یکی از قدیمی ترین روش های کسب و کار اینترنتی ، استفاده از پاپ آپ در وبسایت و سایتها است پنجره ای که با ورود به سایت سایتی ناخواسته در یک زمان خاص و یا حرکت خاص مثل کلیک کردن باز می شود و کاربر را به سایت یا صفحه ای هدایت می کند. این نوع تبلیغات popup نامیده می شود و موافقان و مخالفان خاص خودش را دارد . در اینجا قصد دارم تا مزایا و محاسن ان را بیان کنم برای اطلاع کامل از معایب آن به لینک زیر که مربوط به سایت پول یابی است می توانید مراجعه کنید:
تبلیغات پاپ آپ (pop-up) نوعی از آگهی های اینترنتی می باشد که بصورت ناخواسته برای کاربرانی که وارد وبسایت ها میشوند در پنجره ای جدید باز میشوند و تبلیغ مورد نظر بصورت بنر در آن به نمایش درمی آید. این نوع تبلیغات اندازه استانداردی ندارند و در هر اندازه ای ساخته میشوند. مرورگرهای جدید بصورت پیش فرض امکان باز شدن این پنجره ها را بسته اند و این نوع آگهی ها برای کاربران نمایش داده نمیشوند و در مرورگرهای قدیمی نیز زمانی که این پنجره ها و تبلیغات میخواهند باز شوند پیغامی در جهت بستن آنها نمایش داده میشود.
معایب تبلیغات پاپ آپ:
1) این بنرها ناخواسته باز میشوند و برای کاربر آزاردهنده می باشند، چرا
که هر صفحه ای از وبسایت را که باز میکنید ممکن است چندین آگهی و تبلیغ
بصورت پاپ آپ باز شود.
2)بر روی این تبلیغات کنترل خاصی وجود ندارد و محتوی آنها ممکن است نامناسب باشد.
3) تبلیغات پاپ آپ ممکن است کاربر را از موضوع اصلی دور کند و کاربر بجای
دنبال کردن مطلب خود در وبسایت توسط تبلیغات پاپ آپ به دنبال محتوی دیگری
برود.
مزایای تبلیغات پاپ آپ:
1) این صفحات سبک هستند و به سرعت بارگذاری (Load) میشوند.
2) این تبلیغات به دلیل اینکه در صفحات وب تولید میشوند در موتورهای جستجوگر از اعتبار بیشتری برخوردار هستند.
3) اگر بنرها، پیام های تبلیغاتی و طراحی استفاده شده در این نوع آگهی ها مناسب باشد، توسط آنها کاربران زیادی را میتوان جذب کرد.
برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:
شاید شما یک کسب و کار کوچک داشته باشید، اما دیگر وب سایت های تجاری اختیاری نیستند. حتی اگر شما در سایت خود تصمیم به فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین نیز نداشته باشید، نیاز است تا ۵ مولفه ضروری سایت های تجاری را داشته باشید. این مولفه های عبارتند از:
۱- صفحه خانگی قدرتمند
صفحه خانگی سایت شما اولین نقطه ای است که بر مخاطب تاثیر می گذارد. بنابراین این صفحه باید به روشنی معرف کسب و کار شما باشد. همچنین باید نشان دهنده موارد زیر نیز باشد:
موارد بسیاری وجود دارند که می تواند موجب بهبود صفحه خانگی سایت شما گردد اما مواردی وجود دارند که وجود آنها ضروری است مانند: لوگوی شما، توضیح مختصری درباره کسب و کار و یک منو ناوبری که کاربر را به قسمت های مهم سایت هدایت می کند.
با توجه به اینکه بسیاری از کاربران از موبایل برای مشاهده سایت شما استفاده می کنند. بنابراین نیاز است سایت شما ویژگی واکنش گرا بودن را دارا باشد. این ویژگی تضمین می کند که سایت شما برای بازدید به وسیله موبایل مناسب است.
۲- ناوبری کاربر پسند
صرف نظر از مکان قرار گیری منو ناوبری شما، این منو باید به راحتی قابل دسترسی باشد. همچنین این منو باید به گونه ای دسته بندی گردد که کاربران بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز را بیابند. طبق تحقیقات صورت گرفته ناوبری ضعیف دلیل اول خارج شدن کاربران از سایت های مختلف است.
