آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

راه های کسب پول و درامد اینترنتی

راه های کسب پول و درامد اینترنتی

کسب درآمد در اینترنت از دروغ تا واقعیت؟ واقعا شرایط کسب درآمد در اینترنت چگونه هست؟ آیا درآمدهای نجومی و میلیاردری درست است و یا دروغی بیش نیست ؟ کسب درآمد به چه شکلی انجام می شود ؟ چگونه است که یکی با کسب و کار کلیکی در ماه کمتر از ده هزار تومان درآمد دارد و دیگری مدعی است که از فلان روش میلیون میلیون پول در میاره؟ با بررسی مجموع آرا و اندیشه ها نه تنها انسانه به نتیجه ای نمی رسد بلکه سر درگم می شود. در این نوشتار قصد ندارم تا چیزی از کسب درآمد در اینترنت را ثابت و یا چیزی را رد کنم فقط می خواهم خدمت کسانی که به جستجوی درآمد و کسب و کار در اینترنت هستند عرض کنم:

راه های مختلفی برای کار در اینترنت و کسب پول و درامد وجود دارد که هر کدام از این روش ها در جای خود احتیاج به مطالعه ، تحقیق ، تمرین و کار  زیادی دارد و در کل باید بگم که هیچ پولی بی زحمت نیست و از آن جمله :کسب درآمد در اینترنت .

 سایت ها و وبلاگ های زیادی در این پهنای وسیع دنیای وب وجود دارند که با استفاده از جملات و عبارات تبلیغاتی زیبا و اکثرا دروغین سعی در جذب مخاطبین و تشنگان کسب پول و درامد در اینترنت انان را به صفحاتی هدایت میکنند که در عمل هیچ کارائی و سودی برای بازدید کننده نداشته و هدف  از طراحی اینگونه سایت ها بعضا جذب زیر مجموعه در سایت های پرداخت بازاء کلیک ، خواندن ایمیل یا هایپ ها ( سایت های سرمایه گذاری در اینترنت ) میباشد یا درخواست واریز پول به حساب آنها را دارند که بعضا با وعده و وعید هائی قصد کلاهبرداری از آنان رادارند .

 هدف من از ادامه به کار این وبلاگ این است که عموما راه های دراوردن پول  از اینترنت را در سطوح مقدماتی و تا آنجا که خودم پیش رفته ام را برای شما بازدید کننده عزیز معرفی کنم تا اگر کسی سر رشته ای از این کار را نداشت به بیراهه نرود و کمتر گول جملات تبلیغی با همچین عناوینی مثل کسب درامد روزی فلان تومان را بخورد .

 متاسفانه در فرهنگ ما طوری جا افتاده که دروغ هر چه بزرگتر باشد باورش برایمان راحت تر است با این اصل در دنیای اینترنت و کسب و کار اینترنتی انسانها را فریب می دهند . باز هم تاکید می کنم:

اصل موفقیت در هر کاری از جمله در فضای کسب و کار اینترنت : 1- تلاش و کوشش همراه با 2- مطالعه و آگاهی و 3-تمرین و ممارست است این سه اصل مهم رموز کسب و کار و موفق شدن در بازار بزرگ درآمد هست

موفق و پایدار باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد