آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

شناخت نیاز مصرف‌کننده جهت کسب درآمد بیشتر

شناخت نیاز مصرف‌کننده جهت کسب درآمد بیشتر

  حتما شنیده اید که برخی سایتهای بزرگ مثل گوگل، یاهو ، فیسبوک و... کلیک های کاربران و میزان علایق آنها را شناسایی می کنند و این اطلاعات ذیقیمت را خود برای کسب و کارشان استفاده می کنند و یا به دیگران برای کسب درآمد بیشتر می فروشند . دلیل این کار بسیار ساده است این غول های بزرگ از میزان علایق ورودیهای خود ، زمینه علایق و نیاز و خواسته هایشان را به دست می آورند و بر اساس این علایق تبلیغات خود را نمایش می دهند و یا محصول و خدماتشان را ارائه می دهند . یعنی شناخت کامل و درست از مشتری دارند و این شناخت موجب رونق کسب و کارشان می شود این در واقع یک نوع بازاریابی و فرصت برای جذب مشتری و مصرف کننده خدمات هست.

در کسب درآمد و افزایش فروش هم، بهترین استراتژی‌های مصرف‌کننده با علم به این موضوع آغاز می‌شوند که افراد کجا و چرا محصول شما را می‌خرند.مفهوم یک مصرف‌کننده، بنا به جنسیت، سن، نژاد و موقعیت جغرافیایی که بتواند در ایجاد فروض دقیق و معقولانه در مورد رفتار خرید استفاده شود، دیگر منسوخ شده است. شاید قابل‌پیش‌بینی‌ترین ویژگی‌های مصرف‌کنندگان امروز تغییرپذیری آنها باشد؛ آنها بسته به جایی که خرید می‌کنند و موقعیتی که برای آن خرید می‌کنند، برندهای متفاوتی را برخواهند گزید.

 

این ویژگی بیانگر یک توسعه منطقی از محیط خرده‌فروشی در دنیای امروز است: اکنون شاهد آن هستیم که هر هفته بسیاری از طبقه‌بندی‌های کالاهای بسته‌بندی شده مصرفی (CPG) شامل صدها برند و آغاز محصولات «گوشه»۱ جدید می‌شود. افراد می‌توانند در سوپرمارکت‌ها، خواربارفروشی‌های کوچک که معمولا در جای سهل‌الوصول قرار دارد و اغلب اوقات باز است و طیف وسیعی از سایت‌های تجارت الکترونیک خرید کنند، اما امروزه روش‌های به مراتب بیشتری برای بازاریان وجود دارد تا با خریداران وارد تعامل شوند، از جمله این روش‌ها می‌تواند به اپلیکیشن‌های موبایل و رسانه‌های اجتماعی اشاره کرد.با فرض این پیچیدگی‌ها، یافتن مصرف‌کنندگان بسیار حیاتی‌تر از همیشه است. تحقق این امر به دیدگاه به مراتب جامع‌تری از چگونگی ایجاد یک انتخاب نیاز دارد؛ دیدگاهی که مرتبط با جمعیت‌ خاص یا یک نیاز تعریف‌شده نیست.

شرکت‌ها باید علم به اینکه چه کسانی، چه زمانی، کجا و چرا خرید می‌کنند را با درک مزایای هیجانی و عملکردی محصولاتشان ترکیب کنند. وقتی این ارتباطات را ایجاد می‌کنید، دیدگاهی در مورد موقعیت‌های خاص یا «پنجره‌های تقاضا» به‌دست می‌آورید؛ دیدگاهی که بیانگر آن است کدام مصرف‌کننده می‌خواهد یا نیاز دارد که یک خرید انجام دهد. این پنجره‌ها بر مبنای عوامل متفاوت در دفعات مختلف باز و بسته می‌شوند. فرض کنید فردی در یک مغازه خواربارفروشی به دنبال محتویات ساندویچ برای ناهار فرزندش است؛

