آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

مشاغل خانگی مرتبط با اینترنتی

مشاغل خانگی مرتبط با اینترنتی

یکی از شاخه های مهم مشاغل خانگی، مشاغل مرتبط با اینترنت است. این گونه مشاغل بر پایه استفاده از فضای مجازی اینترنت برای کسب درآمد در منزل استوار است.

تجارت الکترونیک (E-business)

تعاریف مختلفی برای تجارت الکترونیک وجود دارد. عده ای معتقد اند تجارت الکترونیک یعنی فروش کالا و خدمات با کامپیوتر از طریق اینترنت و عده ای دیگر بر این اعتقادند که تجارت الکترونیک یعنی کار و کسب و فعالیت های هدف مند و توام با داده های فنی که به کمک وسایل الکترونیکی به انجام می‌رسد. اما تعریف جامع و کامل تجارت الکترونیکی: انجام هر گونه خرید و فروش به کمکه شبکه جهانی وب می باشد و تفاوت آن با تجارت سنتی فقط در استفاده از اینترنت به عنوان یک ابزار بوده و امروزه در تمام دنیا مورد تایید و استفاده است.

به وسیله تجارت الکترونیک تبادل اطلاعات، خرید و فروش و بازاریابی تولیدات و خدمات، با زحمت کمتر و مبادلات بانکی با شتاب بیشتر انجام خواهد شد. شرکت‌ها برای ارتباط با یکدیگر، محدودیت های فعلی را نخواهند داشت و ارتباط آنها با یکدیگر ساده‌‌تر و سریع تر صورت می‌پذیرد. تجارت الکترونیک بسیار گسترده است. حتی گاهی ممکن است ایده‌ها و نظرات خود را بفروشیم . موفقیت در کسب درآمد اینترنتی خانگی  باید وجهه همت همه فعالان در حوزه کسب و کارهای کوچک قرار گیرد.

خریداران بسیاری حاضراند نظرات شخصی شما راجع به یک موضوع را بخرند. در تجارت الکترونیک یا تجارت بدون کاغذ، شما سرمایه اولیه خود را از سایت هایی بدست خواهید آورد که برای انجام کارهای ساده ای به شما پول نسبتا خوبی پرداخت می کنند. مثلا بر روی تبلیغات آن سایت کلیک می کنید، ایمیل‌های آنها را می‌خوانید، در سایتهایی که آنها معرفی می کنند ثبت نام می کنید در مسابقات آنها شرکت می کنید و از همه مهمتر دیگران را به عضویت این سایت در می‌آورید.

تجارت خانگی اینترنتی چیست؟

تجارت خانگی (Internet Home Commerce) یک زیر شاخه‌ی بسیار مهم از تجارت اینترنتی است و به کلیه مشاغلی گفته می‌شود که همگان در سراسر این کره خاکی از طریق اینترنت می توانند به آن اشتغال یابند و برای خود در آمد زایی کنند.

انواع تجارت خانگی اینترنتی :

نوع اول ( تجارت ساده)

نوع دوم ( تجارت بر اساس سرمایه گذاری)

نوع سوم ( خرده فروشی (retail)

 

تجارت ساده: تجارت با استفاده از برخی سایت های اینترنتی است که بدون در یافت هیچ پولی شما را به یک شغل اینترنتی مشغول می کنند و در ازای آن به شما حقوق می‌دهند. وظیفه اصلی این سایت ها در واقع افزایش ترافیک سایت های دیگر است.

تجارت بر اساس سرمایه گذاری: شغل هایی هستند که نیاز به سرمایه اولیه دارند. در اینترنت صدها مرکز سرمایه گذاری وجود دارد که سرمایه اولیه آن مبلغ ناچیزی نظیر 5 تا 20 دلار است و از طرفی نیاز به هزینه کردن جهت ایجاد دفاتر و شعبات نمایندگی نخواهد داشت و از این رو صرفه جویی هزینه خواهیم کرد. تبلیغات در مفهوم عام هر نوع فعالیت برای معرفی محصول و خدمات با در نظر گرفتن آیتم‌های جذب مخاطب و تحریک حس کنجکاوی در اینترنت است.

مشاغل اینترنتی

تاکید ما بر پایه تجارت اینترنتی در خانه می‌باشد بنابراین انواع مشاغل تجارت خانگی نوع اول را با هم مرور می کنیم:

ptc : کسب درآمد بواسطه بازدید ساده

:ptr کسب درآمد بواسطه خواندن ایمیل ها

:offers کسب درآمد بواسطه عضویت ساده

referral : کسب درآمد بواسطه ایجاد زیرمجموعه های ارجاعی

:survey کسب درآمد بواسطه نظر سنجی

paid to surf : کسب درآمد بواسطه آنلاین بودن و گشت و گذار در اینترنت

:paid to search کسب درآمد بواسطه جستجو

paid to chat : کسب درآمد بواسطه چت کردن

:paid to listenکسب درآمد بواسطه گوش دادن به مطلبی خاص

:paid to advertiseکسب درآمد بواسطه همکاری در امر تبلیغ

:website builde کسب درآمد بواسطه ایجاد وب سایت های رایگان

:banner hostingکسب درآمد بواسطه قرار دادن بنرهای تبلیغاتی در سایت ها و وبلاگهای شخصی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد