استخدام مدیر منابع انسانی در صنعت نساجی
شرکت سام سپهر ایرانیان پیشرو در صنعت نساجی در تهران جهت تکمیل کادر خود طبق شرایط زیر بدنبال همکاری با افراد با انرژی و انگیزه بالا می باشد.
عنوان شغلی | جنسیت | شرایط احراز |
---|---|---|
مدیریت منابع انسانی | آقا |
|
سابقه کار در کارخانجات نساجی و محیط های صنعتی مرتبط امتیاز مثبت محسوب می گردد.
ساکنین قرچک در اولویت می باشند.
شما هم می توانید در پیشرفت صنعت کشور نقش به سزایی داشته باشید.
واجدین شرایط می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل نمایند.
استخدام کارشناس ارشد اجرایی
موسسه آموزشی خوارزمی جهت همکاری در واحدهای متوسطه وپیش،تحصیلات تکمیلی، پژوهش ،دپارتمان زبان، دپارتمان منابع انسانی،دپارتمان مدیریت حقوق ،عمران و … در تهران دعوت به همکاری می نماید.
ردیف | عنوان شغلی | ظرفیت پذیرش/نحوه همکاری | شرایط احراز |
---|---|---|---|
۱ | کارشناس ارشد اجرایی منابع انسانی | ۱ نفر/ تمام وقت |
|
۲ | تولیدمحتوا | ۸ نفر /تمام وقت و نیمه وقت |
|
مزایا:
|
کلیه متقاضیان می توانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی در موضوع ایمیل به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.
مدیریت یک رستوران به هر اندازهای که باشد این روزها از نظر ارائه خدمات با کیفیت مثل شعبدهبازی شده و موفقیت از آن کسانی است که مشتریانشان آنها را به هم توصیه میکنند یا فعالیت آنلاین خوبی دارند و بازدید اینترنتی آنها زیاد است. رستورانداری یکی از معدود صنایعی است که جزو کسبوکارهای تلفیقی از آن یاد میکنند، چون تولید (تبدیل مواد خام به محصول نهایی)، خردهفروشی و خدمات را با هم دربرمیگیرد. اگر شما هم جزو آن دسته از رستوراندارانی هستید که کسبوکارتان کمی کساد شده، چند نکته کلیدی را در اینجا ذکر میکنیم که شاید بتواند به رونق آن کمک کند.
• کنترل حجم غذا: مدیریت میزان غذایی که داخل یک بشقاب گذاشته میشود، از نظر حجم و میزان کالری، موازنه ظریفی است بین تعیین سود مالی شما و اینکه چه چیزی مشتری را راضی نگه میدارد. تسلط داشتن بر میزان حجم غذا یکی از دلایلی است که میگوید چرا رستورانهای زنجیرهای در طول چند سال به موفقیت زیادی میرسند و اگر شما تلاش کنید این موضوع را بهطور مداوم در کسبوکارتان مدیریت کنید، وقت آن رسیده که بر آموزش و مدیریت کارکنان آشپزخانه تجدید نظری داشته باشید. مطمئن شوید پرسنل آشپزخانه رستوران هنگام آماده کردن غذا برای سرو، از ظروف و ابزارهای مناسبی استفاده میکنند. میتوانید برای آموزش آنها از تصاویری استفاده کنید که نشان میدهند محصول نهایی نه تنها حجم و کالری غذا را رعایت میکند، بلکه باعث میشود در سرو غذا یکنواختی و هماهنگی را حفظ کنید.
• قیمتگذاری در منو: منوی شما یکی از عوامل محرک اصلی برای کشاندن افراد به داخل رستورانتان است و اطمینان از اینکه قیمتها را درست تعیین کردهاید، یک امر اجباری در موفقیت شما است. برای تعیین متناسبترین قیمت غذا، قیمت مواد اولیه را تقسیم بر سود ایدهآلتان کنید که معمولا بین ۲۵ تا ۳۰ درصد است. بر اساس رقمی که به دست میآورید، از بهترین نظری که دارید برای بالا بردن یا پایین آوردن قیمت غذا که مناسب اهدافتان است و غذای خوشمزهای در اختیار مشتری قرار میدهد استفاده کنید.
• آموزش پرسنل و خدمات: پرسنل شما خط مقدم کسبوکارتان برای رویارویی با مشتری هستند و در واقع وجهه کارتان را نشان میدهند. بنابراین، برای اینکه یک رستوران عالی داشته باشید، باید کارکنان عالی داشته باشید. خدمات خوب، کلید کار شما است و در کسبوکار رستورانداری نمیتوانید از اهمیت آن غافل شوید. خوشبرخورد بودن باعث میشود مشتریان احساس خوشایندی داشته باشند و باز هم به رستوران شما برگردند. مطمئن شوید که نه تنها پرسنل را طوری آموزش میدهید که نماینده کسبوکارتان باشند، بلکه یاد میگیرند در برابر مشتری احساس تعهد کنند. این موضوع علاوهبر اینکه یک پلتفرم قابل نظارت در اختیارتان قرار میدهد، باعث میشود کارکنان برای ارائه خدمات خوب به مشتری تشویق شوند و رابطهای شخصی بین شما و مشتریانتان شکل بگیرد. همچنین به یاد داشته باشید که هر گاه یکی از مشتریان در مورد غذایی شکایت داشت (مثلا از خوب نپخته بودن استیک) با ارائه یک آیتم رایگان مثل سالاد یا نوشیدنی یا در نظر گرفتن تخفیف قابل توجه برای آن غذا او را راضی نگه دارید. اگر باز هم راضی نشد، غذا را برای او عوض کنید. البته مراقب باشید این اتفاق زیاد تکرار نشود.
• برنامهریزی: دفعه بعدی که میخواهید یک برنامهریزی زمانی انجام دهید، شیفتهای کاری و عملکرد کارکنان را مرور کنید. آیا به بیشترین بهرهوری رسیدهاید؟ آیا از نیروها در ساعتهای پیک کار رستوران به درستی استفاده میکنید؟ و همچنین آیا فرصتهایی را فراهم میکنید تا کارکنان خود را راضی نگه دارید؟ به ایجاد یک سیستم انگیزهبخش فکر کنید تا بتوانید شانس فروشتان را بالاتر ببرید.
چرا باید بر روزهای شلوغ تمرکز کنید؟
اولین دلیل به عادات افراد برمیگردد. شما نمیتوانید عادتها را تغییر دهید و رفتار کسبوکارتان را باید مطابق روزهای هفته تنظیم کنید. خیلی از افراد فقط آخر هفته انرژی و دل و دماغ بیرون رفتن دارند و سایر روزهای هفته دوست دارند خانه بمانند و استراحت کنند. در نظر گرفتن یک وعده غذایی ویژه در روز سهشنبه نمیتواند شرایط زندگی افراد را تغییر دهد و با ارائه خدمات ویژه در چنین روزی به مشتریان خود نفع نمیرسانید. به علاوه، با ارائه منو و خدمات ویژه در روزهای خاص و ساعات پر رفتوآمد، مشتری را عادت میدهید که هر هفته سراغتان بیاید. دلیل دیگر این است که وقتی مشتری شاهد یک خدمات خوب و تمام و کمال از یک رستوران باشد، احتمال اینکه در اوقات خلوتتر هم به همان رستوران مراجعه کند بیشتر میشود. وقتی در روزها و ساعات شلوغ درصد خطای کارکنان شما بالا برود و خدمات خوبی ارائه ندهند، وعده برند شکسته میشود و در یاد مشتری میماند.
دلیل بعدی این است که مشتری به دنبال این است که تصورات قبلی خود را تایید کند. تصور عمومی این است که یک رستوران شلوغ باید رستوران خوبی باشد. این نکته وقتی یک مشتری اولین بار قدم در یک رستوران شلوغ میگذارد بر ذهنیت او اثر گذاشته و اگر با خدماتدهی خوب بتوانید این ذهنیت او را تایید کنید، دیگر کار تمام است و او به مشتری دائمی تبدیل میشود. اداره یک کسبوکار، بهخصوص از نوع رستوان، کار بسیار دشواری است و تجربه نشان داده اگر از هر دقیقه روزتان استفاده نکنید، در این کار شکست خواهید خورد.
