آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

نوشتن وبلاگ بدون محتوا برای کسب درآمد

نوشتن وبلاگ بدون محتوا برای کسب درآمد

اینجا ما با دو مقوله تولید محتوا و کسب درآمد آنلاین ساده و راحت به عنوان فاکتور اصلی سایت و وبلاگ مواجه هستیم . از یک طرف دوست داریم که کسب درآمد ما افزایش یافته و تجارت الکترونیک ما رونق بگیرد و از طرفی برای رسیدن به این مقصود باید تولید محتوا کنیم محتوا ، محتوا ، متحوا و بار هم محتوا کلید اصلی زنده بودن و رشد سایت است بدون محتوای تولیدی وبلاگ و سایت عملا زنده نیست. رشد سایت و وبلاگ اگر با موضوع کسب و کار اینترنتی باشد میسر است . با این حال زمانی می رسد که وبلاگ نویس دچار تنبلی ، بی حوصلگی شده و یا انرژی و مطلب لازم را ندارد و وبلاگ و سایت به روز نمی شود . از آنجایی که هیچ وبلاگی بدون محتوا سرپا و اگه با موضوع کسب و کار باشد دارای کسب درآمد لازم نمی شود باید کاری کرد تا ضرر و فرار کاربر بیشتر از این نشود. در چنین حالتی مدیر وبلاگ و سایت می تواند با اتخاذ چند تکنیک ساده و ظریف، وبلاگ خود را زنده و سرپا نگه دارد البته این تکنیک ها موقتی بوده و در درازمدت جوابگو نیست. اما چه تکنیک هایی برای زمانی که نمی نویسید و یا تولید محتوا نمی کنید. مفید خواهد بود؟!

۱- مصاحبه کنید!

یادم هست چند سال پیش که در اوج رقابت یکی از سایت هایمان برای پیشرفت در نتایج جستجو بودیم کار نگارش محتواهای تخصصی بسیار سخت و سخت تر می شد تا اینکه تصمیم گرفتم از یک ایده ساده استفاده کنم؛ ورد را باز کردم و شروع کردم به نوشتن چندین سوال مختلف و یک سناریو مصاحبه گونه بعد سوال ها را برای افراد خاصی اختصاصی کردم و وردها را برای سوژه های مورد هدف ارسال کردم و ازشون خواستم تا جواب سوالات رو بدهند تا به عنوان یک مصاحبه در سایت ما منتشر شود. و همین اتفاق هم افتاد! بدون زحمت آنچنانی یک سری مصاحبه واقعا جذاب و خوراک چندین هفته ای سایت تامین شد.


۲- فهرست سازی

برای محتواهای خود با عناوین و سناریوهای مختلف فهرست سازی کنید؛ به جای تولید مطالب وقت‌گیر و انرژی‌بر، فهرست‌های بهترین و بدترین مرتبط با وب  سایتتان را تهیه کنید. مثلا اگر  شما در حوزه‌ی تبلیغاتی فعالیت می‌کنید، فهرست ۱۰ شرکت برتر تبلیغاتی ایران یا حتی جهان را تهیه کنید. یا مثلا ۱۰ کتاب برتر حوزه‌ی تبلیغات را فهرست کنید. پس اگر حوصله‌ی نگارش مطالب پر و پیمان همیشگی را ندارید، با یک فهرست تیتروار، وبلاگ یا وب سایت خود را به‌روز نگه دارید؛ البته مراقب باشید محتوای اسپم و بیخود هم به خورد کاربران خود ندهید.

۳- دستی به سر و روی سایت خود بکشید!

اگر کمی فنی هستید در عین حال که مراقب ساختار جا افتاده سایت هستید می توانید؛ بلاک ها ؛ اسلایدشو ها را کمی به روز کنید و طراوت بیشتری به سایت خود بدهید. این تغییرات می‌تواند از جابه‌جا کردن باکس‌های مختلف سایدبار شروع شود و به تغییر رنگ‌بندی بعضی از بخش ها یا نهایتا تغییرات هدفمند قالب وبلاگ ختم شود. اگر قالب وبلاگ به نظرتان نیاز به تغییر کلی ندارد، برای یافتن ایرادهای جزئی، بیش‌تر جست‌و‌جو کنید و حتی کمی زمان برای پاسخ به کامنت ها بزارید.

۴- معرفی کنید

کار روتین و دلچسبی برای کاربران شما خواهد بود که از تجربیات شما استفاده کنند. پس سعی کنید بخشی را برای معرفی سایت ها ؛ کتاب ها ؛ مکان ها و… اختصاص دهید و یک بخش مثلا پیشنهاد هفته برای سایت خود پیش بینی کنید. معرفی کردن کار چندان سخت و پیچیده ایی نیست.

۵-رنگ آمیزی محتواهای قدیمی خود یا دیگران

قطعا بعضی مطالب قدیمی تر شما ارزش به‌روز کردن را دارند. می‌توانید آن‌ها را به صفحه‌ی اول وبلاگ‌تان منتقل کنید. گروه دیگری از مطالب هم هستند که بنا به پیشرفت‌های فکری و افزایش تجربه‌ی شما، نیاز به به روزرسانی و آپدیت شدن دارند. این دست مطالب، بهترین گزینه برای به‌روز کردن هستند. علاوه بر این می توانید وب‌سایت‌های مرجع یا وبلاگ‌های معتبر و حرفه‌ای در زمینه موضوع کاری خود را شناسایی کنید. از مطالب آن‌ها استفاده کنید و با ذکر منبع و گاها اندکی تلخیص و دست‌کاری، مقاله‌های مفید و کاربردی دیگران را به اشتراک بگذارید یا به قولی محتواهای دیگران را با رنگ آمیزی بازنشر کنید. مثل همین مطلبی که الان در حال خواندن آن هستید.

مطالب مشابه سایت و کسب درآمد :

نکات کلیدی گوگل برای سئو و افزایش رتیه سایت و کسب درآمد

کسب درامد بالا با افزایش بازدید سایت در گوگل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد