب و کار

اهمیت  برند فلانکر در کسب و کار

دنیای کسب و کار و کسب درآمد همواره با ترفندهای نوین و جالب سر و کار دارد . شرکت های بزرگ و برندهای معروف برای حفظ بازار و جذب مشتری از شیوه های مختلف بازاریابی استفاده می کنند تا همچنان در راس هرم کسب درآمد باشند و این می تواند درس مهمی برای همه کارآفرینان جدید و  بازاریابان باشد . یکی از ترفندها و سیاست های جالب و یا به عبارتی بهتر استراتژیک برندها در بازار کسب و کار استفاده از برندفلانکر است استراتژی جالب که کسب درآمد را برای برندهای بزرگ حفظ می کند. در اینجا قصد دارم تا برند فلانکر و چگونگی کمک آن به کسب و کار را شرح دهم:

بیایید فرض کنیم شما مدیر یک برند خاص و معروف با قیمت و کیفیت نسبتا بالا مانند اپل،هستید و مشتریان خاص خود را دارید. اما متوجه می‌شوید که محصولات شما در برخی کشورها مانند هند و چین به دلیل قیمت بالا با کاهش درخواست مواجه می‌شوند. در اینجا اگر شما محصول جدیدی را  (به عنوان مثال : آیفون ۵c‌) ویژه مشتریانی که نیازمند برند اپل با قیمت کمتر هستند معرفی کنید، بازار خود را توسعه داده‌اید. در واقع از استراتژی برند فلانکر استفاده کرده‌اید.

برند فلانکر نوعی استراتژی است که توسط یک شرکت بزرگ برای ورود به بازار وسیع‌تر استفاده می‌شود. این برند برای رقابت، بدون آسیب رساندن به سهم اقلام موجود در بازار، برای گروه هدف خاصی از مصرف‌کنندگان اجرا می‌شود. همچنین این استراتژی مولتی برندینگ نیز نام گرفته است.

برند فلانکر مهم است زیرا به یک شرکت اجازه می‌دهد تا بخش‌های مختلف بازار را جذب کند و کسب‌وکار را گسترش دهد. استراتژی برند فلانکر زمانی اثر بخش است که با یک برنامه کامل و آماده بازاریابی، اجرا شود.

بخش اصلی برند باید حاوی اکثر مصرف‌کنندگان باشد. برند جدید می‌تواند مجموعه‌ای متفاوت ازمنافع و ویژگی‌های محصول کاربران دیگری را جذب کند.

 

برخی مزایای استراتژی برند فلانکر :‌

* بدست آوردن سهم بیشتری از بازار برای شرکت

*توسعه هیجان در شرکت بوسیله نظارت بر فروش برندهای مختلف

*ورود به بازاری نو با پتانسیل بالا

 

یکی دیگر از موارد استفاده از استراژی برند فلانکر توسط «پراکتر اند گمبل» اجرا شد.

پراکتر اند گمبل ( p&g) در زمینه مواد شوینده بسیار موفق است. با درخواست مصرف‌کنندگانی که خواستار مواد شوینده ارزان‌تر بودند ، این شرکت یک شوینده ارزان قیمت و با کیفیت کمتر از شوینده قبلی در قالب برند جدید به بازار عرضه کرد و توانست سهم قابل توجهی از مواد شوینده ارزان قیمت را بدست آورد.

البته به این موضوع توجه داشته باشید که برند فلانکر برای همه نیست، اگر می خواهید ببینید که این استراژی برای شما قابل استفاده است یا نه به این ۴ سوال پاسخ دهید:

 

۱- آیا برند من به اندازه کافی قابل تغییر است ؟ (برای مثال اگر شما مدیر یک شرکت غذایی مانند کاله باشید می‌توانید به راحتی از این استراتژی استفاده نمایید؛ اما اگر مدیر یک شرکت نرم افزاری باشید، این استراتژی چندان برای شما کاربرد ندارد. )

۲- برند جدید چه ویژگی هایی باید داشته باشد که سهم قابل توجهی از توجه مشتریان را جذب کند؟

۳- برند جدید چه تاثیری بر برند قبلی خواهد داشت؟‌ آیا آنرا گسترش می‌دهد یا تخریب می‌کند؟