ممکن است او یکی از برندهای گوشت ساندویچی (مثلا سوسیس و کالباس) را انتخاب کند؛ اما فرد دیگر به فکر آماده کردن یک اسنک سریع و سالم در خانه باشد.پنجره‌های تقاضا، با ارتباط دادن مستقیم‌تر برند، مصرف‌کننده، کانال و موقعیت، فرصت‌هایی برای هدف‌گذاری بهتر و تعهد در امتداد مسیر خرید ایجاد می‌کنند. (نمودار).این مفهوم بین رهبران کالاهای بسته‌بندی‌شده مصرفی (CPG) محبوبیت یافته است؛ اما به همان‌اندازه به صنایع مختلف نیز مربوط است: تقریبا هر شرکتی نیاز به درک روشی دارد که مردم از طریق آن محصولات را ارزیابی می‌کنند و تصمیم‌ می‌گیرند که کدام محصول را خریداری کنند. در عین حال این مفهوم تنها زمانی ارزش خواهد داشت که روش اجرای استراتژی شرکت‌ها را تغییر دهد. آنها نیاز به شناسایی پنجره‌هایی خواهند داشت که برای برندهای آنها امیدبخش‌تر است و سپس باید در چگونگی بازاریابی و فروش محصولات فعلی به علاوه توسعه محصولات جدید خود تغییراتی ایجاد کنند. شرکت‌هایی که این موضوع را به درستی درک می‌کنند به‌طور چشمگیری مسیر تعامل با مصرف‌کنندگان خود را بهبود خواهند بخشید.

گذشته پیش‌درآمد اکنون است

بیایید نگاهی به یک طبقه بزرگ از خرده‌فروشی بیندازیم تا چگونگی کارکرد پنجره‌های تقاضا در بازارهای شلوغ را بهتر درک کنیم: طبقه‌ای که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم پوشک بچه است. برخی مصرف‌کنندگان یک برند پوشک که از مواد طبیعی ساخته شده و قیمت بالاتری دارد را برای نوزاد تازه‌ متولد شده خود می‌خرند و سپس زمانی که کودک آنها شروع به چهار دست و پا راه رفتن می‌کند، بردوام آن تمرکز می‌کنند.مجرای خرده‌فروشی و بخصوص طیفی از گزینه‌های موجود در یک موقعیت مفروض نیز بر تصمیمات خریداران تاثیر می‌گذارد. به‌عنوان مثال ممکن است مصرف‌کنندگان پوشک بچه همیشه به صورت عمده از فروشگاه‌های بزرگ یا به صورت آنلاین خرید کنند، اما با علم به اینکه قیمت هر پوشک بالاست، زمانی که در شرایط اضطراری قرار می‌گیرند، به صورت تکی از فروشگاه‌های کوچک خرید خواهند کرد.

شرکت‌ها با نگاه به اطلاعات خرید گذشته مصرف‌کنندگان، در مورد علائق آنها اطلاعات کسب می‌کنند. این داده‌ها و توانایی استخراج آن برای ایجاد دیدگاه‌های مفید، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا پنجره‌های تقاضا برای محصولات‌شان را بشناسند.تنها یک دهه گذشته، شرکت‌ها عمدتا به پژوهش‌ها روی مصرف‌کنندگان توجه می‌کنند.

امروزه، آنها هنوز به نتایج مطالعات نگاه می‌کنند، اما می‌توانند این اطلاعات را با داده‌های تفصیلی در مورد رفتار آنلاین مصرف‌کنندگان (تاریخچه جست‌وجوهای اینترنتی، خریدها، بازدید‌ها آنلاین و فعالیت رسانه‌های اجتماعی) به علاوه معیارهایی که رفتار آنها را در فروشگاه‌های فیزیکی دنبال می‌کنند، ترکیب کنند.خبر خوب این است که تکنولوژی موردنیاز برای شناسایی پنجره‌های تقاضا چندان پیچیده نیست. قطعا شما نیاز به توانمندی‌های تجزیه و تحلیل دارید، اما می‌توانید این توانمندی‌ها را با به‌کار بردن تکنیک‌های بازاریابی کمی ثابت در روش‌های نوآورانه خلق کنید؛ روش‌های نوآورانه‌ای که از طیف وسیعی از منابع اطلاعاتی
استفاده می‌کنند.

