آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار، کسب درآمد اینترنتی، استخدام ، استخدامی، کنکور و موفقیت در کنکور و دانشگاه

آموزش کسب و کار,کسب درآمد,کسب درآمد از اینترنت , استخدام استخدامی کنکور موفقیت در کنکور و دانشگاه

کسب درآمد با مشتریان متصل

کسب درآمد با مشتریان متصل

بسیاری از کارشناسان مردم‌شناسی دیجیتال مثل «برایان سولیس» این نسل را نسل C (Connected می‌نامند. مشتری متصل امروز، آینه تمام نمای پیام مک‌لوهان است. با حضور گسترده تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، «متصل بودن» به یک حقیقت انکارناپذیر تبدیل شده است. به اشتراک گذاشتن تجربیات در شبکه‌های اجتماعی یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های زندگی در عصر دیجیتال است، عصری که در آن همه ما همواره آنلاین و به یکدیگر متصل هستیم. این سبک زندگی دیجیتال یکی از تغییرات پیش‌بینی‌نشده مک لوهان در عرصه بازاریابی و برندسازی را محقق ساخته است؛ شکافی بزرگ میان مشتریان متصل و سازمان‌هایی که هنوز از روش‌های بازاریابی و برندسازی سنتی استفاده می‌کنند....

 دو هزار سال پیش، زمانی که «انیون»، از مشهورترین بلورسازان روم باستان از خواب بیدار شد، تصور نمی‌کرد که سال‌ها بعد به الگوی بازاریابان جهان تبدیل شود. اما حالا بزرگان بازاریابی او را «نخستین مدیر برند جهان» می‌نامند.انیون احتمالا فقط می‌خواست کسب‌وکارش را گسترش دهد. «چطور می‌توانم با مشتریان ارتباط برقرار کنم و محصول بیشتری بفروشم؟» او به این نتیجه رسید که روی تمام گلدان‌ها و کوزه‌ها این عبارت را حک کند: «ساخته شده به‌دست انیون.» او می‌توانست لوگوی خود را روی شیشه‌ها حکاکی کند اما در عوض، این جمله را نوشت که روی نام سازنده تمرکز کرده باشد.طی این دو هزار سال، انتظارات و رفتار مشتریان به تناسب نیازهایشان تغییر کرده است. برندسازی و استراتژی‌های بازاریابی نیز دستخوش تغییرات بسیاری بوده‌اند. برای آنکه بتوانیم به نیاز مشتری پاسخ دهیم، باید همواره در تغییر و تحول باشیم.

 بازاریابی اینترنتی

رسانه، خود پیام است

مشتریان همواره در تحول و تکامل هستند و مشتری آینده با مشتری امروز کاملا متفاوت است. تکامل، واکنش اجتناب‌ناپذیر ما در برابر تغییراتی است که هر لحظه و هر روز پیرامون ما رخ می‌دهد. امروزه بر همه بازاریابان روشن شده است که برندها و فرآیند برندسازی بیش از پیش مشتری‌محور شده‌اند. بسیاری از برندها از نظر عملیات و کیفیت به همگرایی رسیده‌اند. تنها چالشی که وجود دارد، پیش‌بینی رفتار مشتریان باهوش است. این روزها، مشتریان متصل (Connected Customers) و برندها دقیقا به همان شکلی رفتار می‌کنند که «مارشال مک ‌لوهان» ۵۰سال قبل پیش‌بینی کرده بود. او در کتاب به یاد ماندنی خود به نام «درک رسانه» ادعا کرد که «رسانه، خود پیام است.» در آن دوران، این جمله برای بسیاری غیرقابل درک و بیشتر شبیه غیب‌گویی بود. گرچه مک‌ لوهان این مفاهیم را برای نخستین بار در دهه ۱۹۶۰ میلادی مطرح کرده اما به‌دلیل پیشرفت مداوم تکنولوژی، گفته‌های او قدیمی نشده و هنوز هم کاربرد دارد.

او معتقد بود که مردم، بیشتر روی اختراعات و نوآوری‌های جدید تمرکز می‌کنند در حالی که از تغییرات بنیادینی که این اختراعات و نوآوری‌ها در جامعه ایجاد می‌کنند غافل هستند. او تکنولوژی‌ها و نوآوری‌های جدید را «رسانه» نام نهاد. رسانه یعنی ابزاری که به انسان کمک می‌کند کارهایی را انجام دهد که قبل از اختراع رسانه، انجام آنها غیرممکن بود. هر رسانه، یکسری از ابعاد فیزیکی، اجتماعی، شناختی یا روانشناختی انسان را به فعالیت وا می‌دارد. مک ‌لوهان نام این فرآیند را «توسعه ابعاد وجودی انسان» می‌گذارد. مثلا اتومبیل، پاهای ما را به‌کار می‌اندازد و در نتیجه ما را جابه‌جا می‌کند. تلفن همراه، ما را به استفاده از صدایمان وامی‌دارد و قابلیت دسترسی‌پذیری ایجاد می‌کند و رسانه‌های الکترونیکی مستقیما روی «دستگاه عصبی مرکزی» ما تاثیر می‌گذارند. در حالی که تمام تکنولوژی‌های قدیمی کمابیش یک یا چند عضو از اعضای بدن را به‌کار می‌اندازند، اما گفته می‌شود که الکتریسیته مستقیما روی دستگاه عصبی و در نتیجه روی مغز تاثیر می‌گذارد. رسانه‌هایی که قبل از عصر الکتریسیته اختراع شده بودند، باعث تحریک خارجی اعضای بدن می‌شدند. تکنولوژی‌های الکترونیک اما مستقیما ذهن را هدف می‌گیرند. مک ‌لوهان معتقد بود تحریک هوشیاری، نخستین نشانه «هوشیاری جمعی» دهکده جهانی است. ما به سرعت در حال ورود به آخرین مرحله از توسعه ابعاد وجودی انسان هستیم: تحریک هوشیاری از طریق رسانه‌های الکترونیکی. معنای «پیام» از دیدگاه مک‌لوهان تا حدی مبهم است، درست مثل تعریف او از رسانه. به اعتقاد او، پیام محتوایی نیست که از سوی رسانه به مخاطب منتقل می‌شود، مثل آگهی‌های بازرگانی. از نظر او پیام به تمام تغییراتی اطلاق می‌شود که از طریق رسانه در امور شخصی، میان فردی و اجتماعی انسان ایجاد می‌شود؛ مثل تغییرات در رفتار، گرایش‌ها، روابط و باورهای عمومی. بنابراین، «پیام» مک‌لوهان، تغییر در مقیاس، سرعت یا الگوی رفتار انسان‌ها است که به‌دنبال یک اختراع یا نوآوری جدید ایجاد شده باشد. هر رسانه پیامی به همراه دارد. ما در حال حاضر دریافته‌ایم که «پیام مشتریان متصل»، روی امور انسانی و عرصه بازاریابی تاثیر چشمگیری دارد.

 

پیام مشتریان متصل

به عصر مشتریان متصل خوش آمدید. بسیاری از کارشناسان مردم‌شناسی دیجیتال مثل «برایان سولیس» این نسل را نسل C (Connected می‌نامند. مشتری متصل امروز، آینه تمام نمای پیام مک‌لوهان است. با حضور گسترده تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، «متصل بودن» به یک حقیقت انکارناپذیر تبدیل شده است. به اشتراک گذاشتن تجربیات در شبکه‌های اجتماعی یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های زندگی در عصر دیجیتال است، عصری که در آن همه ما همواره آنلاین و به یکدیگر متصل هستیم. این سبک زندگی دیجیتال یکی از تغییرات پیش‌بینی‌نشده مک لوهان در عرصه بازاریابی و برندسازی را محقق ساخته است؛ شکافی بزرگ میان مشتریان متصل و سازمان‌هایی که هنوز از روش‌های بازاریابی و برندسازی سنتی استفاده می‌کنند.

به اعتقاد سولیس، هر فرد به‌طور متوسط، دست کم با ۱۵۰ نفر در فیس‌بوک یا ۱۴۰ نفر در توییتر در ارتباط است. این رقم تصادفا با «عدد دانبار» مطابقت پیدا می‌کند. این عدد که نخستین بار از سوی «رابین دانبار» مطرح شد، بیانگر یکی از محدودیت‌های شناختی انسان است. بر اساس این نظریه، یک نفر می‌تواند با حدود ۱۵۰ (تا ۲۴۰) نفر رابطه اجتماعی پایدار برقرار کند. مشتریان متصل این پتانسیل را دارند که از طریق رسانه‌های اجتماعی و با به اشتراک گذاشتن تجربیات، ارزش پیشنهادی شما را به میلیون‌ها مشتری احتمالی که دارای سلایق و عقاید مشابهی هستند منتقل کنند. قدرت این مشتریان در انتقال ارزش و جلب مشتریان جدید، بسیار فراتر از توانایی شماست.

استراتژی‌های برندسازی و بازاریابی متناسب با رفتار و انتظارات مشتریان متصل به شما کمک می‌کند تا به کمک جمعی از مخاطبان به طیف بزرگ‌تری از مخاطبان دسترسی پیدا کنید. با نگاهی به نظریه مک‌لوهان می‌توانیم نتیجه بگیریم که در این عصر، فرآیند اتصال یک مشتری با مشتریان دیگر، خود یک رسانه است. این رسانه به شما امکان دسترسی به مخاطبانی را می‌دهد که غیرقابل دسترس هستند یا دسترسی به آنها هزینه‌بر است و این بر جمله معروف «رسانه خود پیام است» صحه می‌گذارد.

در سال ۲۰۱۱، گوگل مفهوم «لحظه صفر حقیقت» یا ZMOT را برای نخستین بار مطرح کرد. لحظه صفر حقیقت همان لحظه‌ای است که هنگام خرید آنلاین، بازدید از یک وب‌سایت یا مرور نظرات کاربران، نخستین ذهنیت شما از یک برند در ذهنتان شکل می‌گیرد. اما نسل C اهل صبر کردن نیستند. از ویژگی‌های اصلی این نسل، جست‌وجوی اطلاعات پیش از خرید آنلاین محصولات و خدمات است.

مشتریان نسل C آگاه‌تر و نکته‌سنج‌تر از آن هستند که در لحظه صفر حقیقت گیر کنند. سولیس با یادآوری این نکته، بازاریابان و نظریات آنها درباره لحظه صفر حقیقت را زیر سوال برد. به اعتقاد او، گرچه محتوایی که ما در قالب تبلیغات به مشتری ارائه می‌کنیم در شکل‌گیری ذهنیت او درباره محصول یا خدمات ما تاثیر دارد، اما مشتریان بیشتر تحت تاثیر نظرات و تجربیات سایر کاربران در شبکه‌های اجتماعی هستند و تصمیم خود را بر اساس تجربیات «واقعی» کاربران می‌گیرند.

او با اشاره به محدودیت‌های نظریه ZMOT برای شکل‌دهی تصمیم‌گیری آنلاین مشتریان نسل C، در سال ۲۰۱۳ واژه UMOT یا «لحظه نهایی حقیقت» را معرفی کرد. UMOT فرآیند تکرارشونده به اشتراک گذاشتن تجربیات است. به بیان دقیق‌تر، لحظه نهایی حقیقت، لحظه‌ای است که مردم تجربه‌های خود درباره یک برند را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. لحظه‌ای که شما تجربه خود را به اشتراک می‌گذارید، لحظه ZMOT تمام افرادی است که این تجربه را در قالب یک عکس یا نوشته می‌بینند. فرآیند تبدیل UMOT به ZMOT بارها تکرار شده و از محدوده کنترل سازمان‌ها خارج می‌شود.

نتیجه‌گیری: قوانین برندسازی سنتی دیگر پاسخگوی نیازهای مشتریان نیستند. مراحلی که هر مشتری طی می‌کند تا محصولی را خریداری کند، درست مثل یک سفر طولانی است و سفر مشتریان امروز با سفر مشتریان نسل‌های قبل کاملا متفاوت است. همه ما، صرف‌نظر از سن و سال، مشتریان متصل هستیم. همه ما در شبکه‌های اجتماعی مخاطبانی داریم که خود نیز دارای مخاطبانی هستند و همین امر الگوهای برندسازی را دگرگون کرده است.

مشتریان امروز، فرآیند برندسازی را که روزی در حوزه وظایف مدیران برند بود، کاملا تحت کنترل خود در آورده‌اند و مدیران برند تنها در صورتی می‌توانند در این فرآیند به بهترین شکل سهیم باشند که تجربه‌ای خاطره‌انگیز را برای مشتریان فراهم کنند. آدام ریچاردسون از مجله کسب‌وکار هاروارد معتقد است تجربه مشتری یعنی مجموع نقاط تماس یک مشتری با برند (touchpoints) در تمامی مراحل چرخه خرید، یعنی از ZMOT تا UMOT. شما می‌توانید با کمک صدها «نقشه سفر مشتری» که به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار دارند، نقشه نقاط تماس مشتری خود را طراحی کنید. هرچند نقاط تماس از هر صنعت تا صنعتی دیگر متفاوت است اما ریچاردسون این نقاط را در چهار گروه کلی جای می‌دهد: ۱. محصول یا خدمات ۲.تعاملات ۳.پیام‌رسانی ۴. محیط یا بستر

هنگام طراحی این نقشه نکات زیر را در نظر بگیرید:

* از زاویه دید مشتریان متصل به مسائل نگاه کنید.

* برای جمع‌آوری داده‌های مشتریان از روش جمع‌سپاری استفاده کنید.

* از پیچیدگی بپرهیزید.

 

خود واقعی‌تان باشید

شرکت بین‌المللی Cohn & Wolfe در سال ۲۰۱۶ در گزارشی اعلام کرد که مشتریان، تشنه صداقت هستند و از دروغ‌گویی بیزارند. از دیدگاه مشتریان متصل، شرکتی دارای صداقت و اعتبار است که قابل اطمینان، معتبر و حقیقی باشد. این سه ویژگی، هفت معیار را شامل می‌شوند: عمل به وعده‌ها، ارائه کیفیت بالا، برخورد مناسب با مشتری، حفظ حریم خصوصی و داده‌های مشتریان، ارتباط صادقانه، حقیقی بودن و پرهیز از جعلی بودن و پایبندی به اصول اخلاقی.

 

داده‌های بزرگ، شخصی‌سازی و برندسازی در نسل C

طبق نتایج تحقیقات، ۶۱ درصد مشتریان می‌گویند که تکنولوژی، رفتار آنها و نحوه تعاملشان با شرکت‌ها را تغییر داده است. برخی از یافته‌های این تحقیقات از این قرارند:

۱) به لطف تکنولوژی، سکان کشتی در دست مشتریان است. تکنولوژی نحوه تعامل افراد با شرکت‌ها را به کلی تغییر داده است. ۷۰ درصد مصرف‌کنندگان موافقند که به لطف تکنولوژی، می‌توانند محصول دلخواهشان را از بهترین تولیدکننده خریداری کنند. ۶۱ درصد می‌گویند تکنولوژی رفتار آنها را تغییر داده است.

۲) مشتریان، خواهان تعاملات بی‌درنگ هستند. هر کجا تکنولوژی حضور دارد، فرهنگ «فوریت و بی‌واسطگی» حاکم است و این فرهنگ، ماهیت تعاملات مشتری با شرکت‌ها را تغییر داده است. ۶۴ درصد مشتریان از شرکت‌ها انتظار دارند که بدون معطلی به آنها پاسخ دهند.