شما می توانید برای چینش منو ناوبری از اولین سوال هایی که به ذهن مشتری خطور می کند، استفاده نمایید. به عنوان مثال:
همچنین سعی نمایید منو ناوبری شما عناوین واضحی نیز داشته باشد تا کاربر به راحتی بتواند مقصد بعدی خود را تشخیص دهد.
۳- امکان جستجو
سعی نمایید در سایت شما امکان جستجو نیز وجود داشته باشد. این مورد می تواند در صورتی که کاربر نتواند از طریق منو ناوبری به اطلاعات موردنظر دست یابد مورد استفاده قرار گیرد. این مورد به خصوص برای سایت هایی با محتوای زیاد ضرورت بیشتری دارد.
۴- دسترسی به کمک انسانی
صرف نظر از مزایایی که یک سایت می تواند برای کسب و کار شما داشته باشد، زمان هایی وجود دارند که مشتریان دوست دارند با یک انسان ارتباط داشته باشند. بنابراین نیاز است تا اطلاعات موردنیاز مانند شماره تماس، آدرس ایمیل و آدرس فیزیکی را نیز در اختیار مشتریان قرار دهید.
۵- صفحه پرسش و پاسخ
با مواجه بیشتر با مشتریان، شما متوجه الگوهایی در مشتریان می شوید. سوال ها و نقاط مبهمی درباره محصولات و خدمات شما برای آنها ایجاد می گردد. شما می توانید با ایجاد یک صفحه که حاوی سوالات متداول و پاسخ های مرتبط به آن ها است، این اطلاعات را ساده تر در اختیار مشتریان قرار دهید.
یک سایت یک روش مناسب و با صرفه برای حضور در فضای وب و تماس با مشتریان است. اما این روش نیاز به مولفه های ضروری دارد که باید وجود داشته باشند تا بتواند تاثیرگذار باشد. قرار دادن این پنج مولفه می تواند این تاثیر گذاری را در ایجاد نماید و مشتریان بیشتری را برای شما مهیا نماید.
کسب و کار اینترنتی . سایت تجاری . فروش آنلاین . فروش اینترنتی . محتوای سایت کسب و کار
قطعا یکی از مهم ترین دغدغههای مدیر هر کسب و کاری، به حداقل رساندن استرس ها و درگیری های فکری مجموعه خواهد بود. همان طور که اطلاع دارید، استرس به طور کاملا مستقیم تاثیرات منفی بر روند فعالیت و توسعه کسب و کار داشته و از این رو ایجاد محیطی فارغ از هر گونه آشفتگی ذهنی باید در دستور کار مدیران قرار داده شود.
اما چگونه میتوان فضای کسب و کار را به محیطی عاری از استرس تبدیل کرد؟ شاید عجیب باشد اما اگر در انجام این مورد گام های لازم را بردارید، به تدریج درآمدی بیش از پیش نیز خواهید داشت! کار و فعالیت در بستری که با آرامش همراهی داشته باشد، قطعا نتایج حیرت انگیزی به دنبال خواهد داشت که یکی از اصلیترین آن ها افزایش مشتری و در عین حال رشد درآمد است. اکنون که به صورت تئوری اهمیت موضوع را مشخص کردهایم، در عمل چه چه باید کرد تا بتوان به هدف ارزشمند زدودن استرس از اتمسفر کسب و کار دست یافت؟
رشد و توسعهی هر کسب و کار، هدفی ایده آل است که تمام مدیران به ویژه مسئولان مجموعه های کوچکتر برای آن برنامهریزی می کنند. اما برای آن که این مهم محقق شود، نیاز به فضایی جدید حس می شود و این فضا باید یک سری ویژگیهای خاص و اساسی داشته باشد. برای مثال کاهش چشمگیر در سطح استرس کاری، می تواند به پویایی هر چه بیشتر اعضا و حتی خود مدیر منجر شود. در ادامه راهکارهایی ساده اما موثر پیرامون مطالب مذکور ارائه خواهد شد.