 

چالش اجرا

برای اجرای یک استراتژی بر مبنای پنجره‌های تقاضا، با سه مرحله زیر شروع کنید:

۱٫ پنجره‌های ایده‌آل خود را شناسایی کنید.

هر نوع محصول مفروضی لیست بلندی از پنجره‌های تقاضای بالقوه دارد؛ اما تنها تعداد خاصی از آنها انتخاب درستی برای شرکت شما هستند. این فرآیند با درک واضحی از توانمندی‌های شرکت شما شروع می‌شوند. نکات خاصی وجود دارد که برند شما برای آن شناخته شده است و شرکت شما به بهترین شکل آنها را انجام می‌دهد؛ این نکات می‌تواند توسعه محصول جدید، بسته‌بندی نوآورانه یا هر چیز دیگری باشد. پنجره‌های تقاضای معین به‌طور طبیعی تناسب بهتری با این نقاط خواهند داشت. در این مرحله، باید اطمینان یابید که اندازه بازار یک پنجره تقاضای خاص برای هدف‌گذاری آن برای محصولات جدید یا توسعه محصولات جدید کافی باشد.تجزیه‌و‌تحلیل‌ها می‌توانند از طریق شبیه‌سازی‌های بازار، مدل‌سازی سناریو و دیگر ابزارهای مشابه در سنجش سود بالقوه ناشی از گزینه‌های متفاوت به شما کمک کنند.

۲٫ نگرش‌های فروش و بازاریابی خود را تطبیق دهید.

درک دقیقی از پنجره‌های تقاضا به شما اجازه می‌دهد تا مشتریان را از روشی جذب کنید که شرکتی که از نگرش‌های تفکیکی قدیمی استفاده می‌کند، قادر به آن نخواهد بود. کانال درست و استراتژی‌های بازاریابی می‌توانند به شما کمک کنند تا مشتریان را در مکان و زمان درست جذب کنید و در نتیجه ارتباطات درست و فروش‌های بالاتری به‌دست آورید. به مثال زیر توجه کنید: یک شرکت اخیرا نوع جدیدی از قیچی را توسعه داده است که از طریق کمپین‌های جداگانه با هدف دستیابی به افراد ماهر، دانش‌آموزان و کارمندان اداره، بازاریابی و فروخته می‌شود. این شرکت کانال و استراتژی‌های بازاریابی خود از جمله تصمیماتی در مورد اینکه در کدام فروشگاه‌ها فروخته شود، ارتقای محصول، سهمیه‌ها، بسته‌بندی، و تبلیغات دیجیتال را تطبیق داده است. هدف این شرکت از این فعالیت‌ها، خدمت به مشتریان متفاوت و در موقعیت‌های مختلف بوده است.

به‌عنوان مثال، این شرکت بازدیدهای کاربران را تفکیک می‌کند تا اطمینان یابد که مشتریان دانش‌آموز تنها بازدیدهای کاربران دانش‌آموز را می‌بینند. نتیجه این کار، افزایش فوق‌العاده در فروش در مقایسه با ابتدای تولید محصول بود.وقتی شما از پنجره‌های تقاضا برای شکل دادن به استراتژی فروش و بازاریابی خود استفاده می‌کنید، به‌کارگیری تجزیه و تحلیل‌ها شما را قادر می‌سازد تا نتایج ابتکارات خاص را بسیار دقیق‌تر مورد سنجش قرار دهید.

۳٫ برای ایجاد محصولات و خدمات جدید نوآوری کنید.