۳) مشتریان اعداد و ارقام نیستند، انسانند. مشتریان این عصر با تکنولوژی کاملا خو گرفته‌اند اما در عین حال، به‌دنبال روابط شخصی با شرکت‌ها هستند. دوسوم مصرف‌کنندگان می‌گویند اگر شرکتی به آنها به چشم اعداد و ارقام نگاه کند، آنها به برند دیگری روی خواهند آورد.

۴) مشتریان، داده‌ها را در ازای شخصی‌سازی به شرکت‌ها ارائه می‌کنند. بسیاری از مشتریان می‌دانند که شخصی‌سازی تنها در حالتی ممکن است که شرکت‌ها به داده‌های مشتریان دسترسی داشته باشند. مشتریان از کسب‌وکارها انتظار دارند از این داده‌ها به‌عنوان اهرمی برای ایجاد یک تجربه بهتر و متناسب با نیاز مشتری استفاده کنند.

۵) مشتریان باهوش به‌دنبال تجربه فروش سفارشی‌اند. مشتریان از شنیدن تعریف و تمجیدهای تکراری فروشندگان از محصولات به ستوه آمده‌اند. آنها کسب‌وکاری را انتخاب می‌کنند که مشتری را درک کند. بیش از سه‌چهارم مشتریان، فروشندگانی را ترجیح می‌دهند که به جای تمرکز بر فروش محصول، روی تامین نیازهای مشتری تمرکز کنند.

 

مشتریان، منبع جمع‌سپاری

مشتریان متصل، در واقع مدیران برند شما هستند که روی آنها کنترل چندانی ندارید. پس چرا برخی از عملیات مربوط به حوزه بازاریابی را به آنها محول نکنید؟ جمع‌سپاری یعنی سپردن بخشی از فعالیت‌های یک سازمان به مشتریان یا افرادی خارج از سازمان که به صورت داوطلبانه، به‌طور رایگان یا با دریافت مبلغی ناچیز، حاضر می‌شوند این فعالیت‌ها را بر عهده بگیرند. با استفاده از این روش، داده‌های واقعی را از مشتریان واقعی دریافت می‌کنید و روی تجربیاتی که به اشتراک می‌گذارند، تاثیر بیشتر و سریع‌تری خواهید گذاشت. الکس کرام، نویسنده وب‌سایت crowdsource.com می‌گوید می‌توانید در این چهار حوزه از عملیات بازاریابی از روش جمع‌سپاری استفاده کنید: تعیین ارزش پیشنهادی برند، پیام‌رسانی به مشتریان، توسعه محصول جدید و طراحی بسته‌بندی

ما تازه در آغاز عصر مشتریان متصل هستیم. تا سال ۲۰۲۰، این انتظار می‌رود که سفر مشتریان یکپارچه‌تر و کل‌نگرانه‌تر باشد. مفاهیم مشتری متصل، سفر مشتری و تجربه مشتری، دیگر فقط دغدغه مدیران ارشد بازاریابی، مدیران ارشد فناوری اطلاعات و مدیران ارشد منابع انسانی نیست. مدیران ارشد اجرایی نیز به مرور به اهمیت این حوزه‌ها پی می‌برند. این متغیرها مرگ و زندگی کسب‌وکارها را رقم می‌زنند. مدیرانی که با حوزه مشتری آگاهانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند و تمرکز اصلی استراتژی کسب‌وکار خود را بر مشتریان معطوف می‌کنند، بدون شک موفق خواهند شد.

کسب درآمد . کسب درآمد از اینترنت . سایت پول یابی . استراتژی برندسازی . برندسازی . تصمیم‌گیری . قوانین برندسازی . کسب و کار . مشتری . مشتریان متصل

منبع : سایت پول یابی

استخدام هواپیمایی دلتابان در تهران

استخدام هواپیمایی دلتابان در تهران

آژانس هواپیمایی دلتابان جهت تکمیل نیروی انسانی خود در شش ردیف شغلی در شهر تهران استخدام می کند.

آژانس هواپیمایی دلتابان،برگزیده برتر ملی گردشگری در سال ۱۳۹۴ ، ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ جهت تکمیل کادر خود در شهر تهران استخدام می نماید.

ردیفپست سازمانیتوانمندی ها(روابط عمومی بالا الزامی میباشد)
۱مدیر تور خارجی
  • حداقل ۵ سال سابقه کار
  • مسلط به زبان انگلیسی
  • مسلط به بستن پکیج
  • مسلط به مذاکره با کارگزاری و هتل ها
۲مدیر درآمد
  • حداقل ۵ سال سابقه کار
  • مسلط به بستن پکیج و نرخ گذاری
  • مسلط به EXCEL و آمار
۳کارمند ویزا و بلیط
  • دقت و سرعت عمل بالا
  • تسلط کامل به office و تایپ فارسی و انگلیسی
۴کانتر فروش تور خارجی
  • حداقل ۳ سال سابقه کار فروش
  • دقت و سرعت عمل بالا
  • تسلط به office و تایپ فارسی و انگلیسی
۵کارمند روابط عمومی
  • مسلط به فن بیان
  • تسلط به office
  • آشنا به زبان انگلیسی
۶کانتر Ticketing خارجی
  • آشنایی به زبان انگلیسی
  • آشنایی با سیستم رزرواسیون ایران ایر
  • آشنایی با سیستم رزرواسیون آمادئوس
  • با حداقل ۲ سال سابقه کار
با روابط عمومی بالا
استخدام شهر تهران-در محدوده

متقاضیان واجد شرایط می توانند با درج عنوان شغلی در موضوع ایمیل رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

همچنین متقاضیان جهت مراجعه حضوری می توانند با تعیین وقت قبلی به آدرس زیر مراجعه نمایند.

