آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی

مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی

هر کسی، از مبتدی گرفته تا کارآفرین آنلاین، می تواند از این مراحل برای شروع کسب و کار آنلاین و یا موفقیت در کسب و کار آنلاین خود استفاده کند.

اگر به فکر شروع کسب و کار آنلاین هستید و یا اینکه می خواهید در کسب و کار اینترنتی خود موفق باشید همراه باشید.


مرحله 1: نیاز مشتریان را پیدا کرده و آن را برطرف کنید

اکثر افرادی که تازه شروع به کار می کنند، مرتکب این اشتباه می شود که ابتدا محصول و سپس بازار آن را جست و جو می کنند. برای افزایش شانس موفقیت خود، ابتدا شما، باید کار خود را با یک بازار شروع کنید.

یک راه میانبر این است که یک گروه از افراد را پیدا کنید که در جستجوی راه حلی برای مشکل خود هستند، اما به جایی نمی رسند. اینترنت این نوع تحقیقات بازاری را آسان کرده است. به انجمن های آنلاین مراجعه کنید تا ببینید مردم چه سوالاتی را مطرح می کنند و چه چیزی مشکلشان را حل می کند.
تحقیقات خود را برای پیدا کردن کلمات کلیدی که بسیاری از افراد ، آنها را جستجو می کنند، اما سایت های رقیب زیادی در آن زمینه فعال نیستند انجام دهید. رقبای بالقوه خود را چک کنید و برای برآورده نمودن تقاضاها بر روی کار خود تمرکز نمایید. سپس می توانید از چیزی که آموخته اید استفاده کنید و محصولی را به بازار عرضه کنید که قابل رقابت با محصول رقبا باشد.

مرحله 2: وب سایتی با کاربری راحت، طراحی کنید

هنگامی که شما بازار و محصول خود را انتخاب نمودید و روند فروش تان را آغاز کردید. برای شروع کسب و کار آنلاین باید آماده طراحی وب سایتی برای کسب و کار اینترنتی خود باشید. به یاد داشته باشید که وبسایتتان باید خیلی ساده باشد.
برای موفقیت در کسب و کار آنلاین شما کمتر از پنج ثانیه برای جلب توجه مشتریانتان زمان دارید. در غیر این صورت آنها می روند و، هرگز دوباره باز نمی گردند.
برخی از نکات مهم در طراحی وب سایت را در ذهن داشته باشید:

  • یک یا دو فونت ساده را روی یک پس زمینه سفید انتخاب کنید
  • سیستم هدایتی شما باید ساده و یکسان و در تمام صفحات مشابه باشد
  • تنها زمانی از گرافیک، صدا یا ویدئو استفاده کنید که باعث درک بهتر پیامتان شود
  • یک سیستم  پیشنهاد عضویت در خبرنامه داشته باشید تا بتوانید آدرس های ایمیل بازدیدکنندگان را جمع آوری کنید
  • خرید آسان یعنی بیش از دو کلیک بین مشتری بالقوه و پرداخت وجود نداشته باشد
  • وب سایت شما فروشگاه اینترنتی شماست، بنابراین آن را به محیط مناسبی برای مشتری تبدیل کنید.

مرحله 3: نوشتن متن های تاثیرگذار

نوشتن متن های تاثیر گذار در موفقیت کسب و کار آنلاین تاثیر مستقیمی دارد. یک متن تاثیرگذار سبب می شود بازدیدکننده ای که وارد وبسایتتان شد بدون خرید کردن خارج نشود.

  • از عنوان های جالب و جذاب استفاده کنید
  • در مورد مشکلی که محصول شما آن را حل می کند توضیح دهید
  • اعتبار خود را به عنوان حل کننده مشکل بیان کنید
  • اضافه کردن بخش نظرات خریدارانی که قبلا از محصول شما استفاده کرده اند
  • در مورد محصول و چگونگی استفاده از آن به نفع کاربر صحبت کنید
  • پیشنهاد دهید
  • یک ضمانت قوی ارائه کنید
  • ضرورت استفاده از محصول را توضیح دهید
  • از او بخواهید خرید کند

شما باید در طول نگارش متن های خود، بر روی این موضوع تمرکز کنید که چگونه محصول یا خدماتتان به طور منحصر به فردی قادر به حل مشکلات مردم و یا فراهم آوردن زندگی بهتری برای آنهاست.

مرحله 4: استفاده از موتورهای جستجو

موفقیت در کسب و کار آنلاین بدون توجه به موتورهای جستجو بسیار دشوار و پر هزینه است. از موتورهای جستجو استفاده کنید تا خریداران را به سمت سایت خود هدایت کنید.

تبلیغات کلیکی PPC (Pay Per Click) پرداخت به ازای هر کلیک، ساده ترین راه برای انتقال ترافیک به سمت یک سایت کاملا جدید است. این روش نسبت به منتظر ماندن برای بازدیدکننده دو مزیت دارد.

  1. اول، تبلیغات PPC در صفحات جستجو بلافاصله نمایش داده می شوند
  2. تبلیغات PPC به شما اجازه می دهند تا کلمات کلیدی مختلف، عنوان ها، قیمت ها و روش های فروش را آزمایش کنید.

شما نه تنها ترافیک فوری را دریافت می کنید، بلکه می توانید از کلمات کلیدی PPC برای کشف بهترین کلمات کلیدی خود استفاده کنید. سپس می توانید کلمات کلیدی مورد نظر را در سایت خود کپی کنید، که به رتبه بندی های شما در نتایج جستجوی گوگل کمک خواهد کرد.

به غیر از روش‌های تبلیغات کلیکی، شما می توانید بر روی SEO سایت خودتان نیز کار کنید تا به مرور زمان در نتایج جستجوی گوگل جایگاه بهتری به دست بیاورید. با انجام این کار هزینه تبلیغات شما کاهش پیدا می کند و بصورت طبیعی بازدیدکننده وارد سایت شما خواهد شد.

باید بدانید که SEO شامل فرایندها و کارهای زیادی است که با انجام آنها رتبه شما در یک عبارت جایگاه بهتری به دست می آورد. اگر می خواهید درباره سئو بیشتر بدانید، در گوگل جستجو کنید.

مرحله 5: اهمیت تولید محتوا برای سایت

مردم برای پیدا کردن اطلاعات از اینترنت استفاده می کنند. این اطلاعات را به صورت رایگان در سایتی دیگری ارائه دهید و خواهید دید که ترافیک بیشتر و رتبه بندی موتور جستجو بهتری را دریافت خواهید کرد. راز موفقیت کسب و کار اینترنتی این است که همیشه لینکی را در سایت خود قرار دهید که شامل اطلاعات مفیدی باشد.

  • محتوای رایگان و متخصصانه ای را با ارائه مقالات، فیلم ها یا هر محتوایی دیگری که برای مردم مفید باشد فراهم آورید. این محتوا را از طریق دایرکتوری های مقاله آنلاین یا سایت های رسانه های اجتماعی توزیع کنید.
  • لینک "ارسال به یک دوست" را در محتوای ارزشمند وب سایت خود بگنجانید.
  • به یک متخصص فعال در انجمن های گفتگو و شبکه های اجتماعی که بازار هدف شما محسوب می شوند تبدیل شوید.
  • شما خوانندگان جدیدی به دست خواهید آورد.
  • هر سایتی که مطالب شما را انتشار دهد، موظف است لینکی را با ارجاع به سایت شما قرار دهد. موتورهای جستجو این چنین لینک هایی را در سایت های مرتبط دنبال می کنند و به شما در رتبه بندی پاداش می دهند.

مرحله 6: استفاده از ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب و کار مخصوصاً در کسب و کار اینترنتی بدون ارتباط با مخاطبان امکانپذیر نیست! از قدرت بازاریابی ایمیل استفاده کنید تا بازدیدکنندگان سایتتان را به خریداران تبدیل کنید.