افزایش درآمد . کسب درآمد . خردهفروشی . درآمد رستوران . رستورانداری . رکود کسب و کار . رونق رستوران . کسب و کار خدماتی . مدیریت رستوران
رید
هافمن شاید به اندازه بیل گیتس یا مارک زاکربرگ در ایران مشهور نباشد، اما
یکی از شناختهشدهترین کارآفرینهای دنیاست که همانطور که خودش همیشه
آرزو داشت، توانست با یک ایده خارقالعاده به یکی از تاثیرگذارترین افراد
دنیا تبدیل شود.
اگرچه هافمن در ابتدا رویای نویسندگی را در سر
میپروراند، اما خیلی زود فهمید که تجارت الکترونیکی و شبکههای اجتماعی
آنجایی است که میتواند موفقیت را در آن پیدا کند. اگرچه تجربههای اولیه
هافمن در این حوزه با شکست مواجه شد، اما او همانطور که در مصاحبهای با
بلومبرگ گفته است، از این شکستها یاد گرفت که سریع رو به جلو حرکت کند و
هرگز سعی نکند کامل باشد. هامفن با همین رویکرد در حال حاضر یکی از
ثروتمندترین کارآفرینهای دنیاست.
نخبه کوچکی که دنبال استقلال میگشت!
رید هافمن در سال ۱۹۶۷ در کالیفرنیا به دنیا آمد، اما دوران کودکی و
نوجوانیاش را در برکلی گذراند و در تمام طول تحصیل تا دوران دبیرستان مثل
هر دانشآموز عادی دیگری به مدارس دولتی میرفت، اما در دوران دبیرستان پدر
و مادر رید که هر دو وکیل دادگستری بودند، به این نتیجه رسیدند که شاید
درس خواندن در یک مدرسه کوچک با کلاسهای کمجمعیت و جایی نزدیک به خانه
برای رید بهتر خواهد بود. اما او کسی نبود که به این راحتیها استقلالش را
از دست بدهد، بنابراین ترجیح داد به مدرسهای در ورمونت برود و کاملا روی
پای خودش باشد. دبیرستانی که درنهایت مورد تایید رید و والدینش قرار گرفت،
مدرسه پوتنی بود که مسئولانش تاکید زیادی دارند که دانشآموزان باید در طول
تحصیل در زمینههای مختلف تجربهآموزی کنند و مهارتهای مختلفی ازجمله
کشاورزی، هنر و… را بیاموزند. رید دوران دبیرستان را در این مدرسه گذراند و
پس از آن به کالیفرنیا برگشت و رهسپار دانشگاه استنفورد شد.
از فلسفه تا سیستمهای نمادین
نتیجه برنامه استعدادیابی دانشگاه استنفورد که با نام برنامه آموزش و
پرورش لیبرال مشهور است و تازهواردها را برای پیدا کردن استعدادهای
واقعیشان راهنمایی میکند، این بود که رید هافمن جوان در زمینه فلسفه
استعداد دارد، اما این پیشبینی رید را قانع نکرد. او با توجه به شناختی که
از خودش داشت و علایقی که تا آن زمان به آنها پی برده بود، مطمئن نبود که
فلسفه بهتنهایی بتواند تمایل او را ارضا کند. بنابراین با مشورت یکی از
راهنمایان دانشگاه تصمیم گرفت وارد رشته سیستمهای نمادین و علوم شناختی
شود و درنتیجه لازم بود در زمینه فلسفه، زبانشناسی، روانشناسی، منطق
ریاضی و علوم کامپیوتر ماهر شود. هافمن در سال ۱۹۹۰ از دانشگاه
فارغالتحصیل شد و توانست بورس تحصیل در دانشگاه آکسفورد را به دست بیاورد و
در سال ۱۹۹۳ نیز مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته فلسفه از این دانشگاه
گرفت.
