آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

کسب درآمد در کشور آلمان

 کسب درآمد در کشور آلمان

کشور آلمان یکی از قوی ترین اقتصادهای جهان را در اختیار دارد، مدیریت قوی، کار و تلاش و توجه به کسب و کار نوین و دقت در تولید و رضایت مشتری اساس فرهنگ کسب درآمد و کار این کشور می باشد. اقتصاد و کسب و کار آلمان بر نظم دقیق و توجه به دانش روز و تولید محصول با کیفیت استوار است . در اینجا قصد دارم تا فرهنگ کسب و کار در کشور آلمان و اینکه شیوه کسب درآمد در این کشور اروپایی چگونه است را بررسی کنم.

آلمان دارای تراکم جمعیت زیاد و منابع طبیعی بسیار کمی‌ است. پایه اصلی اقتصاد این کشور که مجبور است مواد اولیه تولیدات خود را وارد کند، بر مبنای صادرات کالا گذاشته شده است.
در این کشور مواد غذایی، لوازم فنی، چشم پزشکی، الکترونیک، عکاسی و نظایر آن در حد وسیعی با خدمات بعد از فروش و آموزش‌های لازم تولید و به جهان صادر می‌شود.
رقابت جهانی در صادرات کالا و خدمات، لزوم نوآوری‌ را برای آلمان، در مقیاس بزرگی الزامی‌کرده است. استفاده از روش‌ها و تولیدات سایر کشورها در این کشور با اعمال تغییرات لازم و بهبود و تکمیل آن تا رسیدن به یک نتیجه نهایی مطلوب، بخش عمده‌‌ای از فعالیت‌ها را تشکیل می‌دهد.
بیست و پنج درصد صنایع آلمان دارای کارکنان بیشتر از ۵۰۰ نفر است و این کشور در مقیاس زیادی از سرمایه‌های خارجی استفاده می‌کند. صنایع متوسط، دارای کارکنان بین ۱۰ تا ۴۹۹ نفر هستند و بیش از ۵۹ درصد از شاغلین را در استخدام دارند که ۵۰ درصد تولیدات ملی را بر عهده دارند. کارگاه‌های کوچک صنعتی ۱۲ درصد تولیدات را به خود اختصاص داده‌اند و ۱۶ درصد شاغلین را تشکیل می‌دهند.
در سال‌های اخیر تغییر در ساختار مالکیت، نقش بزرگی را در بهبود سطح کیفیت صنایع آلمان داشته است هرچند ابرهای رکود نسبی اقتصادی و اجتماعی، بر موفقیت چشمگیر آلمان پس از جنگ سایه افکنده‌اند. اتحاد آلمان شرقی و آلمان غربی پس از جنگ سرد، توام با تشدید مزیت رقابتی کشورهای شرقی با نیروی کار ارزان، آلمانی‌ها را وادار کرده است که نگاه دقیق تری به مدل اقتصادی این کشور داشته باشند.
هم اکنون به شکل فزآینده‌ای، هم در میان سیاستمداران و هم در میان تجار و صاحبان بنگاه‌ها، این احساس ریشه دوانده است که آلمان امروز می‌بایست خود را با واقعیات نه چندان مطلوب جهان مدرن وفق دهد. تغییری که در صورت رخداد، ناگزیر برای بسیاری دردناک خواهد بود.
موفقیت آلمان پس از جنگ، تقریبا تا حد زیادی بدون توجه جدی به دانش مدیریت تجاری حاصل شده؛ در حالی که این دانش در انگلستان و حتی بیش از آن در ایالات متحده مورد توجه جدی بوده است. در آلمان عمده توجه به تحصیلات فنی دانشگاهی و نقش کلی آن در تجارت معطوف شده است. بنا بر این شرکت‌ها معمولا ترجیح می‌دهند برای پست‌های مدیریتی از مهندسان و متخصصان فنی استفاده کنند و نه حقوقدانان یا حسابداران. این قضیه از میزان احترامی‌ که جامعه آلمان به مهندسان مبذول می‌دارد، نشات می‌گیرد.
پشتکار و صلاحیت، ارزشمندترین ارکان در نزد کارکنان شرکت‌ها و شاخص‌های کلیدی عملکرد به حساب می‌آیند. سیستم‌های تشویقی نظیر آنچه در شرکت‌های انگلستان و ایالات متحده به کار گرفته می‌شود، در شرکت‌های سنتی آلمان هنوز رایج نیست.

ساختار‌های فضای کسب و کار در آلمان

در شرکت‌های آلمانی بیشترین قدرت در اختیار عده محدودی از مدیران ارشد قرار دارد. شرکت‌های بزرگ‌تر دارای هیات رییسه (Aufsichtsrat) هستند که هیات مدیره (Vorstand) را تعیین می‌کنند. هیات‌مدیره آخرین حلقه زنجیره تصمیم‌گیری در مسائل مربوط به خط مشی شرکت‌ها در حوزه مدیریت است.اعضای هیات مدیره در حیطه مدیریتی کل شرکت، مسوولیت مشارکتی دارند و این بدان معنا است که رییس شرکت قدرت نفوذ شخصی کمتری نسبت به موارد مشابه در بسیاری کشورهای دیگر در اختیار دارد. می‌توان گفت مدیریت در سطوح بالا، آکادمیک است.
با این وجود در سطوح پایین‌تر از هیات مدیره شرکت‌ها رویکردی شدیدا سلسله مراتبی دارند که در آن نقش و حیطه مسوولیت تک‌تک افراد به دقت تعیین و طبقه‌بندی شده است و این منجر به پیدایش رویکردی نظام مند در بیشتر حوزه‌های تجاری می‌شود، چنان که رویه‌ها و التزام به نقش‌های از پیش تعیین شده، حائز جایگاه والایی می‌گردد.
این رویکرد نظام‌مند مزایا و معایبی دارد. جنبه مثبت قضیه این است که هر کسی جایگاه و وظایفی که از وی انتظار می‌رود را به درستی می‌داند و فرآیندی برای یاری رسانی او در جهت حصول فهرست مشخص از اهداف معین وجود دارد. از سویی انتقادی که همواره نسبت به صنعت آلمان به شکل عام و افراد درگیر کسب‌وکار به شکل خاص، مطرح بوده، این است که آنها انعطاف‌ناپذیر و در تغییر به تناسب موقعیت، کند هستند.

تلاش لگو در کسب درآمدآنلاین اسباب بازی

تلاش لگو در کسب درآمدآنلاین اسباب بازی

لگو مثل سایر شرکتهای اقتصادی با فراز و فرودهای زیادی همراه بوده است. زمانی این تولید کننده بزرگ اسباب بازی در کسب و کارش با مشکل اسی روبرو شد و نه تنها کسب درآمد نداشت که تا مرز ورشکستگی پیش رفت ولی لگو دست از تلاش بر نداشت و با استفاده از تبلیغات آنلاین و تبلیغ در شبکه های اجتماعی و نیز نمایش برند خود در فضای مجازی دوباره خود را اجیا کرد و چنان در کسب درآمد آنلاین موفق عمل کرده که دیگر اثری از رکود در آن مشاهده نمی شود. ضمن اینکه به خواسته مشتریان خود اهمیت می دهد و تلاش می کند تا حضورش در شبکه های اجتماعی و کسب درآمد آنلاین به روز و کاملا جدید باشد. از توییتر و فیسبوک گرفته تا پیام رسانها همه را ابزار تبلیغ کسب درآمد آنلاین خود کرده است.

همان طور که گفتم، لگو یکی از برند های دوست داشتنی  این سیاره است. بقای این برند به مدت ۸۰ سال، گواه کیفیت بالا و نوآوری های آن بوده که آن را در طول چندین دهه، برای هر نسلی دوست داشتنی کرده است.