لیست ایمیل Opt-in

سه نوع لیست ایمیل وجود دارد، opt-in یعنی لیست های که کاربران یکبار در آنها ثبت نام کرده و اجازه ارسال ایمیل را به شما داده اند، double opt-in یعنی کاربران علاوه بر ثبت نام در لیست ایمیلی شما ازطریق لینکی در ایمیل خود این ثبت نام را دوباره تایید کرده اند. نوع سوم لیست های لید می باشند که به صورت دستی تولید شده است..
هنگامی که شما یک لیست opt-in را آماده نمودید، ارزشمند ترین دارایی کسب و کار اینترنتی خود را ایجاد نموده اید چرا که مشتریان به شما اجازه داده اند تا برایشان ایمیل ارسال نمایید. این بدان معنی است که:

  • شما چیزی را در اختیارشان قرار می دهید که از وبسایتتان انتظار دارند
  • شما در حال توسعه روابط طولانی با آنها هستید
  • پاسخ شما، 100 درصد قابل برآورد است
  • بازاریابی ایمیلی ارزان تر و موثر تر از بازاریابی چاپی، تلویزیونی یا رادیویی است زیرا بسیار هدفمند می باشد

هر کس که از سایت شما بازدید می کند و در لیست شما قرار می گیرد، همانند یک مشتری بالقوه خواهد بود. و هیچ ابزاری بهتر از ایمیل برای برقراری ارتباط با آنها وجود ندارد.

یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی و موفقیت در کسب و کار و همچنین راههای افزایش فروش اینترنتی ، افزایش ارزش بازه زمانی حضور هر مشتری در سایتتان است. حداقل 36 درصد از افرادی که از شما خرید می کنند، اگر مدام در حال پیگیری آنها باشید مجددا از شما خرید خواهند کرد. گرچه فاز اول یعنی فروش، بخش مهمی از کار را تشکیل می دهد اما گران ترین بخش نیست.

بنابراین از فروش محصولات مرتبط برای ترقیب مشتریانتان به خرید دوباره استفاده کنید:

  • محصولاتی را ارائه دهید که خرید اصلی آنها را تکمیل کند
  • ارسال کوپن های تخفیف که می توانند در دفعات بعدی خرید خود از آنها استفاده کنند و تخفیف بگیرند
  • پس از خرید، محصولات مرتبط با محصولات خریداری شده را در صفحه «با تشکر از خرید شما» ارائه نمایید
  • به مشتریان خود برای وفاداریشان پاداش دهید و خواهید دید که آنها وفادارتر می شوند

اینترنت به سرعت در حال تغییر است به نحوی که یکسال در بستر آنلاین برابر با حدود پنج سال در دنیای واقعی می باشد. اما اصول چگونگی شروع و رشد یک کسب و کار اینترنتی موفقیت آمیز هیچ تغییری نکرده است.

فقط کافی است که شما کسب و کار اینترنتی  خود را به راه انداخته و مراحل لازم را دنبال کنید. اگر مدت زمان طولانی است که به کسب و کار آنلاین میپردازید و نتیجه ای نگرفته اید، یک بررسی سریع انجام دهید و ببینید نسبت به کدام مرحله ها بی توجه بوده اید یا آنها را نادیده گرفته اید. شما هرگز نباید در این اصول اولیه مرتکب خطا شوید.

راه اندازی کسب و کار موفق

راه اندازی کسب و کار موفق

کسب و کار آنلاین راه اندازی کرده اید اما  نمی دانید برای موفقیت آن باید چه کاری باید انجام بدهید؟ مطمئنا، درآمد درآمد چند میلیونی ظرف پنج سال از زمان شروع، یک هدف قابل تحسین است. با این حال، آیا می دانید چه چیزی برای موفقیت در کسب و کار آنلاین وجود دارد؟

افرادی که برای شروع کسب و کار آنلاین تصمیم می گیرند به عنوان مثال از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر بر روی وبلاگ یا وب سایت خود مطالب مفید منتشر کنند، محصولات فروشگاه را اضافه یا ویرایش می کنند تا در آینده بتوانند درآمد کسب کنند، ممکن است فاقد درک درستی از آنچه که برای موفقیت در کسب و کار انجام می شود، باشند.

مطمئنا خوب است که به اهداف و رویاهای بزرگ کسب و کار خود فکر کنید، پس باید نکاتی را که برای توسعه کسب و کار و رسیدن به اهداف نیاز است را بدانید.

در ادامه پنج نکته و کلید موفقیت در کسب و کار وجود دارد که در صورت پیروی، شما و کسب و کار شما را متمایز خواهد کرد و کمک می کند تا به اهداف خود برسید:

1. خودتان باشید!