علاوه‌بر بهبود استراتژی‌های بازاریابی برای محصولات فعلی، پنجره‌های تقاضا می‌توانند به شرکت‌ها در توسعه محصولات جدید نیز کمک کنند. آنها قادر هستند تا محصولاتی با خصوصیات موردنیاز مشتریان خلق کنند.به‌عنوان مثال، اگر یک تولیدکننده پوشک بچه با توانمندی‌های قوی در تولید پایدار۲یک پنجره تقاضا برای والدین جدیدی که به دنبال کاهش اثر آنها بر محیط‌زیست هستند پیدا کند، این شرکت می‌تواند تلاش‌های نوآوری خود را بر حداقل‌سازی مواد به‌کار رفته و ارائه بسته‌بندی‌های قابل‌بازیابی یا تجزیه‌پذیر متمرکز کند.

در اینجا تجزیه و تحلیل‌ها، تلاش‌های شما را هدایت خواهد کرد. در یک سطح خرد، تجزیه و تحلیل‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا به‌طور دقیق‌تر فرصت‌های نوآوری را برای برندتان در فصل مشترک مشتری، کانال و موقعیتی که برای کسب‌و‌کار شما مناسب است، هدف‌گذاری کنید. شما قادر خواهید بود به‌درستی پیش‌بینی کنید که چه محصولی را توسعه دهید و کدام یک از مشتریان احتمال بیشتری دارد تا آن را خریداری کنند. در سطح کلان، می‌توانید از تجزیه و تحلیل‌ها برای پیگیری بهتر بازدهی بر سرمایه‌گذاری نوآوری از طریق معیارهایی مانند time-to-market (طول زمان صرف شده از ایده یک محصول تا روانه شدن آن به بازار)و بهره‌وری تحقیق و توسعه (R&D) استفاده کنید.

 

پنجره‌های فرصت

برای مشاهده اینکه چگونه شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از پنجره‌های تقاضا برای ارتباط با مشتریان و ایجاد رشد سازماندهی شوند، به یک شرکت تولید گوشت‌های ساندویچی توجه کنید که توانمندی‌های قوی در بسته‌بندی محصول دارد. این شرکت والدینی را که به دنبال خرید محصولات سالم برای ناهار فرزندان خود هستند را به‌عنوان یک پنجره تقاضای به شدت بالقوه شناسایی می‌کند.هدف‌گذاری این گروه از مشتریان نیاز به یک نگرش متفاوت دارد؛ نگرشی متفاوت از آنچه شرکت در صورت لحاظ طیف جمعیتی ساده (به‌عنوان مثال «خوراکی موردعلاقه کودکان در یک سن معین چیست؟» یا «ترجیحات گوشت ساندویچی در هر منطقه چیست؟» استفاده می‌کرد.

با فرض وجود تخصص، این شرکت می‌توانست بر توسعه بسته‌بندی‌های ناهار مورد علاقه کودکان تمرکز کند. این شرکت فروشگاه‌های خواربارفروشی سنتی را مورد هدباط با مشتری

ف قرار می‌دهد که در آن بسیاری از خانواده‌ها خرید‌های عمده هفتگی خود را انجام می‌دهند و نمایشگرهایی را داخل فروشگاه قرار می‌دهد که این حقیقت را برجسته می‌سازند که محصول موردنظر برای قرار گرفتن در یک ظرف غذا به اندازه کافی کوچک است، به راحتی باز می‌شود، به‌طور مناسب تقسیم شده و سالم است. این شرکت می‌تواند این فعالیت‌ها را در آغاز سال تحصیلی یا آخر هفته که والدین برای هفته آینده مدارس کودکان خود خرید می‌کنند انجام دهد.

این شرکت می‌تواند برای افزایش جذب مشتریان، یک کمپین در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کند و از والدین بخواهد تا از ظرف ناهار خالی کودکان خود بعد از بازگشت از مدرسه عکس بگیرند و به این ترتیب نشان دهند که محصول مربوطه تا چه حد پرطرفدار است.

در یک حوزه شلوغ، پنجره‌های تقاضا شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا مشتریانی را بیابند که خواستار برندهای آنها هستند. آنها می‌توانند به شرکت‌ها کمک کنند تا منبع پایدارتری از مزیت رقابتی را توسعه دهند که رشد و سودآوری را به ارمغان می‌آورند.