مشارکت ۱۰۰ درصدی اعضا را جلب کنید
در هر کسب و کاری، اعضا مسئولیت هایی تعریف شده دارند که به صورت روزمره موظف به انجام دقیق و صحیح آن ها خواهند بود اما همه چیز به این جا ختم نمی شود! برای آن که قادر به دور کردن هر گونه جو استرس زا از مجموعه کاری خود باشید، باید بتوانید مشارکت تک تک اعضا را جلب کنید. چنان چه اتحاد در مجموعه میان تمامی افراد برقرار شود، استرس در جوانب گوناگون نیز به تدریج از میان خواهد رفت. جلساتی هفتگی با اعضا برگزار کنید و ایده های جالب هر فرد در راستای کاهش استرس کاری را مورد بررسی دقیق قرار دهید.
با هر گونه آشفتگی در فضای کاری برخورد کنید
کسب و کار را به حال خودش رها نکنید! مدیر مجموعه وظیفه دارد به دقت اتمسفر کسب و کار را مورد بررسی مداوم قرار داده و هر گونه عاملی که سبب از میان رفتن آرامش در این فضا می شود را در حد توان حذف کند. فرقی نمی کند این عامل چه چیزی باشد، باید بتوانید با آن برخورد منطقی داشته باشید. حال اگر چندین عامل همزمان با هم در ایجاد چنین وضعیتی دخیل هستند چه کاری باید انجام داد؟ در این وضعیت بهترین راه حل در صورت امکان، جا به جایی مکان کسب و کار است. انتخاب محیطی مناسب تر و ایجاد یک تغییر بزرگ می تواند تا حد بالایی منجر به کاهش آشفتگی های موجود شود. در این جا به جایی هر چیزی که مسبب القای استرس به مجموعه است را حذف کنید. در واقع این گام را می توان در سه مرحله خلاصه کرد: ۱٫ اسباب کشی کنید. ۲٫ عوامل مخل آرامش را جا بگذارید. ۳٫ تا میتواند گل و گیاه به فضا اضافه کنید!
حامی تغییرات مثبت باشید و آن ها را حفظ کنید
یکی دیگر از گام های مهم برای به حداقل رساندن استرس در فضای کار، برخورد با دید باز است! به عنوان مدیری که از مهارت های ضروری مدیریت برخوردار است باید بتوانید با ایده ها و نظرات مختلف به درستی برخورد کنید. سرکوب ایده های مخالف خود عاملی است که منجر به تشدید تنش و استرس می شود. ضمن حفظ اهداف اصلی کسب و کار و مسیری که برای رسیدن به آن ها در نظر دارید، به تمام نظرات چه موافق و چه مخالف گوش دهید. از این میان می توانید با مشورت و کمک اعضای کلیدی کسب و کار خود، ایده هایی که منجر به تغییرات مثبت می شوند را کشف و از آن ها دفاع کنید.
در ضمن توجه کنیم که پول همه چیز نیست سلامتی از هر چیزی مهم تر است:
منفی گرایی را ریشه کن کنید
از جمله آفت های به شدت مخربی که می تواند یک کسب و کار را درگیر خود کند، آفت منفی گرایی و بدبینی است. آن چه که مجموعه های کاری و به ویژه انواع کوچک تر به آن نیاز اساسی دارند، انرژی مثبت است! بسیار دیده می شود اعضای منفی گرایی که با بدبینی های مداوم خود، در روحیه سایر افراد نیز تاثیر گذاشته و در نهایت منجر به بی انگیزگی کامل در کل اتمسفر کار می شوند. با این افراد کاملا جدی و قاطعانه برخورد کنید. حتی بهتر است آن ها را از مجموعه خود حذف کنید! روحیه دهی مدیر به اعضا و همچنین اعضا به یکدیگر برای موفقیت بیشتر و غلبه بر مشکلات بزرگ و کوچکی که هر کسب و کاری در طول فعالیت خود به آن مواجه می شود، بسیار حیاتی خواهد بود. این شما هستید که باید فرصت چنین منفی گرایی ها و پراکنده سازی تفکرات منفی را ندهید.
در مجموع برای آن که بتوان به تمام گام های مذکور به خوبی عمل کرد، نیاز به صرف مقداری وقت خواهید داشت. کمبود ها و نقاط ضعف کسب و کار خود را که سبب القای استرس شده اند، بررسی کرده و در راستای رفع آن ها از مراحل اشاره شده کمک بگیرید.