شما باید خودتان باشید زیرا فقط شما می دانید که چه چیزی برای شما و مخاطبان هدف شما مناسب است. کسب و کار شما شکلی از شما است، مهم نیست که چقدر بزرگ یا کوچک باشد. موفقیت یا شکست کسب و کارتان در گرو درک دیگران از برند شما است و در نهایت حس آنها در مورد کسب و کار شما می تواند باعث شکست یا موفقیت تان باشد.

تمام جنبه های کسب و کار شما (خدمات مشتری، ایجاد محصول، CRM) باید به ارزش های شما احترام بگذارند.

یک ادعای قدیمی وجود دارد که مردم دوست دارند با افرادی که "می شناسند، دوست دارند و اعتماد دارند" تجارت کنند، امروز حقیقتا درست است! حتی در بزرگترین شرکت ها، مردم می خواهند ببینند که مدیر عامل شرکت نماینده شرکت است و از طرف آن صحبت می کند.

اعتبار رمز موفقیت در کسب و کار است، از چیزهایی که می تواند تضمین کننده ی شکست باشد، معتبر نبودن است.

2. بیش از ارائه، ارائه دهید

اولین تصویر قوی ممکن است باعث تبدیل مشتری، به یک مشتری دائمی شود. بیش از ارائه به معنی فراتر از ندای وظیفه در همه زمان ها بودن است تا نه تنها تبدیل به یک کسب و کار زنده شود، بلکه یک لیدر بازار که دیگران او را تحسین و یا حسادت می کنند، باشد.

به یاد داشته باشید هدف از یک مشتری فروش نیست، بلکه هدفِ فروش، داشتن مشتری است. اولین تجربه خرید از شما را یکی از بزرگترین تجربه های آنها قرار دهید و آنها همچنان به خرید محصولات شما ادامه می دهند و بار دیگر ارزش کسب و کار خود را افزایش دهید.

معیارهای خود را با کیفیت محصولات و خدمات خود تنظیم کنید و سعی کنید به بهتر شدن آنها کمک کنید! مطمئنا، انتظارات دائما بالا خواهد بود، اما این راهی است که باید باشد.

3. تمرکز بر عرضه، نه فروش

شما همه چیزهایی را که می خواهید در زندگی به دست می آورید، اگر به دیگران کمک کنید تا آنچه را که می خواهند، بدست آورند. (زیگ زیگلار، Zig Ziglar)

یاد بگیرید چگونه به شناسایی مشکلات، نگرانی ها و مسائل مربوط به بازار هدف خود به منظور ایجاد بهتر و قرار دادن پیشنهادات خود به عنوان بهترین راه حل در بازار بپردازید. بهتر است که بتوانید با تقلید موثر ارتباط برقرار کنید و با آنها صحبت کنید، و اینگونه بیشتر آنها متوجه خواهند شد که شما واقعا راه حل مشکل آنها هستید.

چقدر می توانم پول داشته باشم؟

پاسخ ممکن است کلیشه ای باشد، اما حتی درباره پول فکر هم نکنید. به عنوان یک شخص تاجر، پول واقعی همیشه به دنبال نشان دادن مزایای خدمات و محصولات شما به مشتری ایده آل می آید.

4. کسب درآمد اینترنتی از شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی را در افزایش فروش و کسب درآمد اصلا دست کم نگیرید. به خاطر وجود شبکه های اجتماعی، جهان از یک اقتصاد مبتنی بر سرمایه گذاری بر شرکت، به اقتصاد مبتنی بر اعتماد تبدیل می شود. در گذشته، شرکت ها می توانستند روی وفاداری کورکورانه از نام تجاری به منظور تضمین سود ثابت حساب کنند، حتی اگر محصولات و خدمات پس از فروش به شدت ضعف داشته باشند.

این اتفاق دیگر نمی افتد! امروزه در بسیاری از صنایع رقابت واقعی وجود دارد و کوچکترین ضعف توسط شرکت ها به سرعت در معرض دید قرار می گیرد و توسط مصرف کنندگان از طریق شبکه های اجتماعی پخش می شود و بی رحمانه مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

صنعت خودرو یک نمونه عالی است. مهم نیست که شرکت (به عنوان مثال GM، تویوتا) چقدر بزرگ است، اگر در خدمات رسانی موفق نباشند، افراد در شبکه های اجتماعی انتقادهایی شدیدی خواهند کرد و شاید به ترندهای اول شبکه های اجتماعی تبدیل شوند!