برای رهبران شرکت، این پیام واضح است: مصرف‌کنندگانی که خواه به صورت آنلاین یا از قفسه یک فروشگاه به محصولات شما نگاه می‌کنند افرادی هستند که ترجیحات آنها به اینکه چه کسانی هستند، کجا هستند و در لحظه چه می‌خواهند، بستگی دارد. هرچه بیشتر در مورد این موارد تامل کنید، برند شما جذاب‌تر خواهد شد.

منبع سایت پول یابی

http://poolyabi.ir/

 

پی‌نوشت:

۱٫ niche products به کالا یا خدماتی گفته می‌شود که دارای ویژگی‌هایی است که برای یک زیرگروه خاص بازار درخواست می‌شود.

۲٫ (sustainable manufacturing) به ایجاد محصولاتی گفته می‌شود که اثرات محیط‌زیستی اندکی داشته باشند و انرژی و منابع طبیعی را حفظ کنند.

کسب درآمد . کسب و کار .ارتباط با مشتری . استراتژی خرده فروشی . بازاریابی خدمات . بازاریابی محصول . پنجره ایده‌آل . پنجره فرصت . جذب مشتری . فروش محصول . مصرف کننده . نیچ

منبع : سایت پول یابی

آموزش کسب درآمد, کنکور و استخدام



سایت پول یابی ، مکان آموزش کسب درآمد اینترنتی

سایت پول یابی ، مکان آموزش کسب درآمد اینترنتی

آموزش کامل پول سازی از اینترنت و فضای مجازی ، کسب درآمد راحت ، آموزش فروش و بازار ،کسب درآمد ساده، کسب درآمد رایگان، کسب درآمد بالا

یکی از سایت هایی که در زمینه کسب و کار اینترنتی و خانگی فعالیت تخصصی دارد و شعارش هم آموزش کسب درآمد علمی و اصولی از اینترنت می باشد سایت پول یابی poolyabi.ir می باشد هدف اصلی و برنامه کاری این سایت عبارت است از:

آموزش کسب درآمد اینترنتی, کسب و کار خانگی و اینترنتی,کارآفرینی, استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه در حوزه های قانونی و مشروع.

با این عنوان: آموزش کسب درآمد, کنکور و استخدام

اگر علاقمند به آشنایی با شیوه های قدیمی و یا مدرن و امروزی کسب درآمد از اینترنت هستید و یا دنبال کار و استخدام در ادارات دولتی ، شرکتهای خصوصی می باشید، اگر دغدغه کنکور و امتحان کنکور و ورود به دانشگاه و آزمون ها را دارید ، اگر قصد راه اندازی کسب و کار خانگی و کسب درآمد در منزل را دارید ولی چگونگی راه اندازی آن را نمی دانید، اگر کارآفرین هستید و دنبال جذب سرمایه و یا اجرای ایده خود می گردید ، اگر به دنبال کسب درآمد اینترنتی از شبکه های اجتماعی مثل :تلگرام، فیسبوک، گوگل پلاس، توئیتتر، اینستاگرام و.. و یا پیام رسان هایی مثل تلگرام، لاین، وایبر و... هتسید ، اگر فایلی برای فروش دارید و راهش را نمی دانید ، اگر ویدیو ارزشمندی دارید و راه کسب درآمدش را نمی دانید ، اگر به دنبال کسب درآمد از کوتاه کننده لینک، پاپ آپ ، کلیکی و...هستید ، اگر هنر ، محصول و یا خدماتی دارید ولی شیوه ارائه و کسب درآمد از آنها را نمی دانید و خلاصه هر آنچا درباره کسب درآمد از اینترنت و کسب و کار خانگی و استخدام و کنکور و مقالات آموزشی مرتبط می خواهید همه و همه در سایت پول یابی به رایگان قرار دارد.

مجموعه آموزش های سایت پول یابی بر اساس متدهای نوین و استفاده از سالها تجربه مدیر آن در زمینه اینترنت می باشد. هدف اصلی مدیر سایت پول یابی، آموزش کسب درآمد از اینترنت، ایجاد اشتغال و درآمد برای دیگران ، رفع و یا کم کردن معضل بیکاری در جاتمعه به ویژه برای جوانان می باشد.