درج عنوان شغلی در موضوع ایمیل (Subject) الزامی می باشد

آموزش نوشتن رزومه برای کار و استخدام

نوشتن رزومه , نکات مهم در رزمه نویسی

آدرس ایمیل: Employ@Deltaban.ir
تلفن: 02126412495
آدرس: تهران خیابان شریعتی- بالاتر از میرداماد(با تعیین وقت قبلی)

استخدام در شهرهای تهران و اصفهان

استخدام در شهرهای تهران و اصفهان

شرکت تولیدی صنعت چوب برای تکمیل کادر پرسنلی خود در 20 ردیف شغلی در تهران و اصفهان استخدام می کند.

یک شرکت تولیدی معتبر به منظور تامین سرمایه های انسانی مورد نیاز خود در شهر اصفهان و تهران در صنعت چوب، از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

استخدام اصفهان

ردیفعنوان شغلیرشته تحصیلیمقطع تحصیلیموارد مورد نیازسابقه کارمحل خدمت
۱کارشناس برنامه‌ریزی
  • صنایع و مدیریت صنعتی
  • فارغ التحصیل دانشگاه های دولتی و سراسری
کارشناسی ، کارشناسی ارشد
  • تسلط به نرم‌افزارهای برنامه تولید، کارسنجی، زمان‌سنجی
  • آشنا به فرآیندهای تولید ناب ،تولید بهنگام، کایزن، بودجه بندی ،کنترل موجودی
  • آشنایی کامل با تحلیل فرایند تولید
  • آشنایی با زنجیره تأمین SCM
  • آشنایی به قوانین سازمانها و طراحی برنامه عملیات و کنترل تولید
  • روابط عمومی بالاجهت ایجاد ارتباطات موثر
  • آشنایی با سیستم های ERPو MRP
حداقل ۳سالاصفهان
۲کارشناس انبار
  • مدیریت صنعتی/صنایع
  • فارغ التحصیل دانشگاه های دولتی و سراسری
کارشناسی ، کارشناسی ارشد
  • آشنایی با زنجیره تأمین SCM
  • آشنایی با انواع روشهای انبارداری
  • آشنایی به EOQ و نقطه اطمینان
  • آشنایی با سیستم های MRP
  • آشنایی به فرآیند های حمل ونقل و تخلیه بار
  • آشنایی با فرآیندهای انبارگردانی و انبارداری
  • برنامه ریزی و پیاده سازی سیستم های مدیریت جریان مواد و بالانس کالا.
  • آشنایی به اصول نظام آراستگی
  • آشنایی با IMS
حداقل ۳سالاصفهان
۳مدیر بازاریابی و فروشمدیریت و گرایشهای مرتبطکارشناسی/کارشناسی ارشد
  • تسلط و توانایی برنامه ریزی، سرپرستی، سازماندهی و هدایت تیم فروش و بازاریابی شرکت
  • تسلط کافی جهت تدوین استراتژی و برنامه بازاریابی و فروش و هدف‌گذاری
  • تسلط بر اصول و فنون مذاکره
  • تسلط بر مفاهیم و اصول مشتریمداری و مدیریت ارتباط با مشتریان
  • تسلط بر قوانین تجارت، امورقراردادها و مسائل و جنبه‌های حقوقی عقد قرارداد
  • آشنایی با اصول شناسایی و اولویتبندی مشتریان، مدیریت انتظارات آنها و روشهای ارتباط با مشتریان
  • آشنایی کامل با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
  • توانایی حضور در مأموریت‌های برون استانی
  • آشنایی با زبان انگلیسی جهت مطالعه و درک مطلب
  • روابط عمومی بالا
  • دارای دیدگاه سیستمی و مهارتهای تحلیلی
حداقل ۳سالاصفهان
۴کارشناس فروش حضوریمدیریت بازرگانی و گرایشهای مرتبطکارشناسی/کارشناسی ارشد
  • مسلط به طراحی و اجرای برنامه های بازاریابی
  • ظاهری آراسته و مرتب، مناسب مذاکرات حضوری
  • آشنا با اصول و مفاهیم مشتری مداری
  • مهارت برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان
  • امکان ماموریت های شهری، برون شهری و برون استانی
  • مسلط به تکنیک های فروش و مذاکره
  • آشنا به CRM و گزارش دهی روزانه
  • روابط عمومی قوی
حداقل ۳سالاصفهان
۵کارشناس انیمتوریمدیریت بازرگانی و گرایشهای مرتبطکارشناسی/کارشناسی ارشد
  • آشنا با اصول و مفاهیم مشتری مداری
  • مهارت برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان
  • توانایی پی‌گیری تا حصول نتیجه
  • مسلط به تکنیک های فروش و مذاکره
  • آشنا به CRM و گزارش دهی روزانه
  • روابط عمومی قوی و قدرت تبادل نظر با دیگران
حداقل ۲ سالاصفهان
۶کارشناس فروش تلفنیمدیریت بازرگانی و گرایشهای مرتبطکارشناسی/کارشناسی ارشد
  • آشنا با اصول و مفاهیم مشتری مداری
  • مسلط به طراحی و اجرای برنامه های بازاریابی
  • مهارت برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان
  • توانایی صدور فاکتور و پیش فاکتور و حواله تهیه گزارشات
  • علاقمند به کار فروش و تل مارکتینگ
  • توانایی پی‌گیری تا حصول نتیجه
  • مسلط به تکنیک های فروش و مذاکره
  • آشنا به CRM و گزارش دهی روزانه
  • روابط عمومی قوی و قدرت تبادل نظر با دیگران
حداقل ۳سالاصفهان
۷کارشناس فروش فروشگاهیمدیریت بازرگانی و گرایشهای مرتبطکارشناسی/کارشناسی ارشد
  • آشنا با اصول و مفاهیم مشتری مداری
  • مسلط به طراحی و اجرای برنامه های بازاریابی
  • ظاهری آراسته و مرتب، مناسب مذاکرات حضوری
  • مهارت برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان
  • علاقمند به کار فروش و تل مارکتینگ
  • توانایی پی‌گیری تا حصول نتیجه
  • مسلط به تکنیک های فروش و مذاکره
  • آشنا به CRM و گزارش دهی روزانه
  • روابط عمومی قوی و قدرت تبادل نظر با دیگران
حداقل ۲ سالاصفهان
۸کارشناس مطالباترشته‌های مرتبط با تجربه مرتبطکاردانی به بالا
  • مسلط به MS Office بویژه اکسل
  • مسلط به مباحث وصول مطالبات و قرارداد ها
  • دارای روحیه کار تیمی ،روابط عمومی قوی و مهارت مذاکره
  • تسلط به کنترل و پی‌گیری مغایرت حساب‌های فیمابین سیستم مالی
  • ترجیحاً دارای مدرک کارشناسی
  • سابقه مرتبط با وصول مطالبات
حداقل ۱ سالاصفهان
۹کارمند Call Centerرشته‌های مرتبط با تجربه مرتبطکاردانی به بالا
  • مهارت در برقراری ارتباط مؤثر و دارای روابط عمومی قوی
  • مهارت در انجام مذاکره
  • دارای فن بیان مناسب
  • مسلط به امور اداری و ارجاع و پیگیری کار
  • آشنا به کاربری کامپیوتر و اینترنت
حداقل ۱ سالاصفهان
۱۰کارشناس خرید داخلیمدیریت بازرگانیکارشناسی
  • آشنایی به قوانین بازرگانی داخلی، فرآیندهای خرید، اصول ارزیابی و مدیریت تامین کنندگان و پیمانکاران
  • آشنایی با قوانین حاکمیتی در حوزه ترخیص و امور گمرکی، بیمه، بانک و حمل و نقل
  • آشنا با فرآیندهای خرید داخلی و شناخت بازار
  • توانایی خرید با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت
  • توان مذاکره کنندگی بالا
  • دانش زبان انگیسی در حد خوب
  • دارای روابط عمومی و قدرت بیان بالا
  • قابلیت مأموریت‌های شهری
  • توانایی کار با کامپیوتر در حد خوب
  • مسئولیت پذیر، رازدار و امانت دار
حداقل ۲ سالاصفهان
۱۱کارپردازرشته‌های مرتبط با تجربه مرتبطکاردانی به بالا
  • آشنایی کامل با فرایند کارپردازی
  • دارای وسیله نقلیه
  • آشنایی به امور خرید سیستمی
  • قدرت چانه زنی
  • صداقت و امانت‌داری
  • سلامت کامل جسمانی
  • تمرکز و دقت در کار
  • توانایی در برقراری تعامل و ارتباط مؤثر
حداقل ۲ سالاصفهان
۱۲مدیرمالیمدیریت مالی و حسابداریکارشناسی ارشد
  • مسلط به قوانین مالیاتی و بانکی ارزی و ریالی، بیمه، پلمپ دفاتر مالی و کلیه امور دارایی
  • مسلط به مباحث مالی، بازار، پیاده سازی قیمت تمام شده، بودجه نویسی و بازار سرمایه
  • تسلط کامل به حسابداری مالیاتی
  • تسلط به حسابداری صنعتی
  • شناخت کامل نرم افزارهای حسابداری
  • توانایی در برقراری تعامل و ارتباط مؤثر
  • قدرت حل مسئله و تصمیم‌گیری
  • مدیریت فشار و استرس
  • مسئولیت پذیری و پاسخگوی
۷ سالاصفهان
۱۳رئیس حسابداریمدیریت مالی و حسابداریکارشناسی ارشد
  • تسلط کامل به مباحث حسابداری
  • توانایی در تهیه و تنظیم صورت های مالی
  • آشنا به قوانین مالیاتی و تامین اجتماعی
  • مسلط به انجام حسابداری صنعتی
  • آشنایی کامل با نرم افزارهای حسابداری
  • دارای تجربه رئیس یا سرپرست حسابداری در شرکت های تولیدی
  • توانایی در برقراری تعامل و ارتباط مؤثر
۵ سالاصفهان
۱۴کارشناس منابع انسانی
  • مدیریت و گرایش های مرتبط/ روانشناسی صنعتی/ مهندسی صنایع
  • فارغ التحصیل دانشگاه های دولتی و سراسری