این خطرات برای کسب و کارهای کوچکتر که زمان و پولی برای سرمایه گذاری در مدیریت اعتبار شرکت به صورت آنلاین ندارند، بدتر است.

اگر از قدرت رسانه های اجتماعی به درستی استفاده شود، بازاریابی شبکه های اجتماعی فرصتی عظیم برای کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک فراهم می کند.

5. قدردان باشید

تشکر از مربیان و افرادی که به شما کمک کرده اند واقعا کار مهمی است. زیرا بخشی از آنچه که داستان های موفقیت را برجسته می کند، توجه به جزئیات جزئی است. بنابراین اگر یک معلم، کارمند سابق یا مربی کسب و کار بازنشسته شود، دیگر بخشی از صحنه نیست. آنها از کار شما خیلی بیشتر از این ها قدردانی می کنند زیرا به آنها یادآوری می کند که آنها کمک کردند تا فردی به اهدافش برسد.

این امر همچنین می تواند به فرصت هایی برای معرفی شما به مخاطبانشان تبدیل شود، و از موفقیت شما به عنوان یک الگوی موفق استفاده کنند و به طور بالقوه ترافیک و فروش بیشتری را در کسب و کار شما به ارمغان بیاورند.

در یک یادداشت عملی تر، برقراری ارتباط با مشتریان به آنها دلیلی برای پیگیری ادامه پیشرفت شما می دهد و همچنین به شما در آینده کمک بیشتر می کند. این کار را می توان یک به یک انجام داد یا حتی از طریق یک خبرنامه ایمیل، ارتباط را تسهیل کرد.

سخن پایانی

 توجه کنید که ایده های کسب درآمد اینترنتی می باشد و برای داشتن کسب و کار موفق، نکات بسیاری وجود دارد که باید بدانید و رعایت کنید. اگر می‌خواهید کسب و کارتان رشد پیدا کنید و خوب بفروشید باید مطالعه کنید و یادبگیرید.

کسب پول با فروش فایل

کسب پول با فروش فایل

هر کاربر، دانشجو یا متخصصی در طی دوران تحصیل و کار، حجم زیادی فایل آماده در اختیار دارد که در اکثر مواقع این فایل ها پس طی دوره ی مذکور، بلا استفاده خواهند بود درحالی که مورد نیاز دیگران هستند؛ اینها می تواند شامل تحقیق، جزوات، نمونه های اجرایی و ده‌ها نوع فایل قابل دانلود دیگر باشد، واگذاری و فروش این فایل‌ها به دیگران یک منبع درآمد اینترنتی پایدار و سالم است

در اینترنت چه خدمات و محصولاتی و چگونه بفروشیم؟

یک اصل مهم و کلاسیک در فروشندگی اینه که شما باید چیزی رو بفروشید که به اون علاقه دارید و میتونید ساعت ها با اشتیاق زیاد درباره محصول و خدمات خودتون صحبت کنید و توضیح بدید، یک فروشنده حرفه ای به خوبی میدونه میخواد چی بفروشه؟ چرا بفروشه؟ و چگونه بفروشه؟ خوب از این تعریف کلی که بگذریم بریم سراغ کسب و کار اینترنتی خودمون.

تبدیل کتاب های الکترونیکی یا فیزیکی به صوتی یکی از بهترین ایدها برای راه اندازی کسب وکار اینترنتی است
بسیاری از افراد یا علاقه به خوانده کتاب ها ندارند یا اینکه اصلا وقت این کار ندارند.اگر نسخه صوتی همین کتاب پیشنهاد شود مطمئنا مایل به گوش دادن آن هستن

اگر در هر زمینه ای تخصص دارید می توانید محصولات اموزشی به صورت دانلودی تهیه و تولید کنید و در بستر اینترنت به فروش برسانید

حتما دوست دارید بدانید با فروش اینترنتی چه فایل‌هایی می‌توانید بهتر به موفقیت برسید.