شعار سایت پول یابی : اینترنت اقیانوسی از ثروت و پول فراوان است فقط باید قلاب کسب درآمدت را در این اقیانوس بیکران به آب بیندازی.

روی لینک زیر کلیک کنید و با جدید متدها آشنا شوید :

پول یابی سایت آموزش کسب درآمد, کنکور و استخدام

لذت مطالعه برای امتحان کنکور

لذت مطالعه برای امتحان کنکور
کنکور و ورود به دانشگاه اگرچه غایت زندگی نیست و نباید غایت آرزوی ما باشد ولی در جامعه ما متاسفانه اینگونه است . قبولی در کنکور ، کسب رتبه برتر، قبولی در دانشگاه خوب، انتخاب رشته عالی و.... آرزوی کنکوریها و خانواده هایشان است. سال کنکور برای برخی سال سرنوشت و آینده سازی محسوب می شود و سعی دارند تا به هر طریقی وارد دانشگاه شوند. در هر حال کنکور و دانشگاه و رتبه های آزمون سالهاست با زندگی ما عجین شده است حال چه کنیم در سال کنکور از مطالعه برای کنکور لذت ببریم ؟ شیوه ها و راهکارهای مطالعه درست و لذت کتابخوان چیست ؟ دلیل اینکه این عنوان و راه حل را انتخاب کردم این است که بسیاری از دانش آموزان از این گله دارند که پس از مدتی که از مطالعه آنها می گذرد دچار خستگی و کسالت می شوند و رغبت خود را از دست می دهند، اینجا سعی کرده ایم نکاتی را بیان کنیم که بدانید امکان خواندن و مطالعه با لذت هم امکان دارد و کافی است شرایط انرا مخیا کنید و به آن ها آشنا شوید.

نکات و شرایط لذت بردن از درس

در ادامه به مطالبی اشاره می کنیم که بتوانید از درس خواندن لذت ببرید و در مطالعه آرامش داشته باشید

1-داشتن برنامه:
برنامه ریزی حتما باید هر دو جنبه کوتاه مدت و بلند مدت را داشته باشد. در برنامه ریزی بلند مدت شما مشخص می کنید که در هر فصل از سال قرار است چه فعالیت هایی را انجام دهید و چه دروسی را می‌بایست مرور کنید. بر اساس این برنامه ریزی بلند مدت شما برنامه ماهانه و هفتگی خود را تنظیم می کنید. این حس که بدانید در روز های باقی مانده تا کنکور قرار است چه مسیری را طی کنید می تواند بسیار آرامش بخش باشید و باعث می شود با خیال راحت تمام تمرکز خودتان را بر روی مطالعه دروس بگذارید.

2- داشتن نظم:
از نکاتی که بسیار مهم می باشند این می باشد که در مکانی مطالعه کنید که علاوه بر ساکت بودت و نور و دمای مناسب را داشتن دارای نظم نیز باشد، سعی کنید هر چیزی را سر جای خود قرار دهید. لطفا به برنامه ای که برای خود تنظیم کردید و هم چنین به حضور فعال در سر کلاس درس و آزمون‌های آزمایشی خود نیز تعهد داشته باشید و آنرا فراموش نکنید.

3-ثبت نتایج:
شما با ثبت نتایج خود و با بررسی و مقایسه این فعالیت های درسی با نتایج خود در آزمون های آزمایشی با خیلی از حقایق مطالعاتی خود آشنا خواهید شد و نقاط قوت و ضعف خود را در مطالعه کردن دروس مختلف خواهید شناخت. این آشنایی با نقاط ضعف می‌تواند موتور محرک شما در مسیر کنکور باشد. توصیه ما به شما این می باشد که در هر مرحله ای که هستید از ثبت ساعات مطالعه و تعداد تست هایی که برای هر درس بررسی می کنید و به طور کلی امور درسی خود خسته و دل سرد نشوید و تا روز آخر با جدیت این کار را انجام دهید.