۴- برند جدید چه تاثیری بر برندهای رقیب خواهد داشت؟

اسرارموفقیت توییتر Twitter

اسرارموفقیت  توییتر Twitter

دلیل موفقیت توییتر در کسب درآمد، راز موفقیت شبکه های اجتماعی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی .
موفقیت در کسب و کار آرزوی قلبی هر کارآفرینی است و کاملا طبیعی است که برای رسیدن به آن تلاش کند. اما هر کار موفقی اعم از اقتصادی یا غیر اقتصادی راز و رمزهای خاص خودش را دارد که مطالعه آنها در پیشرفت زندگی افراد تاثیر فراوانی دارد. یکی از افراد موفق در اینترنت  جک دورسی است، فردی که ایده ایجاد شبکه اجتماعی توئیتر در ذهنش ایجاد شد و با اجرای آن، درآمدی میلیاردی به جیب زد . خالق توئیتر در کسب درآمد آنلاین یکی از موفق ترین در دنیای مجازی است رمز موفقیت بنیانگذار توییتر و سایر کارآفرینان در کسب و کار چند عامل مهم است که ما قصد داریم در اینجا بررسی کنیم.

توییتر نوعی سرویس شبکه اجتماعی آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد با ۱۴۰ کاراکتر، پست‌های متنی بفرستند. جک دورسی خالق این شبکه اجتماعی در مارس ۲۰۰۶ آن را ابداع و چند ماه بعد راه‌اندازی کرد. امروزه توییتر کاربرد جتماعی و ارتباطی پیدا کرده‌است و دومین شبکه اجتماعی پرطرفدار پس از فیس‌بوک است.

ممکن است او را به عنوان بنیانگذار سریالی توییتر(Twitter) و اسکوئر(Square) بشناسید. اما آیا می‌دانستید دورسی یک ماساژور دارای مدرک  بود که به صورت تفننی کار طراحی و مد انجام می‌داد؟

شرکت‌های دو میلیارد دلاری جک دورسی موفق و پررونق هستند. اما دورسی هنوز هم از اتوبوس برای رفتن به سرکار استفاده می‌کند. هرکاری که دورسی انجام می‌دهد از کارهایی روزمره‌ صبحگاهی بدون تغییرش گرفته تا اصرار او به داشتن یک مدل موی جالب و همچنین عادات و نگرش‌‌های وی همگی ستون‌های اصلی موفقیت‌های پی در پی او هستند. اما ببینیم  از نظر جک دورسی، بنیانگذار توییتر و اسکوئر رمزهای موفقیت کارآفرینان در چیست:

 

۱- با ایده آغاز کنید

دورسی می‌گوید تصور غلطی که وجود دارد این است که کارآفرینان موفق کاری می‌کنند که رئیس خودشان باشند، و بعد به دنبال ایده می‌گردند. به استدلال وی اغلب کسب و کارها زمانی موفق می‌شوند که بنیانگذاران آن‌ها معکوس عمل ‌کنند.

۲- یک شرکت شفاف بسازید

در طول تمام جلساتی که در ادارات مرکزی اسکوئر برگزار می‌شود، برخی‌های یادداشت‌برداری می‌کنند و بعد این یادداشت‌ها را برای تمام کارمندان این شرکت می‌فرستند. دورسی می‌گوید:” این یادداشت‌ها اطلاعات همه را در یک سطح نگه می‌دارند، اما مزایای دیگری هم دارند. این که تمام دیدگاه‌ها و نظرات جدید و گوناگون را دریافت می‌کنیم و کاری می‌کنیم آدم‌ها به روش‌های مختلف فکر کنند و خلاقیت‌های بیشتری را در سازمان ایجاد نمایند. “

۳- منتظر بمانید تا زمان آمدن ایده بزرگ فرا برسد

در ابتدا ایده توییتر در سال ۲۰۰۰ به ذهن دورسی رسید. اما ارسال پیام کوتاه هنوز کار بزرگی نبود. آمریکایی‌ها به طور متوسط تنها ۳۵ متن در ماه ارسال می‌کردند. دورسی می‌گوید:” به سرعت فهمیدم …هیچ کس دیگری دستگاه پست الکترونیکی موبایل ندارد، بنابراین این سیستم به نوعی بلااستفاده بود. در سال ۲۰۰۶ روزی که منتظرش بودم فرا رسید. آمریکایی‌ها هر ماه بیشتر از آن که تماس تلفنی بگیرند، پیام متنی ارسال می‌کردند.” جک دورسی سرویس شبکه اجتماعی توییتر را در ماه مارس آغاز و در ژوئیه همان سال راه‌اندازی کرد. وقتش رسید، زمان مناسب بود و توییتر گل کرد.

۴- مسیرهای شغلی همیشه مسیرهای مستقیمی نیستند

درست قبل از راه‌اندازی توییتر، دورسی در دانشکده طراحی مد، مشغول طراحی  لباس بود. کارهای معین و جدی همچون تصویرگری و ماساژ درمانی داشت.  پس چرا تصمیم گرفت به سراغ برنامه‌نویسی و کارآفرینی برود؟ وی می‌گوید:‌” آن‌ها ابزارهای مورد نیازم بودند تا آنچه را دلم می‌خواست، بسازم.” او امیدوار است روزی شهردار نیویورک شود.

۵- به روزمرگی اعتقاد داشته باشید

دورسی هر روز صبح‌اش را به یک شکل آغاز می‌کند: او صبح‌ها دو تخم‌مرغ آب‌پز با سس سویا و یک برش توت فرنگی می‌خورد. وی تمام هفته‌ی خود را با دقت برنامه‌ریزی می‌کند. دوشنبه روز مدیریت است. در شرکت اسکوئر یک جلسه فکری و عملی داریم و در توییتر یک جلسه کمیته عملیاتی. سه شنبه روز محصول، مهندسی و طراحی است. چهارشنبه روز بازاریابی، رشد و توسعه و ارتباطات است. پنجشنبه روز مشارکت و توسعه‌دهندگان است. جمعه هم روز مصاحبت و فرهنگ.

۶- رسیدن به کمال از طریق سادگی

۱۴۰ حرف، تمام آن چیزی است که از توییتر نصیب‌تان می‌شود.هیج جایی برای هجاهای غیرضروری وجود ندارد. دورسی دوست دارد ایده‌های پیچیده را دریافت و بقایای مفهومی آن را حذف کند، بنابراین فقط می‌توانید روی چیزهای بسیار مهم تمرکز کنید. جک می‌تواند در یک کلمه هدف شرکت‌ها را عنوان کند. در مورد توییتر این کلمه ارتباط است و در مورد اسکوئر این کلمه تجارت.

۷-  یادداشت‌ها را نگه دارید

همه تاریخ‌گذاری‌ها به دوره دبیرستان باز می‌گردد، مدت‌ها پیش از آن که دورسی شرکت‌هایش را بسازد، یادداشت‌های خود را نگه می‌داشت و حالا می‌گوید این بهترین کاری است که تا به حال در زندگی خود انجام داده است.

۸- ارتباط و همکاری دو اصل کلیدی هستند

دورسی می‌گوید اگر دو بخش اداری دارید که با هم ارتباط  ندارند، یا دو نفر که نمی‌توانند با هم همراه باشند، این اختلاف نظر در محصولی که عرضه می‌کنید خودش را نشان می‌دهد و مشتریان شما این اختلاف‌نظر را می‌بینند. شما مشکلات شرکت‌تان را به میان مشتریان‌تان می‌برید، که کاری گستاخانه و خودخواهانه است. ” ما از طراحی و مهندسی شرکت و سازمان به اندازه محصول و سرویسی که می‌سازیم، مطمئن هستیم.”

۹- از تعطیلات آخر هفته به خوبی استفاده کنید

برخی‌ها تصور می‌کنند که آخر هفته‌ها بهترین زمان برای انجام اضافه کاریست تا در کارها پیش بیافتند. اما بسیاری از افراد موفق عادت به انجام این کار ندارند. روزهای پایانی هفته روز بازتاب‌ها، بازخوردها، استراتژی و آماده شدن برای بقیه هفته است.

مطالب مشابه کسب درآمد از توییتر:

کاربرد هشتگ توئیتر برای کسب درآمد

ضرورت نگارش ساده برنامه کسب و کار

ضرورت نگارش ساده برنامه کسب و کار

متاسفانه ما فکر می کنیم اگر برنامه کسب و کار و یا طرح های کسب درآمد خود را پیچیده و طولانی بنویسیم و طراحی کنیم امتیاز خاص محسوب می شود در حالی که ساده نویسی و کوتاه نویسی در همه حال امتیاز محسوب می شود خواه در کسب و کار باشد و یا در سایر مسائل . در اینجا قصد دارم تا اهمیت و لازمه نوشتن برنامه و طرح های کسب و کار و همچنین ایده های کسب درآمد به ساده ترین شکل ممکن را بنویسم تا با دلایل ثابت شود که ساده نویسی هم در کسب و کار امتیاز بالایی دارد.