آینده در شبکههای مجازی نهفته است
تحصیل در رشته مطالعات
نمادین و پس از آن فلسفه باعث شد که رید به موضوع تبادل اطلاعات علاقهمند
شود و در این دوران بهشدت تحت تاثیر نتایج پژوهشها و مطالعات چهرههای
شاخص حوزه رسانه ازجمله مارشال مکلوهان بهویژه جمله مشهور او که «رسانه
خودِ پیام است» قرار گرفت و در نتیجه مطالعاتش به این نتیجه رسید که
بهزودی تغییرات گستردهای در زمینه رسانه ایجاد میشود که آینده بشریت را
بهشدت تحت تاثیر قرار میدهد. رید در دورانی که در آکسفورد درس میخواند،
به مطالعه در زمینه نفوذ فلسفه تحلیلی بر کشورهای انگلیسیزبان علاقهمند
شد و در این زمینه دست به مطالعه زد و حتی چند وقتی هم بهعنوان مدرس مشغول
به کار شد، اما نه روشنفکری اجتماعی و نه تدریس یا نویسندگی هیچکدام
نمیتوانست اشتیاق او را ارضا کند، بنابراین دوباره به کالیفرنیا، یعنی
جایی که تحصیلاتش را شروع کرده بود، برگشت و با دوستانی که از دوران تحصیل
در دانشگاه استنفورد داشت، وارد کار در زمینه فناوری شد. سرپرستی تولید در
بخش تجربه کاربری شرکت اپل یکی از اولین شغلهایی بود که رید هافمن به دست
آورد و همانجا بود که ایده راهاندازی شبکه اجتماعی eWorld به ذهنش رسید.
هر چند این ایده سرانجام موفقیتآمیزی نداشت، ولی دستکم رید هافمن متوجه
شد که این حوزه آینده بسیار درخشانی خواهد داشت. او ازجمله کسانی بود که
اعتقاد داشتند شبکههای اجتماعی با افزایش سرعت و گسترش اینترنت در دنیا
میتوانند روابط انسانی را بهشدت تحتالشعاع قرار دهند. یکی دو سال بعد او
شبکه eWorld را به AOL فروخت و در همان سال از شغلی که در اپل داشت،
استعفا داد تا ادامه کارش را در فوجیتسو پیگیری کند. هنگامی که هافمن
eWorld را در سال ۱۹۹۶ به AOL فروخت، اپل تازه متوجه برتری این شبکه شد.
در جستوجوی موفقیت بزرگ با سرمایه کم
رید هافمن در این زمان احساس میکرد که طی سه، چهار سال گذشته تنها از
این شاخه به شاخه دیگر پریده و با ادامه این روند هرگز نمیتواند به آنچه
میخواهد، برسد. او در این دوران سرمایه چندانی نداشت و میدانست که با
سرمایه کم احتمال موفقیت شرکتی که برای خودش تاسیس کند، آنقدرها زیاد
نخواهد بود. ولی ریسک کرد و سوشال نت دات کام را راه انداخت و در این زمان
تنها سه سال از ورود او به عرصه فناوری میگذشت. هدف اولیه هافمن این بود
که روی سرویس دوستیابی اینترنتی تمرکز کند، اما بهسرعت متوجه شد که این
تکنولوژی ارتباطی میتواند در زمینه ساخت انواع روابط انسانی ازجمله روابط
تجاری در فضای کسبوکار مفید باشد.
تجربه موفقیتآمیز پیپال و تمرکز بر معاملات اینترنت
راهاندازی سوشال نت دات کام تقریبا همزمان با پیشنهاد پیتر ثیل (از
همکلاسیهای قدیمی رید در استنفورد) برای پیوستن او به استارتآپ تازه
تاسیس پیپال با هدف تمرکز بر پردازش معاملات اینترنتی بود. هافمن با
ورودش به پیپال توانست با آدمهایی همچون ایلان ماسک همکار شود. هافمن با
تجربهای که در سوشال نت دات کام به دست آورده بود، به پیپال کمک کرد تا
به جای تمرکز بیش از اندازه بر پردازش پرداختهای فرد به فرد، روی پردازش
پرداختهای مشتری به فروشنده تمرکز کند.
خداحافظی با سوشال نت و تولد لینکدین
تا سال ۲۰۰۰ میلادی رید همچنان درگیر دو پروژه پیپال و سوشال نت دات کام
بود، اما به مرور به این نتیجه رسید که پیپال به حضور دائمی و تمام وقت
او نیاز دارد و از طرف دیگر سوشال نت جایی نیست که بتواند هدفهای بلند او
را تامین کند. بنابراین سوشال نت را رها کرد. همه سرمایهای را که در این
زمان به دست آورده بود، وارد پیپال کرد و به سمت ریاست اجرایی شرکت رسید.
در ۲۰۰۲ شرکتeBay، پیپال را به مبلغ ۱,۵ میلیارد دلار خرید و سهمی که
هافمن از این معامله به دست آورد، به او کمک کرد تا بتواند روی ایده اصلی
خودش کار کند و البته سرمایهگذاریهایی نیز در چند شرکت دیگر انجام دهد.
تجربهای که هافمن در پیپال و سوشالنت به دست آورده بود، به او نشان
داد که هویت حرفهای افراد در اینترنت از اهمیت بالایی برخوردار است و او
در این زمان آماده بود تا لینکدین را بهعنوان تجربهای جدید به جهان معرفی
کند. کلید این کار در سال ۲۰۰۲ و در یکی از اتاقهای منزل مسکونی رید زده
شد و در ماه اول آغاز به کار سایت لینکدین حدود ۴۵۰۰ نفر وارد این شبکه
اجتماعی شدند و به مرور آن را به بزرگترین شبکه اجتماعی با محوریت
کسبوکار تبدیل کردند.
سرمایهگذاری ۵۰۰ میلیون دلاری روی فیسبوک به توصیه هافمن
هافمن شم اقتصادی خوبی دارد و تسلط زیادی روی فضای استارتآپ دارد و دقیقا
به همین خاطر هم هست که او جزو اولین کسانی بود که به اهمیت فیسبوک و
فرندستر پی برد و برای سرمایهگذاری سراغشان رفت. ایدهای که زاکربرگ برای
فیسبوک داشت، بهشدت رید هافمن را تحت تاثیر قرار داد و او خیلی زود قبول
کرد که روی فیسبوک سرمایهگذاری کند، اما با توجه به اینکه لینکدین تازه
شروع به کار کرده بود، حاضر نشد سمت اجرایی در فیسبوک داشته باشد تا
بتواند روی استارتآپ خودش تمرکز بیشتری داشته باشد. او حتی مارک زاکربرگ
را به ثیل، دوست، همکار و همکلاسی قدیمیاش هم معرفی کرد و ثیل هم به
توصیه هافمن با سرمایهگذاری روی فیسبوک ۵۰۰ میلیون دلار پول به آن
تزریق کرد. به گفته هافمن این پرهزینهترین سرمایهگذاری او در طول
زندگیاش بوده است.
فیلسوفی که میلیاردر شد!
لینکدین برای اولین
بار در سال ۲۰۱۱ وارد بازار سرمایه شد. در آن زمان ارزش سهام او را در این
شرکت ۲,۳۴ میلیارد دلار تخمین زدند. در سال ۲۰۱۴ هر ثانیه دو نفر به شبکه
لینکدین میپیوستند و ارزش داراییهای رید هافمن به ۴,۵ میلیارد دلار
رسیده بود. او تاکنون در راهاندازی بیش از ۸۰ استارتآپ و شرکت نوآور
سرمایهگذاری کرده و در هیئت مدیره موزیلا، FWD.us نیز فعالیت دارد. هافمن
در سال ۲۰۱۶ لینکدین را به مبلغ ۲۶,۲ میلیارد دلار به مایکروسافت فروخت تا
عنوان بزرگترین خرید در تاریخ این شرکت ثبت شود.
کسب درآمد .استارتآپ . پول درآوردن . رید هافمن . سرمایه کسب و کار . سوشال نت . شبکه اجتماعی . کسب و کار با سرمایه کم . لینکداین