4-تلاش برای رسیدن به اهداف:
برخی فقط حرف از آرزوها می زنند، و هیچ تلاشی را برای دست یابی به آن نمی کنند. همه ما تو زندگی یک سری آرزو و اهداف داریم که خیلی دلمان میخواهد به آن‌ها برسیم. در این بین بعضی از آدم ها تلاش می کنند و به نوعی از خیلی از تفریحات و اوقات فراغتشان در یک برهه زمانی از زندگی می‌زنند تا به آرزویی که از صمیم قلب خواهان رسیدن به آن هستند برسند.

5- خودتان را تشویق کنید:
ما از شما می‌خواهیم که اگر در مسیر مطالعاتی خود روند رو به رشدی رو برای مدت طولانی طی کردید و به نوعی از تنها رقیب خودتان یعنی هفته قبل خودتان پیشرفت بیشتری داشتید به خودتان جایزه بدهید. برای این کار می‌توانید همراه دوستان خود به تماشای یک فیلم بنشینید و یا در روزی خاص با هم به استخر بروید و از این قبیل کارها را برای بالا بردن روحیه انجام دهید. مطمئن باشید داشتن روحیه شاد و سرحال در روند رو به رشد شما تاثیر به سزایی خواهد داشت و باعث می‌شود با علاقه بیشتری به مطالعه دروس خود ادامه دهید.
همیشه فعالیت های درسی خود را ثیت کنید و پس از دست یابی به آنجه که مورد انتظار شما بود به خودتان امتیاز دهید و خود را تشویق کنید.

مطالب مشابه برای مطالعه و موفقیت در کنکور:

شیوه مطالعه کنکور برای کسب رتبه تک رقمی

برترین شیوه مطالعه برای کنکور و روش مطالعه PQR5جهت آزمون کنکور

مطالعه درست برای کنکور و شیوه کسب رتبه برتر در آزمون کنکور دانشگاه

انگیزش و موفقیت در کنکور و زندگی

 انگیزه و موفقیت در کنکور و زندگی

اگرچه معتقدم کنکور همه چیز زندگی انسان نمی شود و چه بسا افرادی که موفق نشدند در آزمون کنکور دانشگاه قبول شوند ولی در مسیر زندگی موفقیت های فراوانی کسب کردند کنکور همه چیز نیست و زندگی جریان دارد . در اینجا قصد ندارم ماهیت کنکور را زیرسوال ببرم بلکه قصد دارم تا متنی انگیزشی و روحیه بخش درباره کنکور و زندگی بدهم . زندگی هم به نوعی آزمون برای ماست آزمون خوب بودن و مهربان بودن و دوست داشتن هم ، آزمون رقابت برای سالم بودن و مهربان تر بودن. متن انگیزشی برای کنکور و زندگی تقدیم همه دوستان می شود به امید آنکه در همه مراحل زندگی موفقیت رفیق راهتان باشد.

یک لحظه چشماتو ببند… تصور کن که هیچ دستی نداری. نمیتونی چیزی رو با انگشتت لمس کنی یا با دوستات دست بدی. حالا تصور کن که هیچ پایی هم برای راه رفتن نداری. فقط کافیه یه لحظه به این فکر کنی نه دست داری نه پا! حتی فکرش هم تن آدم رو به لرزه میندازه…

متن انگیزشی برای موفقیت در کنکور و زندگی
تصویر بالا متعلق به نیک وی آچیچ هست. نیک وی آچیچ به خاطر ابتلا به نوعی بیماری بدون دست و پا به دنیا اومد، تو زندگی محدودیت های زیادی داشت اما تونست با این محدودیت ها کنار بیاد و حتی از خیلی افراد سالم موفق تر باشه.
وقتی نیک پا به این جهان گذاشت یه دنیا غم، مشکل، سوال و اضطراب برای والدین به بار آورد. نیک تو هشت سالگی بخاطر تمسخرهای شدید همکلاسی هاش دچار افسردگی شد و اقدام به خودکشی کرد… اما بخاطر علاقه به پدر و مادرش از این کار منصرف شد…
اون با تلاش زیاد یاد گرفت با دو انگشتی که انتهای بدنش وجود داشت بنویسه و کارهای روزانشو انجام بده. نیک در ۲۱ سالگی از دانشگاه با دو مدرک لیسانس در رشته های حسابداری و برنامه ریزی مالی فارغ التحصیل میشه. اون با ادامه فعالیت هاش تبدیل به شخصی شد که سخنرانی هایش برای میلیون ها شنونده در سراسر جهان امید به زندگی و انگیزه به وجود بیاره. نیک وی آچیچ سخنران انگیزشی و مدیر موسسه زندگی بی حد و مرز هست.