یک دهه پیش لگو در آستانه ورشکستگی قرار داشت، اما مدیر اجرایی این کمپانی «یورگن ویگ نادستورپ» تغییراتی را در لگو اعمال کرد که درنتیجه این تغییرات امروزه لگو به پر قدرت ترین کمپانی اسباب بازی سازی جهان تبدیل شده‌است.

بدون شک یکی از دلایل بقای چندین ساله این برند، همکاری با تولید کنندگان فیلم‌های محبوبی مثل Harry Potter، Star Wars  و The Simpsons  بوده است. لگو در سال ۲۰۱۴ از طریق بازاریابی محتوا و با ساخت فیلم The LEGO Movie در اوج موفقیت قرار گرفت.

در سال ۲۰۱۲، گراهام چارتون استراتژی آنلاین لگو را بر عهده گرفت. وی معتقد بود با وجود گستردگی نام لگو در شبکه‌های اجتماعی و استقبال مردمی نسبت به این برند، ارتباط لگو در مقایسه با سایر برندها با مصرف کنندگانش بسیار محدود است. با این وجود، لگو طی دو سال رویکرد خود را تغییر داد. امروزه کانال‌های اجتماعی این کمپانی دائما مشغول تولید محتوا بوده و ارتباط با مشتریان را جزو اولویت‌های خود قرار داده است. لگو همچنین وب سایتی طراحی کرده که به کمک آن از ایده‌های خلاقانه مخاطبان در تولید محصولات خود بهره می‌برد.

لگو در طول سال‌های تاسیس خود، روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی مختلفی را به کار گرفته‌است؛ چاپ مجله  مخصوص کودکان، تولید کتاب‌های مرتبط با این برند و تغییر لوگوی این شرکت ازجمله این روش ها و اقدامات بوده‌است.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

فیس بوک لگو حدود ۱۰میلیون مخاطب دارد و از طریق این شبکه اجتماعی، ویدئو ها و محتوای تبلیغاتی خود را با هشتگ های مرتبط با آنها در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد. بیشتر مخاطبان فیس بوک لگو داخل ایالات متحده هستند و پس از آن برزیل و انگلستان در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. با بررسی فیس بوک لگو متوجه خواهیم شد که محتوای آن بیشتر شامل عکس‌ها، ویدئوها و لینک‌های تبلیغاتی است که برای دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشته.

تمام به روز رسانی‌های فیس بوک لگو بصری بوده و به شدت روی کیفیت عکس‌ها و ویدئوهای خود تاکید دارد. این برند در صفحه فیس بوک خود تبلیغات کمپانی‌های دیگری را که با آنها همکاری دارد نیز قرار می‌دهد. لگو به تمام نظرات و سوالات مخاطبان خود پاسخ می‌دهد و با این شیوه نه  تنها مخاطبان خود را راضی نگه می‌دارد، بلکه در جذب مخاطبان جدید نیز به آنها کمک می‌کند.

توییتر لگو بیش از ۲۰۰K  دنبال کننده دارد. آنها بیشتر توییت‌های خود را در طول روز و بعد از ساعات کاری پست می‌کنند، چون معمولا کاربران بیشتری در این ساعات در توییتر هستند. درست مثل فیس بوک، توییت‌های لگو نیز شامل ویدئو ها و عکس های تبلیغاتی این کمپانی است. اضافه کردن هشتگ نیز یکی از بخش های مهم توییت هاست.

لگو از توییتر بیشتر به عنوان مجرایی برای خدمت به مشتریانش استفاده می‌کند، به این شکل که مشتریان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را توییت کرده و پاسخ خود را به سرعت دریافت کنند. اکانت توییتری که هفت ماه پیش از اکران فیلم The LEGO Movie ساخته شده‌بود، به پیش بینی استقبال مردمی از این فیلم کمک کرد.