منبع سایت پول یابی : http://poolyabi.ir/
کسب درآمد .استرس . استرس در کسب و کار . حذف استرس . مدیریت استرس . مقابله با استرس
اولین نخبه کنکور ایران
کسب رتبه برتر در کنکور دانشگاه آرزوی هر داوطلب کنکوری است تا در رشته خوب و دانشگاه درجه یک به تحصیل بپردازد ولی با توجه به کثرت داوطلب کنکور، و محدودیت ظرفیت دانشگاهها ،طبیعی است کسانی که بهترین نتیجه را بگیرند این را حق دارند. در این میان برخی از داوطلبان کنکور بسیار خوش می درخشد و علاوه بر کسب رتبه برتر ، سالهای سال به عنوان نخبه برتر کشوری رکورد می زنند و مدتها کسی را یارای رسیدن به آنها نیست . و اما زندگی و مشاغل اولین نخبه کنکور ایران:
آیا
می دانیداولین نخبه ناریخ کنکور ایران که به تمامی سئوالات کنکور جواب
صحیح داد و از دست پادشاه وقت جایزه دریافت و در بالاترین رشته در بهترین
دانشگاه ایران یعنی پزشکی دانشگاه تهران پذیرفته شد بافقی بود؟به بهانه 13
آبان خوب است دانش آموزان بافقی با غرور و سربلندی بدانند و دوستان فرهنگی
شهر بافق کمی با تامل و درایت بیشتری به جایگاه فعلی بافق در کنکور سراسری
ایران و کمیت وکیفیت پذیرفته شدگان بافقی در دانشگا ه های ایران اهتمام
نمایند.او
جناب آقای دکتر سید
محمود صدر بافقی فرزند سید غلامحسین از اساتید و حاذقترین متخصصین قلب در
دوره معاصر است که به سال 1330خورشیدی در بافق بهدنیا آمد. وی پس از
تحصیلات مقدماتی در یزد و دریافت دیپلم در کنکور ورودی سال بعد که برای
اولین بار در تاریخ ایران برگزار میشد شرکت و رتبه اول کشور را کسب نمود و
در رشته پزشکی دانشگاه تهران پذیرفته شده و از دست پادشاه وقت ، جوایزی
دریافت کرد.وی اولین نفر در ایران بود که به تمامی سئوالات کنکور سراسری
پاسخ صحیح داد واین رکورد در گروه آزمون مربوطه 30 سال بعد توسط نخبه ای
دیگر از منطقه بهاباد بافق بنام اخوان بهابادی تکرار شد.
آقای دکتر صدر مدرک دکترای عمومی رابا پایان نامه « بررسی های چربی خون »
به سال 1355خ. از دانشگاه تهران دریافت و در سال 1360خ. دوره تخصصی قلب و
عروق رابا پایان نامه « انژیوگرافی کرونر » با موفقیت گذراند .وی به تدریس
در دانشگاه علوم پزشکی یزد و طبابت در یزد مشغول بوده واز پزشکان و بزرگان
مشهور، نیک ومردمی در استان به شمار می رود .ایشان داماد مرحوم ناصر ترک
بافقی ؛شاعر نامدار استان یزد است که قصیده چشمیه ایشان در مدح حضرت
ابوالفضل(ع) مشهور است.خواهر ایشان سرکار خانم دکتر مهدخت صدر بافقی هم با
تخصص اطفال در شهر یزد به طبابت و کار علمی مشغول است.
جالب است بدانید این رکورد 30 سال بعد در گروه آزمون مربوطه توسط نخبه ای دیگر از منطقه بهاباد بافق بنام اخوان بهابادی تکرار شد.
فعالیت و مسؤولیت ها:
– عضو انجمن نخبگان یزد.
– رئیس مرکز تحقیقات قلب و عروق دانشکده علوم پزشکی شهید صدوقی یزد 1379خ.
– معاون پژوهشی دانشکده علوم پزشکی شهید صدوقی یزد75ـ1370خ.
– سر دبیر مجله علمی، پژوهشی دانشکده پزشکی یزد 75ـ1374خ.
– چاپ مقالات متعدد تخصصی در مجلات علمی.
سید محمد میر سلیمانی بافقی
منبع : پول یابی مرجع آموزش کسب درآمد, کنکور و استخدام