در کتاب خودش “زندگی بی حد و مرز” آورده که:

من ایمان دارم که زندگیم حد و مرزی ندارد. دلم می خواهد تو نیز، صرف نظر از دشواری های زندگیت، چنین احساسی داشته باشی. ما همسفریم. در آغاز سفرمان، لطفا قدری درنگ کن و درباره تمامی محدودیت هایی فکر کن که بر زندگی خویش تحمیل کرده ای و یا به دیگران اجازه داده ای بر زندگیت تحمیل کنند. اکنون به این بیندیش که رهایی از این محدودیت ها چه حس و حالی دارد. زندگی تو چگونه می بود اگر همه چیز برایت ممکن می شد؟
“من معجزه‌ای را که از خداوند طلب می‌کردم، خودم در زندگی‌ام رقم زدم”

متن انگیزشی کنکور

همه شنیدیم که وقتی آرزویی رو برای خودت متصور میشی، حتما توانایی رسیدن به اون آرزو رو داشتی که تونستی حتی بهش فکر کنی..
پشت نکن به آرزوهات!
هر کسی آرزوی پزشکی تهران و دندون بهشتی و… رو نداره
هرکسی آرزوی برق شریف و مکانیک امیرکبیر رو نداره..
فقط کافیه باور کنی، شوق سوزان برای رسیدن بهش رو داشته باشی، ایمان بیاری که اگه راهی رو که افراد موفق رفتن رو طی کنی
رسیدن به موفقیت حتمیه…
تو که این آرزو ها رو داری پس حتما لیاقت رسیدن بهش رو داشتی که این رویا سراغت اومده
تو این دنیای پر از فراوانی به راستی سهم تو چیه…
دلت نمیخاد عصر پاییزتو تو یه کافه بشینی و فنجون قهوتو از کنار سویچ ماشین آخرین مدلت برداری و بنوشی و قرار کاری هاتو چک کنی…
یه نگاه به شهر که بندازی
پر از لیسانسه هایی که فقط اسم یه لیسانسه یا فوق لیسانس رو یدک میکشن
قبولی تو دانشگاه ضامن موفقیت نیست!
چرا که هر رشته دانشگاهی بازار کار موفق نداره بازی بین ۲ تا ۳ هزار نفر اوله.
قبولی تو فلان رشته تو شهر های گوشه کنار کشور تو رشته هایی که بازار کار ندارند و فقط تنها چیزی که میمونه یه برگه به نام مدرکه!
کاش تو هم داد بزنی بگی منم بازی..
کاش قدر بدونیم که خدا هر روز اجازه زندگی کردن بهتون میده..
اینکه هر روز اجازه زندگی رو داری یعنی اون بالایی از تو توقع بیشتری داره
یعنی اینکه جایگاه تو اینی که الان هستی نیست..
رفیق یادت باشه بعضی وقتا خیلی زود دیر میشه
تا موفقیت فقط یه گام فاصله داری اونم ایمان به خودته…
نیازه آدم بعضی وقتا با خودش و وجدانش خلوت کنه… شاید داری عوضی راهو میری…
این رسمش نیس…
این جواب اون همه سختی که تو این ۱۲ سال درس خوندن کشیدی نیست…
بجنب بزار شادی باشه بعد کنکور
نه حسرت و افوس…

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته به جاست. خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد…
  موفق و پایدار و سلامت باشید