کارشناسی/

کارشناسی ارشد

  • آشنایی کامل با فرآیندهای منابع انسانی
  • مهارت در انجام تجزیه و تحلیل شغل
  • مهارت در جذب و استخدام
  • تسلط به فرآیند آموزش و ارزیابی عملکرد کارکنان
  • توانایی در برقراری تعامل و ارتباط موثر
۳ سالاصفهان
۱۵مسئول دفتر مدیرعاملرشته های مدیریت(تمامی گرایش ها)کاردانی/ کارشناسی
  • مهارت های نوشتاری و گفتاری مناسب
  • آشنایی کامل به زبان انگلیسی (حداقل مدرک آیتلس ۶.۵)
  • مسلط به نرم‌افزارهای آفیس
  • مهارت سازماندهی و مدیریت زمان
  • مهارت در کار با نرم افزارهای کامپیوتری
  • دقت و توجه به جزئیات
  • توانایی تحمل فشار کاری زیاد و انجام به موقع کارها
  • صداقت و امانتداری
  • توانایی در برقراری تعامل و ارتباط مؤثر
۲ سالاصفهان
۱۶کنترل کیفیت
  • مهندسی شیمی/مهندسی صنایع
  • فارغ التحصیل دانشگاه های دولتی و سراسری

کارشناسی/

کارشناسی ارشد

  • تسلط کامل بر دانش و اطلاعات به روز در زمینه کیفیت.
  • تسلط کامل بر MINITAB Design of Experiment (DOE) در, SPC, MSA
  • آشنایی با APQP, FMEA
  • آشنایی با استانداردهای صنعت.
  • تسلط بر مفاهیم و نیازمندی های استانداردهای سیستم.
  • آشنایی با تکنیک های آماری تحلیل دادها از قبیل پارتو، هسیتوگرام و…
  • تسلط بر مبانی و نیازمندیهای سیستم مدیریت کیفیت.
  • آشنایی با روش های بهبود کیفیت.
  • اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری
۲ سالاصفهان
۱۷مدیر منابع انسانی

مدیریت: گرایشهای منابع انسانی، تحولی، اجرایی و بهسازی

روانشناسی: گرایشهای صنعتی، سازمانی

کارشناسی ارشد
  • تسلط بر قوانین وزارت کار و امور اجتماعی
  • تسلط کامل با مباحث جذب، استخدام، آموزش و ارتقاء پرسنل
  • تسلط کامل به فرآیندهای اداری و منابع انسانی و تدوین تدوین استراتژی منابع انسانی
  • تجربه کافی با مباحث ارزیابی ومدیریت عملکرد پرسنل و سیستم های دستمزد
حداقل ۱۰ سالاصفهان
۱۸کارشناس word Pressرشته‌های مرتبط با تجربه مرتبطکاردانی به بالا
  • تسلط کافی به راه اندازی و توسعه و پشتیبانی سرور، هاست و سایت
  • آشنا به نرم افزارهای گرافیکی و طراحی وب سایت
  • آشنا به تولید محتوا
  • مسلط به وردپرس و پلاگین ها
  • آشنا به HTML5 و CSS3
  • آشنا به PHP و توانمند در توسعه پلاگین های وردپرس
  • خلاق و با انگیزه
حداقل ۲ سالاصفهان

استخدام تهران

ردیف شغلیعنوان شغلیرشته تحصیلیمقطع تحصیلیموارد مورد نیازسابقه کارمحل خدمت
۱مدیر بازاریابی و فروشمدیریت و گرایشهای مرتبطکارشناسی/کارشناسی ارشد
  • تسلط و توانایی برنامه ریزی، سرپرستی، سازماندهی و هدایت تیم فروش و بازاریابی شرکت
  • تسلط کافی جهت تدوین استراتژی و برنامه بازاریابی و فروش و هدف‌گذاری
  • تسلط بر اصول و فنون مذاکره
  • تسلط بر مفاهیم و اصول مشتریمداری و مدیریت ارتباط با مشتریان
  • تسلط بر قوانین تجارت، امورقراردادها و مسائل و جنبه‌های حقوقی عقد قرارداد
  • آشنایی با اصول شناسایی و اولویتبندی مشتریان، مدیریت انتظارات آنها و روشهای ارتباط با مشتریان
  • آشنایی کامل با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
  • توانایی حضور در مأموریت‌های برون استانی
  • آشنایی با زبان انگلیسی جهت مطالعه و درک مطلب
  • روابط عمومی بالا
  • دارای دیدگاه سیستمی و مهارتهای تحلیلی
حداقل ۳ سالتهران
۲کارشناس انیمتوریمدیریت بازرگانی و گرایشهای مرتبطکارشناسی/کارشناسی ارشد
  • آشنا با اصول و مفاهیم مشتری مداری
  • مهارت برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان
  • توانایی پی‌گیری تا حصول نتیجه
  • مسلط به تکنیک های فروش و مذاکره
  • آشنا به CRM و گزارش دهی روزانه
  • روابط عمومی قوی و قدرت تبادل نظر با دیگران
حداقل ۲ سالتهران

متقاضیان محترم می توانند سوابق حرفه ای خود را با ذکر ردیف شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

درج عنوان شغلی در موضوع ایمیل الزامی است

نوشتن رزومه , نکات مهم در رزمه نویسی

 آموزش نوشتن رزومه برای کار و استخدام

آدرس ایمیل: resume.work1396@gmail.com

مزایای خرید استارتاپ

مزایای خرید استارتاپ
گاهی شاید خرید استارتاپ نسبت به راه‌اندازی کسب و کار جدید بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر باشد که در اینجا پایداری مهم تر از هر چیزی است.

خرید یک کسب‌ و کار که دارای رشد پایدار است، بسیار بهتر از ایجاد کسب‌ و کار جدید با آینده نامعلوم است. این مدل تأثیر بالایی در آینده کسب‌ و کار دارد.

کسب درآمد جالب

یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های شغلی که می‌توانید داشته باشید این است که بخواهید کارمند شخص دیگری باشید یا برای خودتان کار کنید. نباید خودتان را گول بزنید؛ اگر می‌خواهید برای خودتان کار کنید، به این معنا نیست که کسب‌وکار و شرکت خودتان را راه‌اندازی کنید. رسیدن به ایده خوب و داشتن پول کافی برای کارآفرین یک‌شبه شدن، آسان نیست. افراد زیادی هستند که می‌خواهند کارآفرین شوند یا فکر می‌کنند که می‌خواهند کارآفرین شوند. ولی نمی‌دانند که از کجا شروع کنند.

آیا تا به حال به یک راه حل سوم فکر کرده‌اید؟ یک کسب‌وکار را بخرید و رئیس خودتان باشید! این مدل کسب‌وکار «کارآفرینی از طریق خرید یک شرکت» (Acquisition) نام دارد و سال‌ها است در دانشگاه‌های جهان تدریس می‌شود. به‌عنوان مثال، خرید یک کسب‌وکار توانسته است باعث گسترش شرکت ایجنت بتا (Agent Beta) شود. اگر این شرکت این کار را نمی‌کرد، می‌بایست به رشد کم قانع می‌شد. همین شرکت از طریق خرید یک کسب‌وکار دیگر به نام فلیپا (Flippa) توانست در سبد خدمات خود تنوع ایجاد کند.

مدیران هوشمند‌، به دنبال شرکت‌هایی هستند که رشد کرده‌اند و سودده هستند. این نوع کسب‌وکار دارای درآمد پایدار است. کسب و کار پایدار، کسب‌وکاری است که بانک‌ها و سرمایه‌گذاران به آن علاقه دارند و ریسک بسیار کمی برای سرمایه‌گذاری دارد که باعث جذاب بودن آن می‌شود.

چه چیز باعث پایداری کسب‌وکار می‌شود؟

مشتریان وفادار باعث پایداری یک کسب‌وکار می‌شوند. مشتری که بتواند خریدهای مجدد داشته باشد، برای ادامه حیات یک شرکت بسیار حیاتی است. توسعه سریع پایگاه مشتریان ضامن ادامه رشد کسب و کار نیست. بنابراین صاحبان کسب‌وکار نباید با این مسئله گمراه شوند. برای خرید یک کسب‌وکار باید به دنبال شرکت‌هایی بود که هسته‌ای از مشتریان وفادار دارند که همیشه محصولات و خدمات آن‌ها را خریداری می‌کنند. ولی آیا مشتریان همیشه ثابت هستند یا تغییر هم می‌کنند؟ تغییرات دوره‌ای در پایگاه مشتریان نشانه این است که کسب و کار نتوانسته بازار خاص خود را پیدا کند. در نتیجه پول، زمان و منابع به دنبال پیدا کردن مشتری خاص هدر رفته است.

رشد آرام بهتر است یا رشد سریع؟

مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد، مدل رشد آرام است. چون وقتی که شما وارد یک کسب‌وکار جدید می‌شوید، تمایل ندارید وارد بحران‌هایی مثل موجودی انبار بالا، مشکلات سرویس مشتریان، حمل و نقل، انبارداری، آموزش و مشکلاتی از این قبیل شوید که نتیجه رشد بالا است. البته فکر نکنید باید برای خرید، به سراغ یک شرکت سطح پایین بروید که احتمالا هیچ‌گونه پایگاه مشتری در آینده نخواهد داشت.

یکی از مشاوران خبره در زمینه خرید کسب‌وکار می‌گوید: «به دنبال خرید شرکتی باشید که طی سالیان گذشته رشد پایداری داشته است و محصول یا خدمت آن شرکت در سال‌های آتی، تقاضای پایداری از جانب مشتری داشته باشد.» تأسیس یک شرکت، ریسک خیلی بزرگی است و ساعت‌ها کار مدام می‌طلبد. شما بدون هیچ پولی شروع می‌کنید و می‌بایست به دنبال مشتری باشید که کسب‌وکارتان رشد کند. شما هیچ پایگاه مشتری ندارید و باید از صفر شروع کنید. کارمندان آموزش‌دیده و باتجربه ندارید که به شما سرنخ بدهند و کارهای مهم شما را انجام دهند. ولی خرید یک شرکت پایدار، به این معنی است که باید جزئیات کوچکی را تغییر دهید تا به سبک دلخواهتان تبدیل شود و بانک‌ها بتوانند با طیب خاطر، اعتبارات بانکی را به شرکت شما سرازیر کنند.

کسب درآمد . کسب درآمد از اینترنت . استارت‌‌آپ .بیزینس . پایداری کسب و کار . خریداستارت ‌آپ . رکود کسب و کار . کسب و کار

منبع :سایت پول یابی, کسب درآمد از اینترنت