اولین باری که در اواخر دهه ۷۰ شروع به کار با بیزنس پلن کردم، برنامه ها طولانی‌تر و پیچیده‌تر از برنامه‌های امروزی بودند. شاید این موضوع به این خاطر باشد که امروزه برنامه کسب و کار رواج بیشتری دارد و تقریبا به وسیله هر کسی و در هر زمینه شغلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید هم سرمایه‌گذارانی که باید این برنامه‌ها را بخوانند، جریان ساده‌نویسی را ایجاد کردند یا ممکن است مردم صرفا به دلیل کمبود وقت به ساده‌نویسی روی آورده باشند!

هر دلیلی که داشته‌باشد، جریان موجود در برنامه‌های کسب و کار امروزی به این شکل است که یکراست به اصل قضیه پرداخته شود. راهبرد «ساده بنویس تا سریع خوانده شود» مهمترین نکته در این برنامه‌هاست. اگر می‌خواهید مردم بیزنس پلن شما را بخوانند، مهم‌ترین نکته‌ای که باید رعایت کنید این است که ساده بنویسید. کلمات ساده انتخاب کنید و برنامه تان را کوتاه نگه دارید.

اما ساده‌نویسی را با تفکر ساده اشتباه نگیرید. دلیل ساده‌نویسی شما این نیست که ایده‌تان را هنوز به طور کامل پرورش نداده اید. بلکه شما ساده می‌نویسید تا نظرات‌تان را به سادگی به شخصی که آن را می‌خواند منتقل کنید. حال با در نظر داشتن این موارد، به ویژگی‌های مهم ساده‌نویسی می‌پردازیم:نثر ساده‌ای داشته باشید. برنامه‌های کارآمد به آسانی خوانده می‌شوند. شما باید این برنامه‌ها را به اشخاصی بدهید که هنگام صحبت با تلفن یا ارسال ایمیل نگاهی به برنامه‌تان نیز می‌اندازند. نثر قلمبه سلمبه را برای نوشتن رمان‌های آینده‌تان کنار بگذارید! زمانی که برنامه کسب و کار می‌نویسید، نکات زیر را در نظر داشته‌باشید:

* از جملات طولانی و پیچیده استفاده نکنید؛ مگر آن که هدف خاصی داشته باشید.

* از کلمات مخفف، اصطلاحات خیابانی و کلمات چند معنایی استفاده نکنید؛ همه نمی‌دانند که «س.ن.ب.ک.ک.» به معنای «ساده نویسی برنامه کسب و کار» است!

* از کلمات رایج استفاده کنید.

* از بولت پوینت استفاده کنید. بولت پوینت به خواننده اجازه می‌دهد تا اطلاعات مهم را با سرعت بیشتری دریافت کند.

* کوتاه بنویسید. طول متوسط بیشتر برنامه‌های کسب و کار نسبت به گذشته خیلی کوتاه‌تر شده است. شاید بخواهید به منظور متقاعد کردن دیگران ۲۰ تا ۳۰ صفحه توضیحات به علاوه ۱۰ صفحه ضمایمی مانند پروژه‌ها، رزومه مدیریتی و سایر جزییات بنویسید اما بدانید که اگر برنامه کسب و کارتان حدود ۴۰ صفحه باشد، پس به درستی خلاصه‌اش نکرده‌اید.

البته استثناهایی هم وجود دارد. اخیرا برنامه کسب و کاری دیده ام که متعلق به یک کافی شاپ بود. آنها عکس‌هایی از محل احداث، منوها و نقشه‌ها نیز در برنامه‌شان گنجانده بودند. این ویژگی‌های گرافیکی باعث طولانی‌تر شدن برنامه‌شان شده‌بود اما در عین حال بر ارزش آن نیز افزوده‌بود.

از چارت‌های کسب و کار استفاده کنید. کاری کنید که اعداد و ارقام مهم تان به سرعت پیدا و درک شود. از جدول‌ها و چارت های ساده استفاده کنید تا مهم ترین آمارهای‌تان را به رخ بکشید. همچنین:

* از چارت‌های دو بعدی استفاده کنید، نه سه بعدی. خواندن چارت‌های دو بعدی معمولا کار آسان‌تری است. مطمئن شوید که اعداد به خوبی نشان داده شده‌اند.

* از چارت کیک مانند استفاده کنید تا سهم خود را از بازار نشان دهید.

* متن خود را به خوبی ویرایش و زیباسازی کنید. شما باید علاوه بر انتخاب مناسب کلمات، شکل ظاهری متن خود را نیز زیبا و ساده کنید. توصیه‌های زیر را بخوانید:

* متن تان را فقط با دو فونت بنویسید. فونتی که برای نوشتن تیترها به کار می‌برید، باید فونت ساده sans-serif مانند Arial و Tahoma باشد. فونت مورد استفاده در متن نیز بهتر است B Nazanin باشد.

* از فونت‌های ریز دوری کنید. تنها برخی از فونت‌ها در اندازه ۱۰ به خوبی نمایش داده می‌شوند. بهتر است از اندازه ۱۱ یا ۱۲ استفاده کنید.

* بین مطالب و برای جداسازی چارت ها از مطالب فاصله در نظر بگیرید. هر وقت شک داشتید به صفحه بعد بروید.

* برنامه کسب و کار خود را چندین بار بخوانید و اشتباهات لغوی و گرامری را برطرف کنید. مطمئن شوید اعدادی که در چارت به کار برده‌اید با اعدادی که در متن وجود دارند، همخوانی دارند.

فواید برون‌سپاری در کسب و کار

فواید برون‌سپاری در کسب و کار

برخی در راه اندازی کسب و کار علاقه دارند تا همه امور را در حیطه کاری و مدیریت خود داشته باشند ولی گاهی برون سپاری و واگذاری برخی امور به دیگران حتی در محیط کسب درآمد موجب چالاکی بیشتر و افزایش درآمد خواهد شد و تمرکز را بر روی امور اساسی معطوف خواهد کرد . در این جا قصد دارم تا فواید عملی برون سپاری در کسب درآمد و اینکه تا حد باعث افزایش درآمد خواهد شد را بیارم .


همان طور که پیش تر گفتم مزایای برون سپاری پرشمارند. ولی در این نوشتار فقط به ۱۰ برترین مزایای برون سپاری پرداخته می‌شود.شرکت‌های برون سپاری فرآیند کسب و کار (BPOs) عموما از درون اقتصادهای در حال توسعه فعالیت می‌کنند. این امر شماری از مزیت‌ها را برای کسب و کارهایی فراهم می‌آورد که به دنبال برون سپاری فرآیندهای کسب و کار تراکنشی غیرمرکزی‌شان هستند. از دیدگاه Beepo  برترین مزایای برون‌سپاری فرآیند کسب و کار موارد زیر هستند:

۱. صرفه‌جویی در هزینه

استخدام نیرو برای توسعه‌ی اقتصادها کم هزینه است. بیپو در فیلیپینز(The Philippines) فعالیت می‌کند جایی که در آن بهای زندگی از بهای زندگی در استرالیا ارزان‌تر است. بنابراین شما می‌توانید با نیروی کار برون‌سپاری شده در فیلیپینز با کسری از هزینه برون‌سپاری در استرالیا کار کنید یا بدهید نیروی داخلی خودتان فرآیندها را به انجام برسانند.

۲. رشد کسب و کارتان

نخستین چیزی که هنگام فکر کردن درباره‌ی فرصت‌هایBPO به ذهن بیشتر مالکان کسب و کار خطور می‌کند پس‌اندازهای بهای ممکن است. با وجود این، مهم است بفهمیم که بیشتر کسب و کارها برای رشد کردن سخت تلاش می‌کنند چون بودجه‌ برای استخدام نیروی مورد نیاز را ندارند. با برون‌سپاری فرآیندهای کسب و کار تراکنشی غیرمرکزی فرعی به خارج، کسب و کارها می‌توانند وقت کارکنانشان را آزاد کنند تا کمتر روی “مسائل مدیریت” و بیشتر روی رشد کسب و کار تمرکز کنند.

۳. رضایت شغلی افزایش‌یافته

وقتی داشتم در رشته‌ی MBA درس می‌خواندم، از رابطه‌ی(یا عدم) بین رضایت شغلی، حفظ کارکنان و دستمزد متعجب بودم. تحقیقات اساسا می‌گوید که رابطه‌ی بین رضایت شغلی و دستمزد بسیار اندک است؛ با وجود این، رابطه‌ی بین حفظ کارکنان و رضایت شغلی مورد مهم تری است. یکی از چیزهایی که آدم‌ها را از شغل‌شان جدا می‌کند انجام دادن کارهایی است که از انجام آنها لذت نمی‌برند؛ مثل کارهای جزئی، اجرایی، تراکنشی، فرعی که آنها را از انجام آن‌چه درباره‌ی نقش‌شان از آن لذت می‌برند باز می‌دارد.

۴. بیشینه کردن قدرت کارکنان‌تان

در ادامه‌ی جملات نکته‌ی ۳، با برون‌سپاری فرآیندهای کسب و کار تراکنشی غیرمرکزی، به کارکنان‌تان اجازه می‌دهید روی انجام آن‌چه به نحو احسن انجام می‌دهند تمرکز کنند. به عنوان مثال، شما تیم فروش‌تان را استخدام نکرده‌اید تا هر بار که فروش کردند یک سری کاغذ پُر کنند، درست است؟ شما آنها را برای فروش استخدام کرده‌اید! و من فکر می‌کنم آنها از بار اجرایی که همه جا با خودشان به دوش می‌کشند شکایت دارند، درست است؟ اما، فکر کنید چه اتفاقی می‌افتاد اگر شما بعضی از کارهای تراکنشی غیرمرکزی را که آنها انجام می‌دهند برون‌سپاری می‌کردید؟ آنها خوشحال‌تر می‌شدند، اما آنها همچنین می‌توانستند وقت‌شان را بیشتر روی فروش متمرکز کنند؛ که، بنابراین به رشد کسب و کارتان کمک می‌کرد.

۵. ساعات عملیات افزایش یافته

با برون‌سپاری فرآیندها به خارج می‌توانید شرایط کاری و اختلاف‌ زمان را در راستای خدمت به کسب و کارتان بیشینه کنید. عموما، کارکنان خارج از کار کردن به هر تعداد ساعت استاندارد که مناسب حال مشتریان باشد خوشحال می‌شوند. پس اگر نیاز دارید که پردازش کارتان در شب انجام شود در حالی که کسب و کار استرالیایی شما در آن موقع تعطیل است، این کار از طریق برون‌سپاری ممکن خواهد بود. از طرف دیگر، اگر نیاز است که تیم برون‌سپاری‌تان به تعداد ساعاتی که شما کار می‌کنید کار کنند، آنها می‌توانند این کار را هم انجام بدهند. در پایان روز انعطاف‌پذیری ساعات عملیاتی برای هماهنگ شدن با شما مهیا است.

۶. تبدیل شدن به یک شهروند شرکت جهانی

از طریق کار کردن با تیم خارجی‌تان، نه تنها برای رشد کسب‌ و کارتان فرصت آفرینی می‌کنید، بلکه به بهبود شرایط زندگی در کشورهای کم شانس‌تر نیز کمک می‌کنید. کمک بخش BPO به اقتصاد فیلیپین را نمی‌توان نادیده گرفت. این کمک در ارقام زیر به اثبات می‌رسد:

  • ۲۳۲.۷ میلیارد پزوی فیلیپین در VAT (مالیات بر ارزش افزوده- مشابه GST) کمک به خرید غذا
  • ۷۳.۷ میلیارد پزوی فیلیپین در اجاره‌ی مسکن
  • ۴۵.۴ میلیارد پزوی فیلیپین در حمل‌ونقل عمومی و بهایای ارتباطات سیار
  • ۲۲.۵ میلیارد پزوی فیلیپین در بهایای البسه
  • ۸۰ میلیارد پزوی فیلیپین در پس‌اندازها/سرمایه‌گذاری‌ها
  • ۱۱۰ میلیارد پزوی فیلیپین در مالیات‌هایی که می‌توانند خدمات عمومی را پوشش دهند معادل ۳۰۰۰۰۰ کلاس درس و ۳.۲ میلیون خانواده دریافت کننده‌ی بیشترین انتقال نقدی مشروط (CCT)برای یک سال.

بنابراین، با مشارکت در بخش BPO شما به بهبود استانداردهای زندگی برای مردم کم‌شانس و اقبال‌تر کمک می‌کنید.