لگو از طریق این اکانت گزیده عکس‌های طرفداران و دنبال کنندگان خود را با دیگران به اشتراک می‌گذاشت. به  این ترتیب لگو از توییتر برای بازاریابی و تبلیغات، ارتباط با مردم، رسیدگی به خدمات مشتریان و انتشار اخبار خود استفاده می‌کند.

لگو حجم زیادی محتوای ویدئویی داشته و دائما آنها را در کانال‌های مختلف خود منتشر می‌کند. هر یک از مجموعه‌های لگو کانال و محتوای مخصوص به خودش را دارد. محتوای این ویدئوها سریال‌های کوتاه، تبلیغات و موزیک ویدئو را شامل می شوند. یک بخش از این ویدئو ها Micro Square نام دارد که روش های ساخت اشیاء مختلف را به مخاطبان آموزش می‌دهد. در نتیجه لگو از یوتیوب برای بازاریابی محتوا، ارتباط با مشتریان و انتشار تبلیغات کمپانی به خوبی بهره برده‌است.

طراحی دوباره وب سایت

لگو طراحی وب سایت خود را در سال ۲۰۱۱ تغییر داد و بخش گالری عکس، بازی  و ارسال پیغام را به آن اضافه کرد. آنها همچنین آدرس وب سایت  تولید کنندگان خط داستانی این کمپانی مثل Lord of the Ring  و Star Wars را نیز در وب سایت خود قرار داده‌اند. به این ترتیب این وب سایت بستری را فراهم می کند تا طرفداران این برند در فضای مجازی با یکدیگر در تعامل بوده و این فرصت را داشته باشند که به بازی و تقسیم افکار خلاقانه خود با دیگران بپردازند.

لگو لند

این کمپانی با در اختیار داشتن تیم تحقیقاتی به تحقیق و بررسی مشتریان خود مشغول است تا محصولات آینده خود را براساس خواسته و سلیقه مردم تولید کند.

محققان لگو متوجه شدند که تفاوت بزرگی بین والدین اروپایی و آمریکایی وجود دارد؛ والدین آمریکایی ترجیح می دهند کودکان شان به تنهایی بازی کرده و نیازی به حضور پدر و مادر در کنار آنها وجود نداشته باشد. در مقابل والدین اروپایی بیشتر تمایل دارند وقت خود را با فرزندان شان سپری کنند. به این ترتیب بود که ایده ساخت «لگولند» به ذهن این کمپانی رسید تا از این راه بتواند والدین را بیشتر از گذشته در کنار کودکان شان نگه دارد.

بازاریابی و تبلیغات برای مخاطبان بزرگسال

تا پیش از سال ۲۰۰۰، بازاریابان لگو تمام  وقت و تلاش خود را برای جلب رضایت کودکان و والدین آنها صرف می کردند. اما در این بین جمعی از طرفداران بزرگسال نیز وجود داشتند که پتانسیل بازاریابی را داشتند ولی به طور کلی نادیده گرفته شدند.

تیم تحقیق لگو متوجه شد طرفداران بزرگسال این برند سالانه به طور میانگین، هزینه بیشتری را برای خرید محصولات این کمپانی می پردازند. همین موضوع لگو را به فکر ساخت محصولات گران قیمت تر انداخت. برای مثال ماکت ۵۰۰۰ تکه ای Star Wars ساخت این شرکت به قیمت ۵۰۰ دلار به سرعت به فروش می رسید.

کارخانه لگو

در سال ۲۰۰۵، این شرکت ایده کارخانه لگو را عملیاتی کرد. کارخانه لگو وب سایتی بود که افراد می توانستند مدل های مورد نظر خود را طراحی کرده و برای ساخت طرح خود هر تعداد آجر و وسایلی را که نیاز دارند از این وب سایت خریداری کنند.

کالای مورد نیاز مشتریان از طریق حمل و نقل دریایی به دست شان می رسد و در نهایت این امکان وجود خواهد داشت که مدل نهایی شده خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. کارخانه لگو این اشتیاق را در کاربران به وجود می آورد که مدت زمان بیشتری را داخل وب سایت صرف کنند.