  • تولید کتاب صوتی یا الکتریکی
  • فروش اینترنتی نرم ‌افزارهای کاربردی و مورد نیاز افراد
  • تولید بسته‌های آموزشی (ویدیو یا کتاب الکتریکی)

با کمی جستجو در اینترنت خیلی چیزاهایی پیدا میکنید که بصورت فایل میشه درآورد و فروخت


شما چه تفریحی دوس دارین چه علایق یا تخصصی دارین با اشتراک گذاشتن و فروش آن کسب درامد کنید

یکی از راهکارها برای ورود به دنیای فروش محصولات دانلودی، تخصصی کردن حوزه کاری است

البته این راهکار ممکن است در ابتدای راه سود کمی را عاید شما کند، اما وقتی که علاقمندان به یک حوزه کاری شما را شناختند مشتری پر و پا قرص شما می شوند

اگر می خواهید تمرکز خود را روی تهیه محصولات دانلودی بگذارید و بقیه کارها از جمله طراحی سایت، بازاریابی، تبلیغات، فروش و پشتیبانی را به دیگران بسپارید، اینجاست که پای سیستم های همکاری در فروش به میان کشیده می شود و می توانید با کمک آن ها خیلی سریع، کسب درآمد را آغاز نمایید.

خلاصه اینکه اگر ساخت و  راه اندازی سایت فروش فایل برایتان سخت است می توانید از سیستم های آماده و رایگان استفاده کنید. سیستم های همکاری در فروش معتبر تمامی این کارها را به صورت حرفه ای و رایگان برای شما انجام می دهند و فقط در بخشی از سود شما شریک خواهند شد

سیستم همکاری در فروش فایل با فراهم ساختن بستری مناسب برای فروش فایل، این امکان را برای  شما فراهم می سازد که فایل های قابل دانلود خود را برای فروش ارائه نمایید. این سیستم ها سعی می کنند تمام اصول مربوط به طراحی، تبلیغات، سئو و غیره را در بسترهای خود لحاظ کنند تا محصولات شما دیده شود و به فروش برسد. از طرفی کاربرانی که به عنوان بازاریاب در این سیستم ها فعالیت دارند، با جذب مشتری برای فایل های شما، افزایش فروش را تضمین می کنند.

بنابراین شما فایل های خود را در سایت های همکاری در فروش فایل بارگذاری می کنید. آن ها با ابزارهایی که در اختیار دارند برای شما مشتری می یابند و تمام پروسه فروش، دریافت پول از مشتری و تحویل محصول را برعهده می گیرند و در نهایت بعد از کسر پورسانت ها، درآمد شما را به حسابتان واریز می کنند. خلاصه اینکه کسب درآمد آسان با فروش فایل یکی از شیوه های معروف و متداول کسب و کار اینترنتی محسوب می شود و افراد زیادی از این طریق اقدام به کسب درآمد اینترنتی می کنند.

سیستم های همکاری در فروش به سه شکل این امکان را در اختیار شما قرار می دهند:

  • پنلی در اختیار شما می گذارند تا بتوانید محصولات دانلودی خود را در آن بارگذاری نمایید و فایل های خود را در کنار دیگر محصولات سایت برای فروش عرضه کنید.
  • یک فروشگاه فایل مجزا برای شما راه اندازی می کنند و شما قادر خواهید بود تمام محصولات خود را در آن قرار دهید و به تبلیغ برای فروشگاه خود بپردازید.
  • تلفیقی از هر دو روش فوق را در اختیار شما قرار می دهند

شیوه کسب درآمد بالا با با فروش فایل

شیوه کسب درآمد بالا با با فروش فایل

برای اینکه بتوانید فروش فایل  را به موفقیت برسانید باید مسیری را طی کنید. یک شبه نمی‌توانید به درآمد خوب برسید. از قدیم گفتند یک شبه نمی‌توان ره صد ساله رفت! پس لطفا در این مورد صبور باشید. استراتژی‌های این بخش بر روی عملکردتان تاثیر خوبی دارد. پیشنهاد می‌کنم حتما آن‌ها را با دقت بررسی کنید. چون در اینجا بهترین روش های افزایش فروش فایل به عنوان استراتژی و راهکارهای کسب درآمد شرح داده می شود و می تواند در راه اندازی فروشگاه کمک رسان باشد:

1- درباره محصولات و نحوه سفارش توضیح دهید

همانطور که یک فروشگاه محصولات فیزیکی تمامی ویژگی‌های محصولات خود مثل ابعاد، رنگ، وزن و … را در صفحه محصول ذکر می‌کند، شما هم تمامی ویژگی‌های محصول مجازی خود را ذکر کنید تا کاربر به خوبی با آن آشنا شود و بتواند به راحتی تصمیم به خرید بگیرد. همچنین نحوه ارسال محصول را برای مشتریان به خوبی روشن کنید و ذکر کنید که بلافاصله پس از پرداخت، لینک دانلود محصول به آن‌ها ایمیل می‌شود یا اینکه می‌توانند از پنل کاربری خود، محصولات را دانلود نمایند. این دو ویژگی در فروش فایل با وردپرس موجود است و می‌توانید به راحتی آن را سفارشی‌سازی کنید؛ چه از Edd استفاده کنید چه از ووکامرس.

2- فیلدهای پرداخت را مدیریت کنید

وقتی محصول شما مجازی است و نیازی به ارسال توسط پست ندارد، نیازی نیست حین سفارش آدرس و کد پستی یا نام شرکت کاربر را دریافت کنید. گرفتن نام کامل، شماره موبایل و ایمیل مشتری کافی است. وقتی کاربر فیلدهای زیادی برای پر کردن می‌بیند، همان لحظه از خرید منصرف می‌شود. دقت داشته باشید که فرایند خرید باید به ساده‌ترین شکل ممکن انجام شود. در افزونه EDD فیلد اضافی وجود ندارد اما می‌توانید با استفاده از افزونه EDD custom checkout fields فیلد هایی به صفحه پرداخت اضافه کنید. در افزونه ووکامرس فیلدهای اضافی زیادی وجود دارند که با استفاده از افزونه Woocommerce Checkout Manager می‌توانید آن‌ها را در فرآیند فروش فایل با وردپرس، مدیریت کنید.

3- محصولات را بروز رسانی نمایید و کاربران را مطلع کنید

فرقی نمی‌کند چه محصول مجازی در سایت خود می‌فروشید؛ کاربران دوست دارند همیشه محصولات بروز و آپدیت شده داشته باشند. به عنوان مثال اگر طرح لایه باز کارت ویزیت می‌فروشید، پس از مدتی می‌توانید رنگ قسمتی از کارت یا آیکونی را تغییر دهید یا فونت جدیدی به آن اضافه کنید و آن را به صورت رایگان یا با هزینه خیلی کمتر از خود محصول در اختیار خریداران قرار دهید. برای ووکامرس می‌توانید از افزونه اطلاع‌رسان محصولات دانلودی استفاده کنید تا به محض اینکه محصول را آپدیت کردید، ایمیلی به خریدارن محصول فرستاده شود تا با خبر شوند که محصولی که خریده‌اند بروز رسانی شده. این کار در جلب رضایت کاربران و افزایش فروش شما تاثیر فوق العاده‌ای دارد.

4- کدهای تخفیف بسازید

چون محصولات مجازی می‌فروشید، به راحتی می‌توانید برای آن‌ها تخفیف در نظر بگیرید و محدودیتی در این مورد ندارید. به عنوان مثال برای محصولات فیزیکی نمی‌توان تخفیف زیادی اعمال کرد چرا که باعث ضرر شما خواهد شد. اما محصولات مجازی را خود شما ساخته‌اید و می‌توانید آن‌ها را با تخفیف‌های 90 درصدی بفروشید. با این کار نه تنها ضرر نمی‌کنید، بلکه تعداد فروش شما بسیار زیاد می‌شود و درآمد خوبی کسب خواهید کرد. به مناسبت‌های مختلف می‌توانید کدهای تخفیفی در نظر بگیرید و در اختیار کاربران قرار دهید.

سخن پایانی

کسب درآمد از اینترنت همیشه جزو جذاب‌ترین روش‌های کسب درآمد بوده است. که یکی از این روش‌ها که فروش فایل و یا درآمد با آپلود و دانلود فایل است را توضیح دادم امیدوارم بتوانید یک فروشگاه حرفه‌ای فایل داشته و به کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل بپردازید و موفق باشید.