۷. احیای تمرکزتان روی راهبرد کسب و کار

برون‌سپاری فرآیندهای تراکنشی غیر مرکزی نهایتا به صرفه‌جویی وقت‌تان خواهد انجامید. به خصوص، وقتی از طریق Beepo برون‌سپاری می‌کنید. ما مستند کردن فرآیندهای‌تان را به روشی زیر نظر می‌گیریم که برای تیم برون کشوری‌تان مفهوم باشد و همچنین تیم ما را برای پیگیری نیازهای شما آموزش دهد. تصور کنید با زمان صرفه‌جویی شده‌ای که با سپردن فرآیند پردازشی کارکنان‌تان به ما به‌دست می‌آورید چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟ شما می‌توانید از آن زمان برای تمرکز بر راهبرد کسب‌وکارتان و رشد کسب و کارتان یا… استفاده کنید. شما می‌توانید در ساحل نوشیدنی مورد علاقه‌تان را سر بکشید. در هر صورت اوضاع بدی نخواهید داشت.

۸. کار کردن در یک محیط روابط صنعتی کم‌تر منظم

از طریق کار کردن با Beepo در فیلیپینز مجبور نخواهید بود نگرانِ مشکلات مدیریت اجرایی درون کسب و کارتان باشید. ما تیم را در فیلیپینز استخدام می‌کنیم، بنابراین شما فقط لازم است به مشاوران ما که در استرالیا هستند بگویید که مشکلی دارید و Beepo مسائل را از آن‌جا مدیریت خواهد کرد. شما همچنین مجبور نخواهید بود نگران انجام دادن آن کارهای عمده در روابط صنعتی باشید چون می‌توانید قوانین اشتغال استرالیا را درک کنید.

۹. بیشتر کردن ارزش دلار استرالیا

ارزش بالای دلار استرالیا مشکلاتی را در عصر اقتصادی اخیر برای صادرکنندگان ما ایجاد کرده است و اما اگر شما می‌خواهید خدمات را از خارج وارد کنید یعنی فرآیندها را به یک BPO که پایگاهش در خارج است برون‌سپاری کنید، آن وقت مزایای یک دلارِ قوی را به‌دست خواهید آورد. تا پایان سال ۲۰۱۳، RBA اعلام می‌کرد که راهبردشان کاهش ارزش دلار استرالیا به ۰.۸۵ دلار امریکا است. وقتی ملاحظه می‌کنید که دلار استرالیا در ژانویه‌ی ۲۰۱۴، ۰.۸۹ دلار امریکا ارزش دارد و حدود ۴۰ پزوی فیلیپین قدرت خرید دارد آن وقت آن ۴ سنت اختلاف تاثیری بر ارزش برون‌سپاری که شما از پول‌تان کسب می‌کنید نخواهد داشت.

۱۰. هر کس دیگری این کار را انجام می‌دهد

یک تحقیق اینترنتی سریع شما را متوجه خواهد کرد که دولت استرالیا در زمینه‌ی تلاش برای درک این‌که چه تعداد شرکت استرالیایی از BPOها استفاده می‌کنند کار زیادی انجام نمی‌دهد. با وجود این، وقتی نکات زیر را در نظر می‌گیرید مشخص می‌شود که بخش BPO بزرگ و در حال رشد است- در حال رشد است چون کسب و کارهایی به اشکال و اندازه‌های گوناگون وارد میدان می‌شوند:

  • از ۲۰۰۱، بخش BPO فیلیپین تا استخدام ۷۷۰۰۰۰ نفر رشد کرده است
  • در ۲۰۱۲، این بخش ۲۰ درصد رشد کرد و ۶ میلیارد دلار امریکا برای اقتصاد پول تولید کرد
  • تا ۲۰۱۶، بخش BPO برآورد زده می‌شود که از مرز ۲۵ میلیارد دلار عایدات بگذرد، که جوابگوی حدود ۱۰ درصد تولید ناخالص ملی فیلیپین خواهد بود و مستقیما ۱.۳ میلیون فیلیپینی و ۳.۲۰ میلیون دیگر را به صورت استخدام غیر مستقیم به کار خواهد گرفت.

کسب و کارها فرآیندهای تراکنشی غیر مرکزی خود را به Beepo برون‌سپاری می‌کنند چون این کار حس کسب و کاری خوبی برای آنها به وجود می‌آورد. از مزایای برون سپاری برای کسب و کارها این است که فرصت رشد و نگهداری یا افزایش حاشیه‌ی سودشان را در یک محیط کسب و کار خانگی فراهم می‌آورد که پیوسته قاعده‌مندتر می‌شود و به طور فزاینده‌ای پیچیده و پرهزینه می‌شود.