تبلیغات چاپی

در سال ۲۰۰۶، لگو با کمک آژانس تبلیغاتی Blattner Brunner، مجموعه ای از تبلیغات چاپی را منتشر کرد که در آن به رشد خلاقیت افراد از طریق سازه های لگو اشاره داشت.

لگو همچنان به پیشرفت کسب و کار و بازار خود ادامه می دهد. دفتر اصلی این کمپانی در دانمارک، انگلستان، ایالات متحده و چین قرار دارد و طی دهه های گذشته توانسته است میزان سود دهی خود را چهار برابر افزایش دهد. لگو با پیروی از استراتژی تداوم و وفق پذیری در شرایط مختلف بدون  شک برای دو تا سه قرن آینده نیز تداوم خواهد داشت.

دلایل شکست کسب و کار آنلاین

دلایل شکست کسب و کار آنلاین

کسب و کارهای زیادی در اینترنت هر روزه ایجاد می شوند و هدفشان این است که کسب درآمد موفقی داشته باشند. ولی از بین میلیونها سایت و ایده کسب درآمد فقط تعدادی از آنها موفق هستند و بقیه در آغاز و یا نیمه راه دچار مشکل می شوند . موفقیت در کسب درآمد آنلاین بی دلیل نیست و همچنین ناموفق بودن در راه اندازی کسب و کارهای آنلاین هم بی دلیل نیست . در اینجا قصد دارم تا با نگاه به کسب درآمد های موفق در اینترنت ، به دلایل عدم موفقیت و شکست برخی از کسب و کارها در اینترنت پرداخته شود.

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که روزانه بیش از ۳میلیارد نفر به شبکه اینترنت متصل می‌شوند و این آمار سالانه به میزان ۸درصد رشد می‌کند. شما به آسانی قادر خواهید بود نحوه کارکردن با وبلاگ‌ها، وب سایت‌ها و تولید محتوای صوتی و نوشتاری در زمینه‌های مختلف را بیاموزید. این موضوع سبب شده است فرصت بسیار مناسبی برای معرفی کسب و کار خود به مخاطبان و کاربران و همچنین راه‌اندازی کسب و کارهای آنلاین و کسب درآمد ایجاد شود.

با وجود این فرصت ایده‌آل و دسترسی به اینترنت، تعداد بسیار زیادی از کسب و کارهای اینترنتی درآمد چندانی از فعالیت تجاری آنلاین خود ندارند. برای درک بهتر این موضوع نیازی به تحقیقات گسترده و استفاده از داده‌های آماری نیست، کافی است با یک سرمایه‌گذار و کارآفرین آنلاین گفت وگو کنید، آنگاه به شما خواهند گفت که درآمدی از فعالیت تجاری اینترنتی خود ندارند.

دلیل اصلی عملکرد ناموفق کسب و کارهای اینترنتی یک مفهوم ساده است که حتی پیش از ایجاد شدن شبکه جهانی اینترنت نیز وجود داشته‌است. کالایی که شما در اینترنت به مردم عرضه می‌کنید باید کاربردی بوده و آنها به خوبی این موضوع را احساس کنند، در این صورت است که احتمال موفقیت‌تان افزایش خواهد یافت.

دنیای بازاریابی اینترنتی این روزها یک زبان کاملا جدید را ایجاد کرده‌است. این زبان ترکیبی است از مفاهیم قدیمی توسعه شخصی با مفاهیم و آموزه‌های جدید در حوزه بازاریابی. این زبان جدید سروصدای زیادی به پا کرده و آموزه‌های آن این روزها به یک نُرم در عرصه بازاریابی دیجیتال بدل شده‌است.

مشکلی که در این بین برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان ایجاد می‌شود آن است که تنها افراد شاغل در حوزه بازاریابی دیجیتال با این مفاهیم آشنا بوده و دیگران قادر به درک و آموزش نکات آن نیستند.

شنیدن جملاتی نظیر «طرز فکر قدرتمندی داشته باشید» یا « هدف خود را کشف کنید» و در نهایت «سبک زندگی خود را آنطور که باید باشد انتخاب کنید» چندان نا آشنا و مبهم نیست و شما ممکن است تصور کنید که این جملات موجب افزایش انگیزه افراد خواهد شد، در حالی که این چنین نیست و این اصطلاحات و جملات بسیار گیج‌کننده هستند.

این عبارات و جملات بسیار مبهم و کلی هستند و شما هرگز قادر نخواهید بود مفاهیم جدید بازاریابی را به آسانی به دیگران بیاموزید چراکه تعریف هرکدام از این عبارات در مورد افراد مختلف متفاوت بوده و کارکرد مشابهی نخواهند داشت.

به یاد داشته باشید که مردم برای محصولات و خدماتی که درک درستی از آن ندارند پولی پرداخت نمی‌کنند. هنگامی که آنها وب‌سایت یا صفحه شما در شبکه‌های اجتماعی را مشاهده می‌کنند، چنانچه از نحوه عملکرد و کاربرد کالاها و خدمات شما مطمئن نشوند، اقدام به خرید نمی‌کنند. شما باید برای ترغیب مشتریان به خرید محصولات‌تان درمورد کاربرد و منافعی که از خرید کسب خواهند کرد توضیح داده و مخاطبان خود را متقاعد کنید.

با این همه بهتر است خود را در دام نکات متعدد بازاریابی دیجیتال گرفتار نکرده و سعی نکنید از تمامی مفاهیم و تعاریف جدید بازاریابی گرته‌برداری کنید. به مردم کمک کنید تا درک صحیحی از محصولات و خدمات ارائه شده از سوی شما داشته باشند در این صورت خواهید دید که بر تعداد مشتریان افزوده شده و درآمد شما از کسب و کار اینترنتی تان به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

فراموش نکنید که شما می‌توانید یک کسب و کار آنلاین راه‌اندازی کنید، هم درآمدزایی داشته باشد و هم ظرفیت قابل توجهی برای رشد. بنابراین اهداف خود را به صورت واضح ترسیم کرده و فعالیتی پایدار و مداوم داشته باشید. در همین حین از نکات و تعاریف کلاسیک و امتحان شده بازاریابی استفاده کنید. آنگاه خواهید دید شانس موفقیت کسب و کارتان به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

تاثیرگذاری تبلیغات آنلاین و آفلاین اینترنتی

تاثیرگذاری تبلیغات آنلاین و آفلاین اینترنتی

دنیای اینترنت و کسب درآمد آنلاین پر از جاذبه های متنوع در زمینه پول سازی و یا توسعه کسب و کار هست. یکی از شیوه های کسب و کار و افزایش درآمد گرفتن تبلیغات است تبلیغات به دو صضورت تبلیغات آنلاین و تبلیغات آفلاین است در اینجا قصد است تا چگونگی تاثیر تبلیغات آنلاین و آفلاین در کنار هم و اینکه آیا موجب تاثیر گذاری بیشتر می شود را بررسی کنم

اجرای راهکارهای تبلیغات و بازاریابی در فضای آنلاین، به کسب‌ و کارها کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری به مخاطب خود ارائه دهند و فرد کاملا از امکانات محصولات و خدمات مطلع گردند. به همین دلیل، خیلی از کسب و کارها سراغ پیشبرد موازی کمپین‌های آفلاین با آنلاین می‌روند. چنین رویکردی، میزان اثرگذاری کمپین‌های تبلیغاتی را چندین برابر می‌کند و به کسب‌وکارها این مزیت را می‌دهد که بتوانند در کنار هدف‌گیری عموم مردم بواسطه تبلیغات تلویزیونی، چاپی و محیطی، مخاطبان هدف کسب‌وکارها بواسطه راهکارهای آنلاین هدف‌گیری شوند.

 

tasirgozari