آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

جایگاه صفحه فرود یا لندینگ پیچ landing page در بازاریابی آنلاین

  جایگاه صفحه فرود یا لندینگ پیچ landing page در بازاریابی آنلاین

در مطلب مربوط به گرفتن شماره مویابل ممبر کانال و گروههای ( آموزش گرفتن موبایل اعضای کانال و گروههای تلگرام ) تلگرم متذکر شدم که استفاده از ترفند و شیوه لندینگ پیچ یا صفحات فرود است و شما با این ترفند می توانید به کسب درآمد از اینترنت بیشتر از گذشته امیدوار باشید . صفحات ورود یا لندینگ پیچ در واقع موجب رونق کسب و کار و تجارت الکترونیک شده و به کسب درآمد در اینترنت دوام و پایداری می دهد . لندینگ پیچ افزون بر اینها در بازاریابی آنلاین و یا اینترنتی فوق العاده موثر است و همچنان ارتباط بین مشتری و ارائه دنده خدمات را حفظ می کند.
اصطلاح صفحه فرود یا landing page در بازاریابی آنلاین چیست؟

صفحه فرود یا لندینگ پیج ها به صفحاتی از وب سایت گفته می شوند که کاربران با کلیک بر روی بنر های تبلیغاتی شما در وب سایت های دیگر و یا از موتور های جستجو در آن فرود می آیند.
اهمیت صفحات فرود در بازاریابی آنلاین به قدری است که در صورت ایجاد یک صفحه فرود مناسب و طراحی شده با اصول روانشاسی فروش آنلاین می تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتریان جدید داشته باشد.
برای ایجاد یک صفحه فرود در مرحله اول نیاز به یک متن قوی داریم در مورد پزشکان عزیز می توانم همان متن رپورتاژ آگهی را مثال بزنم که در مجلات به چاپ می رسانند ، البته در انتهای این مقاله چند نمونه از صفحات فرودی که برای پزشکان انجام شده است را قرار می دهم.
در صفحه فرود با نوشتن یک مقاله خاص و همچنین نمایش فیلم و یا عکس و یا ارایه پیشنهاد های جالب می توان مغز بیننده را به حالت بتا برد، در مورد حالت بتا مغز بعدا مفصلا توضیح خواهم داد، و بیننده را مجاب کرد تا عملی را برای ما انجام دهد، یا به عبارت دیگر call to action ، بهترین درخواست برای انجام کار می تواند پر کردن یک فرم ساده دو مرحله ای مانند نام خودش و شماره موبایل که از شما درخواست وقت ملاقات نماید، به محض ارسال فرم برای موبایل پزشک یک پیامک مبنی بر رزرو از سایت خواهد امد و اطلاعات مشتری برای پزشک پیامک خواهد شد.

نکته مهم در طراحی landing pages

یکی از نکات مهمی که در طراحی صفحات فرود باید به کار برد اینست که هیچ لینک و عکس دیگر و غیر مرتبط نباید در صفحه فرود خود نمایی کند و حواس بیننده را از متن و درخواست برای انجام عمل پرت کند،

نکته دیگر اینکه فرم درخواست برای عمل باید با رنگ نارنجی طراحی شود، تا تاثیر خود را برای انجام یک عمل در بیننده داشته باشد(نارنجی رنگ خلاقیت است)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد