آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

کسب درآمد میلیونی از ایده جالب عاشقانه

کسب درآمد میلیونی از ایده جالب عاشقانه

الان پشت سر هم دارم ایده های ساده و عجیب کسب درآمد را معرفی می کنم ایده هایی که شاید در ابتدا مسخره و یا سبک به نظر برسد و شاید بارها از این ایده ها به ذهن ما هم برسد ولی رهایش کنیم اما یک عده افراد خلاق ، خوش فکر و دارای ابتکار عمل در کسب و کار، این ایده های ساده را تبدیل به کسب درآمد عالی می کنند . یکی از این ایده ها ،عاشقانه و از طرف یک انسان خلاق ارائه شد و درآمد میلیونی برایش به همراه داشت و موجب شد تا نظر میلیون ها انسان را به سویش جذب کند. ایده اش ساده بود ولی به واقعیت تبدیل کرد و علاوه بر شهرت، کسب درآمد میلیونی هم برایش به ارمغان آورد. شما هم می توانید با الهام از ایده های خود کسب و کار موفقی را راه بیندازید به شرطی که بخواهید.

ebays.ir 2

چنانکه گفتم، شاید یک ایده هر چند ساده برای شما ، کسب درآمد میلیونی به همراه داشته باشد. اما  ایده هایمان را با  توجیهات خودمان – مانند وقت نداشتن و یا کمبود سرمایه – ندیده می گیریم، در حالی که تنها مشکلی که جلوی ایده های خلاقانه را می گیرد تنبلی و عدم اراده ی قوی است ، بنابراین سعی کنید ایده های خود را با همین دو عامل پیش ببرید و نتیجه ی آنرا نیز ببینید.امروز یک مثال ساده از ایده ی یک مرد متاهل که به سرش زد را می گوییم که او را میلیونر کرد.

ebays.ir 3

Ashleymadison.com سایت قرارهای عاشقانه است با این تفاوت که تنها افراد متاهل یا کسانی که خواهان قرار با یک فرد متاهل هستند مورد پذیرش این سایت قرار می گیرند. شعار سایت این است:” زندگی کوتاه است. پس با عشق زندگی کن”. موسس این سایت یک وکیل به نام نوئل بیدرمن است که به قول خودش یک مرد متاهل بسیار خوشبخت است. سایت این مرد خوشبخت ۳٫۲ میلیون عضو دارد که بیانگر موفق بودن و استقبال از ایده ی اوست.جدا از اخلاقی بودن این ایده یا درست بودن آن، صرفا فقط هدف این بود که بگوییم یک ایده ی ساده چگونه می تواند شما را میلیونر کند، کافی است به پا خیزید و اراده کنید.و با تناسب با فرهنگ ایرانیان یک ایده ی ناب را نتخاب کنید که مورد استقبال قرار گیرد

ebays.ir

طالب مشابه کسب درآمد عجیب:

کسب درآمد میلیونی دختر جوان از بطری

کسب درآمد با اسکناس نویسی

شیوه کسب درآمد با شیر مادر

کسب درآمد کثیف ولی جالب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد